gebe
  1. MaWiM

    MaWiM ♥Ben Aşık Olduğum Adamın Aşık Olduğu Kadınım♥ Yetkili Kişi

    Kayıt:
    25 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    34.164
    Beğenilen Mesajlar:
    2.213
    Ödül Puanları:
    113

    Bir bayanın kullandığı bilgisayar nasıl oluyormuş:))

    Konu, 'Komik Resimler' kısmında MaWiM tarafından paylaşıldı.

    kızlar açılan penceredeki bilgisayar üzerindeki tüm dosyaların bilgilerin içine girin karıştırın el atmadık bişey bırakmayın ok:D
    TIKLA BURDAN

     
  2. esra

    esra Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    18 Kasım 2008
    Mesajlar:
    1.286
    Beğenilen Mesajlar:
    12
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    TOKAT
    Cevap: Bir bayanın kullandığı bilgisayar nasıl oluyormuş:))
    :haha::haha:oy çok güldüm karnım ağrıdı
     
  3. MEÇHUL

    MEÇHUL Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    18 Ekim 2008
    Mesajlar:
    8.875
    Beğenilen Mesajlar:
    66
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    şehr-i MEÇHUL
    Cevap: Bir bayanın kullandığı bilgisayar nasıl oluyormuş:))

    :haha:süperr yhaa emeğien sağlıkk dantele bayıldımmmm
     
  4. elmalı kurabiye

    elmalı kurabiye Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    19 Ekim 2008
    Mesajlar:
    5.620
    Beğenilen Mesajlar:
    13
    Ödül Puanları:
    0
    Cevap: Bir bayanın kullandığı bilgisayar nasıl oluyormuş:))

    harkaa bişi tesekkürler
     
  5. NuRoVSkİ

    NuRoVSkİ Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    30 Kasım 2007
    Mesajlar:
    4.111
    Beğenilen Mesajlar:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    ankaradan bı adet meleğim:)
    Cevap: Bir bayanın kullandığı bilgisayar nasıl oluyormuş:))
    çok komık yaa..dantellı felan:D
     
  6. »| HeRCai |«

    »| HeRCai |« Aktif Üye Üye

    Kayıt:
    22 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    6.221
    Beğenilen Mesajlar:
    20
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    [ne önemi varki ?] ツ
  7. aSqimSin

    aSqimSin Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    11 Haziran 2007
    Mesajlar:
    3.472
    Beğenilen Mesajlar:
    20
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    İstanßuL
  8. dadlu_shimariq

    dadlu_shimariq Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    2 Ekim 2009
    Mesajlar:
    99
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    ankara
    hehe süperdi ya tşkler :D :D
     
  9. ÇűЯűк V¡Şηε

    ÇűЯűк V¡Şηε Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    19 Haziran 2009
    Mesajlar:
    523
    Beğenilen Mesajlar:
    11
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    ≈ •AмєĐ• ≈
    :piha::piha:SüpErrrr emeğine Sağlık...
     
  10. dead_girl

    dead_girl Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    23 Eylül 2009
    Mesajlar:
    20
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ayy çok komik çok güzel ya :D
     
  11. Münzevi

    Münzevi Aktif Üye Üye

    Kayıt:
    3 Ekim 2009
    Mesajlar:
    677
    Beğenilen Mesajlar:
    56
    Ödül Puanları:
    28
    Şehir:
    Şehr-i İnziva
    :) Gerçekten çok hoştu... Gece gece tebessüm bıraktı yüzümde. :) Paylaşım için teşekkürler...
     
Bir bayanın kullandığı bilgisayar nasıl oluyormuş:)) konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. erkeğin kullandığı bilgisayar bakalım nasılmış

    erkeğin kullandığı bilgisayar bakalım nasılmış

    Evet bakalım bir erkeğin kullandığı bilsiyasar nasıl oluyormuş linke tıkladığımızda birazdan hepimiz görecez...Dökülsün kirli çamaşırlar bakalım:D:D:D Kızlar el atmadık dosya bırakmayın olurmu :D TIKLA
  2. Bayan Bilgisayarı

    Bayan Bilgisayarı

    Buraya girip gülmeye başlayabilirsiniz atilla ate - vindovz ikspe pak 2 :foto: Bu Hem erkek Hem Bayan için Var istediğinize girin ♥ yupis:slm:
  3. İyi Bir Bilgisayar Nasıl Olmalı

    İyi Bir Bilgisayar Nasıl Olmalı

    İyi Bir Bilgisayar Nasıl Olmalı ? Arkadaşlar bilgisayardan anlayan arkadaşlara özellikle size soruyorum İyi Bir Bilgisayar Nasıl Olmalı ?
  4. Bilgisayarın Anakart Modelini Öğrenme nasıl oluyor haydi buraya bakın!

    Bilgisayarın Anakart Modelini Öğrenme nasıl oluyor haydi buraya bakın!

    Anakart Modelini Öğrenme Kasayı Açmadan Anakart Modelini Öğrenme Daha önce siz ve biz bilgisayar kullanıcıları için, bilgisayar karşısında doğru oturma şekilleri örnekleri ve bilgileri aktarmıştık. Şimdi de bilgisayar anakart modeli öğrenmek isteyen tüm arkadaşlarımız için, kasayı açmadan anakart modelini öğrenme konusunda bilgiler aktarıyoruz Melek'ler. Bilgisayarın anakart...
  5. Bilgisayar Klavyesinde Alt Satıra Geçiş Nasıl Oluyor ?

    Bilgisayar Klavyesinde Alt Satıra Geçiş Nasıl Oluyor ?

    Klavyede Alt Satıra Geçiş Klavye Alt Satıra Nasıl Geçer Sevgili melekler, bilgisayar kullanımı ile ilgili tüm pratik bilgileri vermeye devam ediyor ve en son paylaştığımız bilgisayarda başlat menüsünün yerini değiştirme başlıklı konumuzun ardından bu kez Klavyede Alt Satıra Geçiş hakkında sizlere bilgiler vemek istiyoruz... Klavye, üzerinde harf, rakam, özel karakterler ve özel fonksiyon...

Sayfayı Paylaş