gebe
  1. ilkimsu

    ilkimsu Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    26 Ekim 2009
    Mesajlar:
    5.184
    Beğenilen Mesajlar:
    120
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    San Juan

    Erkeğiniz küfür edince?

    Konu, 'Anket : 100 kişiye sorduk' kısmında ilkimsu tarafından paylaşıldı.

    Bu aralar bu konuyu çok merak eder oldum.Sizce erkekler sinirlendiklerin de küfür etmeleri kabul edilir birşey mi. yani eşiniz veya sevgiliniz sinirlenip size küfür ediyor.Alttanmı alırsınız yoksa saygılı olmasınımı istersiniz. Ve küfür etmesi sizce kötü bir durummu? Aşkta saygı önemlimi? hep beraber anket yaparak bu konuyu konuşalım diye düşünüyorum
     
  2. twins

    twins Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    1 Kasım 2010
    Mesajlar:
    437
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    kesinlikle bana küfür etmesini kabullenmem kıyametler kopar...kızıp bana salak demesine bile kızarım yani...tv izlerken filan ya da maç izlerken küfür eder bazen o zaman da kızarım o yüzden dikkat eder..sonuçta asker arkadaşı değiliz dimi...
     
  3. gamselim

    gamselim Mekanın en şık Meleği Üye

    Kayıt:
    6 Ekim 2009
    Mesajlar:
    3.849
    Beğenilen Mesajlar:
    185
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    SAMSUN
    hımm bence etmemelii küfürün yada dayagın bahanesi olmamalı ama erkekler küfür ederler şahşen sevgilim de arada küfür ediyor ama tabii kii bana deill etse ona durmasını söyelrim ve çok inzilirdim herhalde bilmiyorum ama aşkta ilişki de sevgi kadar saygı da cokk önemliii...
     
  4. ilkimsu

    ilkimsu Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    26 Ekim 2009
    Mesajlar:
    5.184
    Beğenilen Mesajlar:
    120
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    San Juan
    yorumlarınız icin tesekkurler baska düsüncesi ve kendisinden örnek varacak melek yokmu?
    simdiki erkekleri ağzı hic bos durmuyor her 2 kelime arasında bir küfür illa var.
    aralarında böyle konusanlar eslerine veya sevgililerine böyle konusuyorlarmı merak ediyorum?
     
  5. GizemAltun

    GizemAltun Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    25 Kasım 2010
    Mesajlar:
    40
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    İstanbul
    Gözümde çok düşer soğurum. Herkese etsinde bana etmesin :)
     
  6. Çeyrek gelin

    Çeyrek gelin Banned

    Kayıt:
    27 Kasım 2010
    Mesajlar:
    9
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Tabiki saygılı olmasını isterim :mad:
     
  7. MaWiM

    MaWiM ♥Ben Aşık Olduğum Adamın Aşık Olduğu Kadınım♥ Yetkili Kişi

    Kayıt:
    25 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    34.162
    Beğenilen Mesajlar:
    2.213
    Ödül Puanları:
    113
    Selamlar,
    Aslında Türk Erkeğinin doğasında var küfür, etmeyenine rastlamadım desem doğrudur. Ha benimki eder mi ediyor. Sevmesemde ediyor yapacak bişey yok :)
     
  8. An3sA

    An3sA Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    25 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    104
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    1st-anbul
    tabiki edilmemeli hoş bişey değil küfür ama ediyorlar
     
  9. askkusum

    askkusum Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    27 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    101
    Beğenilen Mesajlar:
    5
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    istanbul
    kesinlikle bana küfür etmesini kabullenmem
     
  10. Asena_Sule

    Asena_Sule Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    27 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    1.650
    Beğenilen Mesajlar:
    990
    Ödül Puanları:
    163
    Şehir:
    kadrinin götürdüğü yerde
    eşim bana küfür etmez ama bi maç oldumu tamam tutama onu valla bi başladımı susmaz bende nefret ederim küfürden erkeği bırak kadınlar bile küfür ediyor yaa hele onu hiç anlayamıyorum çok ayıp bişey kadına yakışmıyor.
     
