İstenmeyen tüylerden kurtulmak için bitkisel çözüm!

Konu, 'Bitkisel Tüy Dökme' kısmında MaWiM tarafından paylaşıldı.

  1. MaWiM

    MaWiM ♥Ben Aşık Olduğum Adamın Aşık Olduğu Kadınım♥ Yetkili Kişi

    suna dumankaya istenmeyen tüylere çözüm bitkisel tüylerden kurtulma suna dumankaya kıllardan kurtulma tüylerden tüylere bitkisel çözüm Arkadaşlar nette gezinirken biz bayanların özellikle yaz aylarında en büyük sıkıntılarından biri olan tüy sorununa karşı bitkisel bir öneri gördüm aslında tarif bana çok ilginç ve farklı geldi ama bu tarifi deneyipte olumlu sonuç alanları görünce sizlerle paylaşmaya karar verdim bitkisel bir formülle tüylerden ağrısız ve acısız bir şekilde kurtulabiliyoruz nasıl mı?
    [​IMG]

    sarı kına ve yaş kireci karıştırıp azcık su ekleyip kısık ateşte karıştırıyorsunuz.
    Daha sonrada biraz soğumaya bırakıp bekletiyorsunuz.
    karışım hazır hale geliyor.
    karışımı krem gibi sürüp 10 dk. bekliyorsunuz sonrada suyla duruluyorsunuz


     
  2. suCre

    suCre Daimi Üye

    kireç cilde zarar vermezmi bide tüyler alındıktan sonramı uygulanacak....
     
  3. MaWiM

    MaWiM ♥Ben Aşık Olduğum Adamın Aşık Olduğu Kadınım♥ Yetkili Kişi

    Valla canım ben biraz araştırdım herhangi bir yan etkisi yokmuş bu formülün yalnız dikkat etmeniz gereken 10 dakikadan fazla kalmamasına dikkat etmeniz lazımmış evt aynen tüylü olan kısıma sarı kına ve yaş kireç karışımını sürüp biraz bekledikten sonra oğuşturuyormuşsunuz ve tüyler kendiliğinden dökülüyormuş ve zamanla kıl köklerinde zayıflamalar ve azalmalar meydana geliyormuş bizzat deneyenler olmuş yani:)
     
  4. suCre

    suCre Daimi Üye

    bilgi için tşkler adminim bi deniyim sonucunu yazarım...
     
  5. Misafir Melek

    Misafir Melek Forum Okuru

    kırrrrmızı

    çok teşekkür ederek bişey sormak istiyorum yaş kireç şu duvar boyamak için kullanıkalan kireç mi eğer değilse nerdrn bulabiliriz cevaplarsanız çok sevinirim
     
  6. lütfeen

    bu soruya cevap verin lütfen bi de sarı kına nedir nerden bulabiliriz çünkü aktarlarda yok bulamadık yada söylendiği gibi hint kınasınamı deniyor lütfen bi bilgi verin kafayı yicem yoksa
     
  7. Misafir Melek

    Misafir Melek Forum Okuru

    yaa bu sarı kına tüy olan bölgeye sürdügümüzde kına çıkmayacakmı sarı falan olmasın yüzümüz kına yani sonuçta
     
  8. Misafir Melek

    Misafir Melek Forum Okuru

    yaa bu sarı kına tüy olan bölgeye sürdügümüzde kına çıkmayacakmı sarı falan olmasın yüzümüz kına yani sonuçta
     
  9. Misafir Melek

    Misafir Melek Forum Okuru

    Hanımlar bunu yazan kişi bu bilgiyi nereden edindiyse ondan rica ediyoruz ayrıntılı bir şakilde kaç gram sarı kına kaç gram yaş kreç karıştırılıcak bunları açık şakilde yazarsa daha sağlıklı bilgi vermiş olur. Sarı kına derken bildiğimiz bi ele yakılan kına ve hint kınası var isim olarak net cevap yazarsa seviniriz. ve kaç kere uygulanması gerekiyor. Şimdiden teşekkürler.
     
