gebe
  1. gothic kız

    gothic kız Aktif Üye Üye

    Kayıt:
    24 Ekim 2011
    Mesajlar:
    224
    Beğenilen Mesajlar:
    29
    Ödül Puanları:
    28
    Şehir:
    Antalya

    arkadaşım hep bende kusur buluyor

    Konu, 'Dert Köşesi' kısmında gothic kız tarafından paylaşıldı.

    ya arkadaşlar bnm bir arkadaşım var en küçük şeyde bende bir kusur buluyor bıktım artık onun yüzünden hep kendimi sorguluyorum şaçlarımı beğenmiyor, okul eteği bana yakışmıyor, milletin yanında ne konuşacağımı bilmiyorum,çok yalancıyım,kötü yürüyorum, en küçük şeyde rezil oluyorum, bunları bana söyleyen hep o ya arkadaşlar artık bıktım ben ya nedir bundan çektiğim anlamyorum herşeyde sen hatalısın sen yaptın iğrenç gözükğyorsun daha birsürü şey nolur yardım edinnn.
     
  2. gothic kız

    gothic kız Aktif Üye Üye

    Kayıt:
    24 Ekim 2011
    Mesajlar:
    224
    Beğenilen Mesajlar:
    29
    Ödül Puanları:
    28
    Şehir:
    Antalya
    arkadaşlar cevap yazın lütfen..
     
  3. gothic kız

    gothic kız Aktif Üye Üye

    Kayıt:
    24 Ekim 2011
    Mesajlar:
    224
    Beğenilen Mesajlar:
    29
    Ödül Puanları:
    28
    Şehir:
    Antalya
    :grev:cevap bekliyorum ama lütfen yardım edin bıktım artık............:grev::grev:
     
  4. nisan yagmuru

    nisan yagmuru Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    19 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.359
    Beğenilen Mesajlar:
    10
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    kostence
    bence sen yanlis adlandirdin onu ”arkadas”.Arkadasin seni iyisi ile kotusu ile begenen biridir.
     
  5. cücük

    cücük Forum Okuru

    dost aci söyler diye bir atasörzü var ama dost asalamaz. Onu uslubuyla söyler.... Aranizda nasil bir diyalog var bilmiyorum ama iki secenegin var.
    1. Arkadasini kenara cekip konusacaksin, bak sen bana böyle böyle deyip hep kiriyorsun beni. Senin asil sorunun ne diye
    2. Onunla arkadasligini keseceksin ve onu umursamayacaksin
    Davranislari bana sorarsan, ilgi cekmek ve senden üstün görünmek icin yapiyor. Seni kiskaniyor olabilir. Bir insan bir insani bu kadar asalarsa ya onu cekemedinden kendini ona karsi eksik hissetigindendir. Yada ona gicik oldugundandir.

    Allah c.c. yardimcin olsun
     
  6. mrvmmm

    mrvmmm Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    10 Aralık 2011
    Mesajlar:
    6
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    'dost acıyı tatlı söyleyendir' diye bir söz var eğer seni herkesin yanında rencide edip üzüyorsa bu kişiye arkadaş yada dost demek çok saçma olur kimsenin seni üzmesine izin verme bence
     
    gothic kız bunu beğendi.
  7. gothic kız

    gothic kız Aktif Üye Üye

    Kayıt:
    24 Ekim 2011
    Mesajlar:
    224
    Beğenilen Mesajlar:
    29
    Ödül Puanları:
    28
    Şehir:
    Antalya
    ya evet milletin yanında ya böyle deme çok çirkin görünüyorsun,şaçın kabarmış,konuşmayı bilmiyorsun daha neler neler.....:grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev:
     
  8. gothic kız

    gothic kız Aktif Üye Üye

    Kayıt:
    24 Ekim 2011
    Mesajlar:
    224
    Beğenilen Mesajlar:
    29
    Ödül Puanları:
    28
    Şehir:
    Antalya
    kendiside güzel bişi olsa burnundan kıllar dışarı çıkıyor, şaçları ensesinden sarkıyor, kirpiğinin yarısı yok,konuşması çocuk gibi ama ben bunları ona söylemiyorum. :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev:
    :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev::grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev::grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev::grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev::grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev::grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev::grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev::grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev::grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev::grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev::grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev::grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev: :grev:
     
  9. sedaaa

    sedaaa Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    15 Aralık 2009
    Mesajlar:
    412
    Beğenilen Mesajlar:
    17
    Ödül Puanları:
    0
    olay basit arkadaş diye gördüğün kişi zaten sen arkadaş olarak görsen de arkadaşın değil dost acı söyler lakin seni de küçük düşürmez rencide etmez tam tersi sahiplenir doğruları söyler bence arkadaşlığını ilişiğini kes ve kurtul ama öncesinde uyar dinlemiyorsa bırak gitsin yani
     
  10. melegimsin

    melegimsin Hamiş Melek Üye

    Kayıt:
    5 Haziran 2011
    Mesajlar:
    155
    Beğenilen Mesajlar:
    66
    Ödül Puanları:
    28
    Şehir:
    London
    Eger alay edmiyosan bizle arkadsn belki iyiligini istiyordur sende kendini duzelt eger herkesin icinde soyluyosa uyar .eger hala dewam ediyorsa herkesin icinde soylemeye sende cok cok onu rencide edersin ... senin arkads ortaminda bir tuhaf anlamadim valla :D:D
     
    gothic kız bunu beğendi.
  11. seerose

    seerose Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    21 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.880
    Beğenilen Mesajlar:
    61
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    yurt disi
    Canim ya dost aci soyler ama arkadasin abartmis.Seni kiskaniyor olabilir,baktin olmuyor bir iki defa sende ona soyle sana dedigi gibi anlarsa hatasini anlar.Ama okul etegi yakismiyor vs biraz uc noktalar.
     