  11. esra esir

    esra esir Forum Okuru

    Küfür öyle kotu biseyki. 2 yildir ciktigim biri var. Bana öyle küfürler ediyor ki anneme bacima sulaleme düz gidiyor. Ama sonrasında öyle pişman oluyor ki. Hep affettim belki yüz kere küfür etmiştir.bu sefer afftmem insalah onu
     
  12. MaWiM

    MaWiM ♥Ben Aşık Olduğum Adamın Aşık Olduğu Kadınım♥ Yetkili Kişi

    Kayıt:
    25 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    34.162
    Beğenilen Mesajlar:
    2.213
    Ödül Puanları:
    113
    Evet maalesef küfür bir çok bayanın yaşadığı şiddet ve tacizin sözlü olanıdır. Erkeklere soracak olsanız "napim dil alışkanlığı işte"diyebilirler..Umarım bu kötü alışkanlığı bir an önce bırakabilir yada sen onu bu huyuyla kabullenmesini öğrenmelisin;)
     
  13. kucuk kartanesi

    kucuk kartanesi Forum Okuru

    benim 2 yıllık bir ilişkim var. Sürekli dayak hakaret kufur ne varsa yedim. Affettim hep. İlk zamanlar cok kibar Bi adamdı o yuzden yine oyle olmasını bekledim. Ama olmuyor daha bugun beni sopayla dovucegini hırsını alıcagını o..... F..... Bir suru kufur etti. Aileme dahi kufur ediyor. Hep ozur diliyor yapmıcam diyor ama yine yapıyor. Ayaklarımı optu affettirmek icin. Bıktım artık çokta seviyorum ama gururuma cok dokundu bu kez ne yapacağımı bilemiyorum
     
Erkeğiniz küfür edince? konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. küfür

    küfür

    : Küfür Rüyada küfür ettiğinizi gördüyseniz, sıkıntının işaretidir. Aile, çevre ile ilgili sıkıntı, tatsızlıktır.Rüyada Allahin nimetlerini inkar zenginlige isarettir. Küfür, kurtulusu olmayan ve ilaci bulunmayan bir hastaliktir. Küfür, zulümdür. Bundan dolayi rüyada kafir oldugunu gören kimse, zevk ve sefaya düskün ve halka zulmeder. Nitekim rüyada kendisinin zevk ve sefaya düstügünü görse,...
  2. Küfür Edince Vücudumuza Bunlar Oluyor

    Küfür Edince Vücudumuza Bunlar Oluyor

    küfür edince vücudumuza olanlar küfür edince ne olur vücudumuzda neler oluyor vücudumuza neler oluyor vücudumuz neden değerlidir Kişi bir an sinirlenip hasımına ağır sözler söyleyince ve bu sözler hasımının eşi ve çoçuklarına yönelik hakaretlerse,o hakaret edenin meleği ona dört yılan çıkarır cehennemin dibinden.bu yılanlar kabirde cuma hariç o küfürde bulunanı sırtından ısırıp kabir eziyeti...
  3. erkeğinize böyle hitap edin!!

    erkeğinize böyle hitap edin!!

    erkeğe hitap sözleri erkeklere hitap sözleri erkeğe şekilleri erkeklere şekilleri nasıl edilir Erkekler bu sözlerle hitap edilmesinden hoşlanıyorlarmış.Varsa sizde de değişik hitaplar paylaşın melekler:) 1)Erkeğim: (Erkeklerin %90'ı bu söze mest olurlar. Bu söz onların vazgeçilmezleridir) 2)HayatımÖmrümDünyam: (2. olarakta bu hitaplar erkeklere güven verir. Sadakatlık hissettirir)...
  4. Küfür!

    Küfür!

    Hayatta hiç haz etmediğim şeylerden birisi küfürdür.İnsan öfkelendiği zaman sinirini kontrol edemeyip küfürde edermiş bak bak bak yaaa...Ne alaka demi ama bi insan 1.Kendine olan saygısısından küfür etmez. 2.Karşısında ki kişiye saygısından küfür etmez.Vs.. bir sürü neden var küfür etmemek için insan sinirlenince bağırır çağırır sinirlenir ama KÜFÜR etmez!Ne kendinize ne başkasına lütfen...
  5. Erkeğinize BöyLe Hitap Edin.. :)

    Erkeğinize BöyLe Hitap Edin.. :)

    erkeklerin en çok sevdiği hitap sözleri eşe hitap sözleri erkeklerin bayıldığı şekilleri erkekleri etkileyen hitaplar sevdiğine 1)Erkeğim: (Erkeklerin %90'ı bu söze mest olurlar. Bu söz onların vazgeçilmezleridir) 2)HayatımÖmrümDünyam: (2. olarakta bu hitaplar erkeklere güven verir. Sadakatlık hissettirir) 3)Kalbimin SahibiHayatımı Adadığım: (Bu tür hitaplar erkeklere güç verir.Her erkek...

Sayfayı Paylaş