  10. Misafir Melek

    Misafir Melek Forum Okuru

    sarı kına detaylarr

    Merhaba arkadaşlar ben denedim anlataym.Aktardan sarı kına alıyorsunuz ve su ile karıştırıyosunuz sora tüy olan bölgese sürüyorsunuz çok az bekletim yıkıyırsunuz.Kökünden almıyor kılları ama jiletle almış gibi de sert olmuo yumuşacık oluyor bacaklarınız.Renk vermiyor ama şunu net söyleyebilirimkii iğrenç bir kokusu varr zor dayanılıyo :) lağım suyundan beter :) Birde tüyleri azaltmıyo yine jiletle alınmış gibi çıkıyo tüyler çıkarken.Ama dedğim gibi ilk aldığınızda yumuşacık oluo kökünden alınmış gibi..
     
  11. Kayıtsız Üye

    Kayıtsız Üye Forum Okuru


    işe yaramamasının nedeni belki yaş kireçle karıştırmamış olmandır..deneyen varsa yazsın lütfen..
     
  12. Kayıtsız Üye

    Kayıtsız Üye Forum Okuru

    tmam teşekkür ederz :) denicem bugün :)
     
  13. Kayıtsız Üye

    Kayıtsız Üye Forum Okuru

    hani sende denemiştin
     
  14. kayıtsız üye

    kayıtsız üye Forum Okuru

    merhabalar ablalarım ben 10 yaşımdayımm benim de tüy problemim var ben de hep pcden araştırıyorum buluyorum gidiyoruz annemle almaya pahalı çıkıyor annem almıyor yaa ben her gün ağlıyorumm etek falan giyemiyorum çevremdekilerin yani benim yaşıma yakın olanların çok güzel bacakları varr ya ben ne yapmalıyım bakın mayısa geldik yaz da geldi lütfen bi çare bulun yalvarıyorum sizee
     
  15. Kayıtsız Üye

    Kayıtsız Üye Forum Okuru

    merhaba hanımlar bende bakıyorum bunla hep bir formül var bir değil hatta birden fazla vermemi istermisiniz:nane kürü naneyi önce kıyın daha sonra çiğneyin iyice çiğnedikten sonra suyla yutun ben yaptım birkere iğrenç bir taddı var bidaha uygulamadım ya ben size bişiy sorcam ben 10 yaşındayyım da benimkiler nasıl gidecek söylermiisniz formül warmı
     
İstenmeyen tüylerden kurtulmak için bitkisel çözüm! konusuna benzer içeriklerimiz
  1. İstenmeyen tüylerden kurtulmanın en hızlı ve en sağlıklı yoludur.

    istenmeyen tüylerden kurtulma kılları nasıl yok edebilirim kıl nasıl yok edilir kıllar edilir kıllardan kurtulma İstenmeyen tüylerden kurtulmanın en hızlı ve en sağlıklı yoludur.Lazer Epilasyon da kullanılan lazer ışığının dalga boyu melanin pigmenti tarafından emilme özelliğine sahiptir. Soğutma sistemli lazer tekniği ile...
  2. hamileliğimde istenmeyen tüylerden en uygun yöntemle nasıl kurtulabilirim

    istenmeyen tüylerden nasıl kurtulabiliriz tüylerden nasıl kurtulabilirim istenmeyen nasil kurtulabilirim gebelikte tüyler hamilelikte tüyler Hamilelik sırasında istenmeyen tüylerden kurtulmak için hangi yöntem uygundur? İğneli epilasyon, lazer epilasyon, ağda, tüy dökücü kremler ya da jilet gibi yöntemlerin sakıncaları var mıdır? Hamilelikte...
  3. istenmeyen tüylerden arınma

    istenmeyen tüylerden nasıl kurtulabilirim istenmeyen tüylerden nasil kurtulabilirim arınmanın tüm yolları Kadınlar için güzellik demek bakım demek,bakım demek de güzellik demek.Peki durum böyleyken nasıl oluyor da bazen kendimizi hayatın akışına bırakıp güzelliğimizden ödün verebiliyoruz.Yani neden bakımdan bakımlı olmaktan uzaklaşıyoruz.Cilt ve vücut bakımı bir kadın için hayatın yarısı demek...
  4. Çıban için bitkisel çözüm

    göz çıbanı hamilelikte çıban suna dumankaya çıban göz çıbanı duası Vücudun herhangi bir yerinde oluşan çıbanlara karşı bitkisel çözüm önerilerini sizlerle paylaşıyorum Bulunması Gereken Şifalı Bitkiler: Mercimek, Arpa, Biberiye, Anason, Badem yağı [IMG] Hazırlanış ve Kullanım Reçetesi: ♦ Öğütülmüş mercimek unu arpa suyunda pişirilir. “Sıkılarak el*de edilen posa bal ile karıştırılarak pomad...
  5. Diz kararması için bitkisel çözüm

