gebe
  1. pinkdream

    pinkdream Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    7 Haziran 2010
    Mesajlar:
    38
    Beğenilen Mesajlar:
    2
    Ödül Puanları:
    0

    Airfryer Kullanan Var Mı?

    Konu, 'Küçük Ev Aletleri' kısmında pinkdream tarafından paylaşıldı.

    philips airfryer kullananlar philips airfryer kullanan yorum Kızlar philips sıfır yağla patates kızartan fritöz yapmış dün bi mağazada gördüm de pek inanamadım var mı böyle bir şey gerçekten? Kullanan var mı ?
     
  2. lazyasli

    lazyasli Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    14 Ekim 2010
    Mesajlar:
    7
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    evet ben kullanıyorum çok da memnunum aynen dediğin gibi yağsız kızartabiliyor,kısa sürede kızartıyor hem de tavsiye ederim canm:)
     
  3. Kayıtsız Üye

    Kayıtsız Üye Forum Okuru

    Sayın bayanlar eşim bu üründen çok istiyor patates dışında farklı şeyler deneyen varsa söyleyebilirmi.
     
  4. Kayıtsız Üye

    Kayıtsız Üye Forum Okuru

    Philips airfryer

    Ben kullandım, hakikaten çok başarılı, sıfır yağ diyemeyiz ama 500 gr patatesi küçücük bir kaşık yağla kızartabiliyor ve koca bir tencere yağda kızarmış gibi oluyor, yani neredeyse sıfır yağ. Ayrıca sadece patates kızartması değil başka birçok yemekte yapılabiliyor, intenetteki sitesinde videolu tarifler mevcut
     
  5. Kayıtsız Üye

    Kayıtsız Üye Forum Okuru

    Philips Airfriyer | Benhurum
     
  6. Kayıtsız Üye

    Kayıtsız Üye Forum Okuru

    harika bir alet

    Ben de haftasonu aldım ve deneme fırsatı buldum.
    Yapısı mini fırının turbo haline benziyor. yemekleri fırında yapmışsınız gibi bir tat oluşuyor ancak fırından farkı çok hızlı pişirmesi:)) neredeyse yarı zamanda pişiyor ve bu da hem enerji hem de yağdan tasarruf demek... Fiyatı yüksek gibi görünse de eğer yağ dolu bir fritöz veya kocaman bir fırın kullanıyorsanız yemek pişirmek için, kendisini kısa sürede amorte edecektir. Bir diğer avantajı, temizliğinin kolay olması:) yağlı fritözle savaşmak cidden zor oluyordu. Fırın tepsilerini yıkamak da derttir bilirsiniz...

    Şimdilik köfte ve patates pişirme imkanım oldu, ancak birçok şeyin sağlıklı versiyonu bu aletle yapılabilir, hafif yemekleri sevenlere tavsiye ederim.
     
  7. Zeynep Cıngıllı

    Zeynep Cıngıllı Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    20 Aralık 2013
    Mesajlar:
    3
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    1

    Ben kullanıyorum philips airfryer. ve gerçekten ne yapsam çok lezzetli oluyor. Öneririm.
     
Airfryer Kullanan Var Mı? konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. cyclo_progynova kullanan var mı?

    cyclo_progynova kullanan var mı?

    cylo prognova ile hamile kalınırmı cyclo progynova kullananlar yardim lütfen cyclo progynova faydaları hamile kalınırmı kullanırken kızlar ben doktora gittim benim kanam durmuyo ve erken erken adet oluyorum herşey normal sadece pko var oda böyle yapmaz diyo.bu ay bi ap verdi adet düzenleyici işte cyclo diye.biraz araştırdım kimisi çocuk olursa sağlıksız olur diyo kimisi çok kilo aldım...
  2. preseed kullanan var mı ?

    preseed kullanan var mı ?

    preseed kullananlar preseedle hamile kalanlar orgametril kullanırken hamile kalınırmı merhaba arkadaşlar ben bu sıtenın yenı uyesıyım sızlere sormak ıstedıgım preseed jel kullanan var mı aranızda bu jelın hamıle kalmaya yardımcı oldugunu duydum eger kullanan varsa sonuclarını yazarsanız sevınırım:hmm::hmm::hmm::hmm:
  3. Diane 35 kullanan var mı

    Diane 35 kullanan var mı

    Adet sancısı için gittim diane 35 verdi 3 kutu birer hafta ara ile bitirmemi istedi kutuları aynı saatlerde al dedi ama aç mı tok mu söylemedi eczane de birşey demedi yardım edebilecek olan biri var mı
  4. Marincap Kullanan Var Mı??

    Marincap Kullanan Var Mı??

    Merhaba, 8 haftalık hamileyim. Doktorum destek olarak marincap'ı önerdi. Daha önce kullanan, fayda ve zararları hakkında bilgi verebilecek olan var mı???
  5. progestan kullanan var mı

    progestan kullanan var mı

    progestan kullanan var mı? bel agrısı yapıyor mu cvp yazın lutfen

Sayfayı Paylaş