gebe
  1. zuhal1983

    zuhal1983 Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    3 Haziran 2015
    Mesajlar:
    3
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    1

    adet gecikmesi

    Konu, 'Bilmedikleriniz' kısmında zuhal1983 tarafından paylaşıldı.

    merhaba arkadaşlar ben yeni katıldım aranıza 13 günlük adet gecikmem var bugün idrar testi yaptırdım negatif çıktı bu konu hakkında bilgi verirmisiniz ben tüp bebek tedavisi görecektim ama adet olmadığım için başlayamadım testte negatif olunca çok üzüldüm artık umudum kalmadı 13 günlük gecikme idrar testi için yeterli değilmidir ne olur yardımcı olun
     
  2. kızılsaç

    kızılsaç Üye Üye

    Kayıt:
    30 Ocak 2015
    Mesajlar:
    93
    Beğenilen Mesajlar:
    39
    Ödül Puanları:
    18
    valla cnm overler polikistikse zararsız kistlerde geciktirebiliyo. benim progesteron yerlerde hala adet olamadım geçen sefer gecıktiğinde de kist vardı.yine de şüpen varsa en garanti kantesti.olmadı acile gider dr. benden şu hormon testlerini istedi dersin. dr. elinde sonuçla gidersin
     
adet gecikmesi konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. adet  gecikmesi

    adet gecikmesi

    Arkadaslar Merhaba. Bilen biri varsa ve bana cevap yazarsa çok sevinirim. Ben her ay en gec 30 günde bir adet olurdum. Hatta son 3-4 aydir 28 günü gecmedi hic. Bu ay 33 gün geçti olamadım adet. Kan tahlili yaptırdım 1.20 çıktı sonucu yani negatif. :-( hamile olma ihtimalim var mıdır ? Kimisi daha küçüktür kanda çıkmaz diyor kafam allak bullak oldu. Lütfen yardım edin
  2. adet gecikmesi

    adet gecikmesi

    herkese ii günler adetim 5 gün geçikti. geçen ayda 2 gün geç gelmişti. bu ayda 2 gün geçince doktora gittim kan testi yaptı ultrasyonla baktı bir sorun yok dedi. beta hcg de 5 çıktı acaba diyorum başka bir doktora tekrardan gitsem mi şuan 5 gün geçikti
  3. adet gecikmesi!!!!

    adet gecikmesi!!!!

    merhaba kızlar , benim sorum şu ; ağustos-eylül-ekim ayları 36 günde bir adet gordum.son ayımda (ekım ve kasım ayı arası) 32 günde yanı normal duzenınde geldı .yalnız bu ay daha adet görmedm.32 gun uzerınden hesaplarsam gecikmem var ama 36 gun uzerınden olma ıhtımalı kafamı karıstryo .acaba duzenım gene mı degıstı,bide adet gecıkmesı halınde adet belırtılerı devam eder mı
  4. Her adet gecikmesi gebelikmidir?

    Her adet gecikmesi gebelikmidir?

    Her kadın düzenli olarak ayda 1 defa adet olmaktadır.Adet olan kadın gerek ruhsal gerekse fiziksel açıdan rahatlamaktadır.Adet kanaması nın düzenli olması gebe kalma açısından önemlidir.Düzensiz adet gebeliği zorlaştırsada tedavisi mümkündür.Adet düzensizliği genelde hormon bozuklukları,rahim kaynaklı sorunlar,stres,mevsim dönüşleri ,kist,miyom gibi durumlardan kaynaklanmaktadır.En sık...
  5. adet gecikmesi

    adet gecikmesi

    merhaba. En son 30/08/2016 da adet oldum. Normalde adet donemim 32-34 gun arasinda degisir ama temmuz ayindada adetimden 5 gunluk bi gecikme yasamistim ve adetim 30/07/2016 da gelmisti. Bu ay cinsel illiski yasamadim sadece 4 eylulde perina bolgesine zevk suyu gelmisti ve ben hemen silmistim baskada hic bir iliskim olmadi. 1 bucuk hafta once kadar grip oldum. Dun 7/10/2016 da idrar testi...

Sayfayı Paylaş