gebe
  1. papatya23

    papatya23 Hamiş Melek

    Kayıt:
    14 Eylül 2010
    Mesajlar:
    45
    Beğenilen Mesajlar:
    4
    Ödül Puanları:
    0

    Arkadaşlarr bilgilerinizi paylaşırmısınız??

    Konu, 'Gebelik belirtileri' kısmında papatya23 tarafından paylaşıldı.

    Adetimee 15 gün kalaa gögüss agrılarımm basladıı sişiioo acıyorr dokunamıyorumm ve adetım bıttıkten sonraa normalde oncesınde cıkardıı sıvılcee o da bazenn..sımdıı adet bıttıkten sonra yuzumee sıvılceler attıı bı anlamm veremedımm...bı keree gecenlerde mıdem kalktıı ama kusmadımm suann en belırgın ozellıkk göguslerımm sızcee hamıle olabılırmıyımmm???
     
  2. aysegül87

    aysegül87 Hamiş Melek

    Kayıt:
    14 Ekim 2010
    Mesajlar:
    1.038
    Beğenilen Mesajlar:
    64
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Almanya-Köln
    ben sana malesef yardimci olamicam cünkü kendimde bi cevap bekliyorum daha
     
  3. papatya23

    papatya23 Hamiş Melek

    Kayıt:
    14 Eylül 2010
    Mesajlar:
    45
    Beğenilen Mesajlar:
    4
    Ödül Puanları:
    0


    sendede mii aynıı belirtilerr varr aysegulll?baskaa bu konudaa tecrubelıı arkadaslarımızz yokk muu hamıle olann kızlarr bıldıklerınınızı paylasırmısınız bızımlee...
     
  4. aysegül87

    aysegül87 Hamiş Melek

    Kayıt:
    14 Ekim 2010
    Mesajlar:
    1.038
    Beğenilen Mesajlar:
    64
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Almanya-Köln
    canim benimde gögüsler baya dolgunlasti acayip kasimda agrim varsanki adet olucam ne oldunu cikaramiyorum
     
  5. HaYaL

    HaYaL Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    1 Şubat 2009
    Mesajlar:
    11.262
    Beğenilen Mesajlar:
    229
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Şehr-i HaYaL
    Adetten hemen sonra gebelik olamıyor diye biliyorum çünkü yumurta oluşumu 4-5 gün ya da daha uzun sürüyor.Bi dahaki adeti beklemende yarar var eğer zamanında olmazsa hemen test yaptır :)
     
  6. Misafir Melek

    Misafir Melek Forum Okuru

    kasıkk agrısı bende de oluoo daha dogrusu canım bölee batmaa gıbıı bende anlamıss deılımm hadı hayırlısıı olsunn hakkımızdaa eger hamıleysen hbr ver banadaa
     
  7. Misafir Melek

    Misafir Melek Forum Okuru

    hayalcim evett adetten sonra hemen olmuo gebelık...ama yuzumde cıkan anlamsız sıvılcelerı anlamadım..onu gectımm ama adetıme daha 2 hafta varkenn gogus agırmasıı neydııı onu da anlamıs deılım..cunku benım hepp 1 2 gun onceden baslardı gogus agrısı adetten oncee..nese en guzelı bekleyıpp gormekk hayırlısıı cnmm....
     
  8. hican87

    hican87 Hamiş Melek

    Kayıt:
    26 Eylül 2010
    Mesajlar:
    46
    Beğenilen Mesajlar:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    balıkesir
    az önce bende öyle bir konu açtım.aynı belirtiler bendede var.benim gögüs sızısı adetime 5 gün kala başlardı.şimdi 15 gün kala başladı.adetime 10 gün kaldı yüzümü sivilceler sardı.inşallah hamilelik belirtisidir...
     
  9. HaYaL

    HaYaL Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    1 Şubat 2009
    Mesajlar:
    11.262
    Beğenilen Mesajlar:
    229
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Şehr-i HaYaL

    Bence büyük ihtimalle psikolojktir bunlar canım.Normal olarak acaba hamile miyim diye düşünüp hormonlarını da etkiledin tabi.

    Dediğin gibi en güzeli bekleyip görmek zaten adet döngüsü çok uzun zaman almıyor o yüzden çok fazla mera içinde kalmayacaksın canım :)
     
  10. aysegül87

    aysegül87 Hamiş Melek

    Kayıt:
    14 Ekim 2010
    Mesajlar:
    1.038
    Beğenilen Mesajlar:
    64
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Almanya-Köln
    ben persembe haber verim canim ozaman beli olucak:) test yapmicam ozamana kadar:)
     
  11. Misafir Melek

    Misafir Melek Forum Okuru

    hicancımm senınle aynı belırtılerımızz..:)ınsallah hamıleyızdırr nasıpp bırazdaa bu ısler ılahı takdırr allah hepımızın gonlune gore versın...
     
  12. Misafir Melek

    Misafir Melek Forum Okuru

    insallahh canımm tesk ederımm:))
     
  13. Misafir Melek

    Misafir Melek Forum Okuru

    en dogrusu bencede canım beklee bende adet tarıhımın gecene kadar yapmıcamm:))
     
  14. HaYaL

    HaYaL Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    1 Şubat 2009
    Mesajlar:
    11.262
    Beğenilen Mesajlar:
    229
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Şehr-i HaYaL
    Canım inşallah sonuçlar istediğin gibi çıkar .Dularım seninle.
     
  15. Misafir Melek

    Misafir Melek Forum Okuru

    çokkk saolll canımm amınnnn ınsallahhh....
     
Arkadaşlarr bilgilerinizi paylaşırmısınız?? konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. Mrb Arkadaşlarr:)

    Mrb Arkadaşlarr:)

    slm kızlar bende yenıyım ve sıteyı ogrenmeye calışıyorum ınş cok guzel arkadaşlıklar kurarız cok ıhtıyacım var yenı tayın olduk cok sıkılıyorum burda boyle işte ne yazaıyım daaa ınş daa cok paylaşımlarımız olur olsunda hadi şimdilik byy
  2. park yatak almak istiyorum bilgilerinizi paylaşırmısınız?

    park yatak almak istiyorum bilgilerinizi paylaşırmısınız?

    arama yaptım bulamadım umarım ıkıncı bır konu acmıyorumdur :first: internetten ve magazalardan baktıgım kadarıyla hıc bırını begenemedım... sızın onerebılecegınız bır model yada kullanmakta oldugunuz park yatak hakkındakı sorun ve onerılerınızı yazarsanız daha emın hareket edebılırım :) ikinci olarak da dogar dogmaz bebegı yumusak yatakta yatırmayın dıolar(?) tam...
  3. Vakıf Gureba randevu alma bilgilerini paylaşırmısınız acil

    Vakıf Gureba randevu alma bilgilerini paylaşırmısınız acil

    Acilen vakıf gureba hastanesinden randevu almam lazım, ne yapmam lazım ? Telefon mu etmeliyim oraya gitsek bakarlar mı? Yardım edermisiniz ?
  4. twitterdaki sneijder geyiklerini paylaşırmısınız

    twitterdaki sneijder geyiklerini paylaşırmısınız

    Arkadaşlar okumuş çok gülmüş, ben bulamadım sneijderla ilgili twitter geyiklerini buraya yazabilirmisiniz lütfen :D

Sayfayı Paylaş