  12. ^Gri Melek^

    ^Gri Melek^ Hamiş Melek Üye

    Kayıt:
    24 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    1.064
    Beğenilen Mesajlar:
    201
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    HiNDiSTaN :)
    Kiz amma sorunlusun sende heehahaha dert kosesini degistirelim Gothic Kiz kosesi yapalim...


    Arkadasina gelince bence seni kiskaniyo;)
     
  13. gothic kız

    gothic kız Aktif Üye Üye

    Kayıt:
    24 Ekim 2011
    Mesajlar:
    224
    Beğenilen Mesajlar:
    29
    Ödül Puanları:
    28
    Şehir:
    Antalya


    Canim ya dost aci soyler ama arkadasin abartmis.Seni kiskaniyor olabilir,baktin olmuyor bir iki defa sende ona soyle sana dedigi gibi anlarsa hatasini anlar.Ama okul etegi yakismiyor vs biraz uc noktalar.





    evet ikinizin de dediği gibi bence beni kıskanıyor ,



    birde bişey dicem ben çok fazla derdimi anlatıyorum çünkü sınıfta kimseye anlatamıyorum çünkü hemen arkamdan konuşuyorlar bir arkadaşım var bi ona anlatıyorum birde dert köşesine yoksa içimde kaldıkça boğuluyorum....
     
arkadaşım hep bende kusur buluyor konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. Sivrisinekler neden hep beni ısırıyor

    Sivrisinekler neden hep beni ısırıyor

    sivrisinek kimi ısırır sivrisinekler kimi ısırır sivrisinek kimleri sivrisinekler kimleri daha çok Sivrisineklerin de damak tatları ve tercihleri var; bazılarının kanını diğerlerinden daha çok seviyorlar. Her on kişiden biri sivrisinekler tarafından daha çok tercih ediliyor. Bazı insanlar sivrisinekler için oldukça popülerken bazı insanlar sineklere hiç de çekici gelmiyor, ama neden?...
  2. "erkekler beni hep kullanıyor"...

    "erkekler beni hep kullanıyor"...

    şebnem schaefer Şebnem Schaefer, özel hayatına dair ilginç bir itirafta bulundu. "Cumhuriyet Kadınları" gösterisinde ilk hemşire Esma Deniz kimliğiyle sahneye çıkan Şebnem Schaefer, özel hayatına dair ilginç bir itirafta bulundu:"Erkeklere güvenim kalmadı. Önce bana yanaşıyor, sonra da benimle reklam yapmak istiyor ve beni kullanıyorlar. Erkek arkadaşlarımdan yediğim...
  3. İllerimizin neleri ünlü? Hep Beraber Arkadaşlar

    İllerimizin neleri ünlü? Hep Beraber Arkadaşlar

    mantı nerede meşhur samsunun yemekleri beypazarı tarhanası mantı nasıl saklanır şekilleri . ADANA Pamuk ( Beyaz altın ), Adana Kebabı, Çukurova, Anavarza Kalesi, Misis Antik Kenti, Tekir Yaylası, Yaşar Kemal, Sakıp Sabancı ADIYAMAN Nemrut Dağı, Besni Üzümü, Pirin-Gümüşkaya Mağaraları, Kahta Çayı AĞRI Ağrı Dağı, İshak Paşa Sarayı, Balık Gölü, Göktaşı Çukuru, Gürbulak Sınır Kapısı,...
  4. Neden her şey beni buluyor?

    Neden her şey beni buluyor?

    olumlama örnekleri kuantum olumlama örnekleri kuantum cümleleri aşk aşk Melişler bir mıknatıs gibi bütün terslikleri üzerinize çekmekte usta mısınız? Batıl inançlarınız yok, çekim yasasına da inanmıyorsunuz ama nedense hep aynı şey başınıza geliyor ya da her şey üst üste geliyor. ''Neden hep ben?'' sendromu yaşıyorsanız, buyrunuz diyorum:D Neden her şey beni buluyor? Size de oluyor mu? Bir...
  5. ailem hep beni dışlıyorr

    ailem hep beni dışlıyorr

    Bakın meleklerim,abim benim bazen evde iş yapar bana gel yardım et der.Gidip yardım ederim.Annem gelincede abim beyza hiç iş yamadı der(beyza benim ismim).Yada annem bana bağırdığında babamda bağırır ordan abimde bağırdığında iş çığrından çıkar çünkü abim benim suçumu üsteler daha çok abartır kızıncada özür diler bana yardım edin abim geld, bb yorumlarını bekliyorum meleklerimm muckss.:tomato:

Sayfayı Paylaş