gebe
  1. Misafir

    Misafir Forum Okuru

    Ceza Herif Manyak

    Konu, 'C-D Harfli Şarkılar' kısmında Misafir tarafından paylaşıldı.

    yaşanmaz oldu dünya yaşanmaz etiller adi davranışlar ve adi düşünceler sahipleri sapık acıma duygusu yok porno verme azmasın tecavüze kalkmasın benliğini kaybeden zehirlenen gençleri okul eteği altından görünen bedenleri kurtaracak kahraman nerededır bılınmez alnın kara yazıldıysa hic bir zaman silinmez uyuşturucu batağı şöhretin basmağı gelip geçiçi hevesler kandırılmış bedenler anne bacı sokaklarda rahat yuruyemez oldu sokaklar namuslara sarkanlarla doldu insanların birbirlerine saygıları bitmiş katıl olmak içinse bir bakış yetermis........ ______________

     
Ceza Herif Manyak konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. Manyak Burclar :))

    Manyak Burclar :))

    Yalniz bastan diyorum, kirilip gucenmek yok, ise komik yanindan bakalim biraz KOÇ ( 21 Mart-20 Nisan) Sözünde duramayan, özgüveni olmayan, gıcık şahsiyet. Hayat boyu illa birileri onu iteleyecek. Var ya, bütün ev kuşları, ana kuzuları genelde bu burçtan çıkar. Bunun sevdası bile bir halta yaramaz. Genelde platonik takılır haspam. Yoktur ki cesaret denen şeyin zerresi bunda, gidip de...
  2. Manyak espiriler

    Manyak espiriler

    manyak espiriler son moda espriler manyak komik espriler sigara espirileri en espiriler Bunları ezberleyip çevrenizdekilere yapabilirsiniz hanımlar süper hepsi :D -sana katılıyorum ama gülmekten -abi sen kaptan mısın? evet kaptanım. peki hangi kaptan? su kabı mı yoğurt kabı mı? -ney? -ney degil, zurna. abi sapanını verir misin? -ne yapıcan sapanı? -şeytan taşlicam. a: dün seni rüyanda...
  3. Sende Herif Misenn ??

    Sende Herif Misenn ??

    Arkadaşlar bazı şiirler varki tam damar oluyor.Acı dolu sözler insanın yüreğni burkuyor. Bir kadının kocasına yazdığıbu şiir de aynen öyle.. Sende Diyacahsan Bende Herifem Sabahdan çıhir da işe gidirsen Bilimirem ne edir, neler edirsen Herkes er gelse de, sen geç gelirsen Sen de diyacahsan ben de herifem Gelir yiyir, içir hemen yatirsan Nanca sahlasam da göze batirsan Bir de utanmadan çalım...
  4. Manyak Sözler

    Manyak Sözler

    Manyak Sözler istiyorum sizden bana en güzel Manyak Sözleri yazarsanız çok sevinirim arkadaşlar.

Sayfayı Paylaş