gebe
  1. hatiss

    hatiss Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    2 Kasım 2010
    Mesajlar:
    543
    Beğenilen Mesajlar:
    87
    Ödül Puanları:
    0

    Gebeliğin Başlangıcında İlk Günlerinde Neler Oluyor Merak Edenler Buraya Hadiiiiii

    Konu, 'Gebelik' kısmında hatiss tarafından paylaşıldı.

    hamileliğin belirtileri,hamileliğin ilk belirtileri, Arkadaşlar gebeliğin başlangıcı olarak ne kabul edilir biliyormusunuz.Hamilelik haftamız ilk ne zaman başladı ve ben Gebeyim diyebildiniz işte hepsi burada..

    [​IMG]

    Hamileliğinizin başlangıcı olarak, cinsel birleşmenin gerçekleştiği tarih değil, son adetinizin ilk günü kabul edilir. Bu tarihin üzerine 280 günlük süre eklene­rek bebeğinizin doğacağı tarih hesaplanır. Muhtemelen siz de birçok kadın gibi gebeliğinizden adetinizin gecikmesinden şüphelenerek haberdar olmuşsunuz­dur. Adetinizin geciktiği tarihlerde elinizde “pozitif” bir gebelik testi varsa, sizin 2 hafta önceki cinsel birleşmeden gebe kaldığınızı bilmemize rağmen, 4 hafta önceki son adetinizin ilk gününden itibaren gebe kaldığınızı kabul ederek he­saplarımızı yaparız, yani sizi 4 haftalık gebe olarak kabul ederiz.

    Gebelik testinizin olumlu sonuç verdiği tarihlerde yumurta ve spermin birleş­mesinden oluşmuş olan bebeğinizin öncüsü blastokist, rahminizin duvarına yer­leşmiş demektir. Döllenen ürünün bir bölümü bebeğe (embriyo), bir bölümü eşine (plasenta), bir diğer bölümü de amniyon sıvısının bulunduğu keseye dö­nüşür. Bebeğin eşi, yani plasenta gebelik süresince bebeğinizin oksijen almasını ve beslenmesini sağlar, atıkları uzaklaştırır. Beta HCG dediğimiz ve gebelik tes­tinde “pozitif olarak ölçtüğünüz gebelik hormonu buradan salınır.

    Bebeğinizi çevreleyen kesenin içinde yer alan amniyon sıvısı ise bebeğinizi yumuşacık bir yastık gibi sarar ve korur.
    Birçok anne adayını rahatlatacağına inandığımız bir bilgiyi burada eklemek iste­riz. Cinsel birleşmenin gerçekleştiği tarih ile adetinizin gecikmesi arasırida ge­çen 2 haftalık sürede gelişen embriyo dış etkenlere karşı oldukça dayanıklıdır. Yani o süre içinde anne adayı gebeliğinden habersiz bir şekilde ilaç almışsa, em­briyo bundan çoğunlukla etkilenmeyecektir. Yine de siz siz olun, doktorunuza, ilk randevunuzda, bu süre içinde tükettiğiniz alkol ve aldığınız ilaçlar konusun­da bilgi vermeyi unutmayın,


    [​IMG]

    Birinci trimester dediğimiz bu ilk 13 haftalık süreçte kendinizi gebeliğinize ve doğacak olan çocuğunuza ruhsal olarak hazırlamanızın yanı sıra, vücudunuzda da değişiklikler olmaya başlar. Sizinle birlikte bebeğiniz de hızla gelişmekte ve şekillenmektedir. Bu bölümde sizin vücudunuzda ve bebeğinizin gelişiminde yaşanacak olan değişimleri ayrıntılı olarak ele alacağız. Ayrıca doğum öncesi kontrollerin başlamasıyla bu muayenelerde hangi uygulamaların yapıldığına da değineceğiz. Karşılaşabileceğiniz risklerin yanı sıra bunların çözümlerinin de bulunduğunu bilmenizi istiyoruz.

     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 26 Mayıs 2012
Gebeliğin Başlangıcında İlk Günlerinde Neler Oluyor Merak Edenler Buraya Hadiiiiii konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. Simya nedir merak edenler buraya

    Simya nedir merak edenler buraya

    dünyanın en küçük insanı simyacı kaç sayfa Simya nedir simyacı kimdir gibi sorularınızın cevaplarını bulabileceğiniz bir makale arkadaşlarım... Simya, Alşimi (veya ars chemica) on ikinci asırdan itibaren Batıda, basit metalleri altına çevirmek, evrensel şifa ve ölümsüzlük iksiri gibi ortaçağı arayışlar olarak gözükmektedir. Kelimedeki Çem, (sim, kim) kökü halen tatmin edici bir şekilde...
  2. Arkadaşlar Gebe Kalmak İçin En Elverişli Günlerimiz Merak Edenler Buraya

    Arkadaşlar Gebe Kalmak İçin En Elverişli Günlerimiz Merak Edenler Buraya

    hamilelik için en elverişli yumurtlama günü, hamilelik için en elverişli yumurtlama günleri, Arkadaşlar eğer gebe kalmayı planlıyorsak gebelik için en elverişli olan günleri burada detaylarıyla öğrenebilir ve kolayca bizlerde hamile kalabiliriz.Önemli olan öncelikle kendi vücüdumuzu tanımak ve ona göre doğru bir şekilde hareket etmektir.Şimdi gelin bu konuya bir göz atalım artık planlı bir...
  3. Hangi Bitkiler Gebeliği Kolaylaştırıyor merak edenler buraya

    Hangi Bitkiler Gebeliği Kolaylaştırıyor merak edenler buraya

    gebelik gebeliğe hazırlık Bebek sahibi olmak için çeşitli yöntemler deneyen, doktora başvuran ama bir türlü hamileliğe ulaşamayan çiftler için şifalı bitkiler alternatif bir yol olabilir mi? Kimine göre faydasız koca karı ilaçları kimine göre doğanın bahşettiği yöntemler bunlar. Şifalı Bitkilerin Tercih Edilme Nedenleri Tetkik sonuçlarını takiben şifalı bitkilere yönelme birkaç farklı...
  4. Gebeliğin Birinci Haftasında Neler Oluyor Merak Edenler Buraya

    Gebeliğin Birinci Haftasında Neler Oluyor Merak Edenler Buraya

    gebelikte ilk hafta,gebelikte ilk hafta belirtileri, Anne adayları daha yeni hamile olduğunuzu öğrendiniz ve çok merak ediyorsunuz şuan gebeliğin ilk haftalarında neler olduğunu işte bunun cevabı burada bakalım neler oluyormuş; Gebeliğin başlangıcı olarak, gebe kalınan ilişkinin olduğu gün değil, bundan yaklaşık 14 gün öncesi yani son adet kanamasının ilk günü (SAT) kabul edilir. Bu...
  5. Hızlı Geçiş Sistemi Cezası Ne Kadar merak edenler buraya!

    Hızlı Geçiş Sistemi Cezası Ne Kadar merak edenler buraya!

    Hızlı Geçiş Sistemi Cezası Hızlı Geçiş Sistemi HGS Cezası Ne Kadar Merhaba Sevgili Melek'ler ve bizi ziyaret eden siz sevgili misafirler, sizlere daha önce http://www.meleklermekani.com/faydali-bilgiler/228016-kgs-kalkiyor-yerine-hgs-geliyor.html demiştik. Bu gün ise Hızlı Geçiş Sistemi Cezası ne kadar diyen arkadaşlarımızı düşündük ve ilgili bilgileri paylaşmak istedik. Kartlı Geçiş...

Sayfayı Paylaş