    diz kararması dizlerde kararma dizlerdeki kararmalar dizlerin kararması dizdeki kararma Diz bölgesindeki kararmalara iyi gelen bitkisel maske tarifini ve malzemelerini veriyorum Bu karışımı uyguladıktan sonra dizlerinizdeki renk değişimi azalacaktır. İşte pratik maskenin tarifi. 3 limon suyuna 1 bardak süt tozu ekleyin. Kalın bir macun yaratmaya yetecek kadar su ilave edin. Karışımı...
  6. diş eti iltihabı için bitkisel çözüm

    diş eti iltihabı bitki diş eti iltihabı tedavisi Bir çok insanın karşı karşıya geldiği sağlık sorunları arasında yer almaktadır diş eti hastalıkları. Bunlardan biride diş eti iltihabıdr ve dişçi fobisi olanlar bunun için bitkisel tedavi yöntemleri arar. İşte o yöntemleri arayanlar için biz de diş eti iltihabı bitkisel tedavi yöntemlerini konu alıyoruz bu yazımızda Melek'lerim. Dişeti...
  7. Faranjit İçin Bitkisel Çözüm

    Faranjit için bitkisel kür Franjit bitkisel tedavi Faranjit bitkisel çözümler Pek çok insanın rahatsızlığını yaşadığı farenjit tedavisinde sizlere önerebileceğimiz şifalı bitki adaçayı melekler :) Faranjit İçin Adaçayı Kürü: 1 tatlı kaşığı adaçayı yada hazır poşetlerde de bulunabilen 1 poşet adaçayını 1 bardak kaynar suyun içine atın.10 dakika demlenmesini bekleyin,süzün ve günde 2-3...
  8. İstenmeyen tüylere hamam otu tozuyla bitkisel çözüm

    Bu konu; hamam otu tozu hakkında bilgi vermektedir Kadınların ortak derdi olan istenmeyen tüylere son verecek olan bir öneriyle sizlere geldik.İstenmeyen tüylerden kurtulmak için bitkisel yöntemleri denemeyi düşünüyorsanız hamam otunu denemelisiniz. Hürrem otu olarakta yer edinen hamam otu tozu oldukça pratik yapımıyla canınızı acıtmadan sizi istenmeyen tüy kabusundan kurtaracak. Hamam otu...
  9. Yüzdeki istenmeyen tüylere bitkisel çözüm önerileri

    Bu konu; yüzdeki istenmeyen tüyler hakkında bilgi vermektedir Bir kadına sormuşlar;"Size imkan verilirse ilk kimi öldürürsünüz?" kadın cevabı manidar "İstemeyen tüylerimi!" :D:D Sevgili meleklerim istenmeyen tüyler diyerek yeniden yaramızı açıyorum. Nedir bu kadınların kıldan tüyden çektikleri :D:D Yüzümüzün daha parlak ve pürüzsüz görünmesine engel teşkil eden istenmeyen...
  10. Siyah Noktalardan Kurtulmak İçin Çözüm Yolları

    siyah noktalar nasıl geçer,siyah noktalardan nasıl kurtulurum,siyah noktaları geçirmenin yolları,siyah noktalar nasıl biter,siyah noktalardan kurtulmak için maske,siyah nokta maskesi,siyah noktalar için maske tarifleri,siyah noktalardan kurtulmak için ev yapımı maske tarifleri, Geniş gözenekli ve yağlı cilt yapısına sahip olan kişilerde daha çok görülen siyah nokta problemi birçok kişinin...

Sayfayı Paylaş

Meleklermekani.Com misafirleri bu sayfayı şunları arayarak geldiler :

  1. sari kina

    ,
  2. sari kina nedir

    ,
  3. sarı kına tüy dökücü

    ,
  4. suna dumankaya istenmeyen tüylere çözüm,
  5. agrisiz acisiz 3 dakikada tüylerden kurtulmanin yolu,
  6. acısız tüylerden kurtulma,
  7. istenmeyen tüylerden acısız kurtulma,
  8. tüylerden acısız kurtulma yolları,
  9. suna dumankaya tüylerden kurtulma,
  10. istenmeyen tüylerden kurtulmanın yolları acısız