gebe
  1. melegimsin

    melegimsin Hamiş Melek Üye

    Kayıt:
    5 Haziran 2011
    Mesajlar:
    155
    Beğenilen Mesajlar:
    66
    Ödül Puanları:
    28
    Şehir:
    London

    Kizlar Fikirlerinizi Paylasirmisiniz benimle

    Konu, 'Dert Köşesi' kısmında melegimsin tarafından paylaşıldı.

    Selam Sevgili melekler.6 mayis hidirellez gunu.Ben boyle bir gun oldugunu arkadasdan ogrendim.Ise girmek cok istiyordum resmini cizdim bi agacin altina attim.ve o yil ise girdim.Hic ummuyordum bu ise girmeyi ama oldu dedi.Bu senede cocuk istiyorum bakalim bu yil olacakmi sende dene dedi.Ben sasirdim acikcasi. :D Hic duymadim ve denemedim.Bende yapicam bu yil insallah dilegim gerceklesir.:)Meleklerim siz hic denedinizmi boyle biseyi .Her yil bu dilek gerceklestirme isini yapan varmi merak ettim kim nasil yapti ?kabul oldumu? ve gunnahmi bole bisey yapmak ? Paylasmak istermisiniz.?Tessekurler :kiss:
     
    geveze bunu beğendi.
  2. sedaaa

    sedaaa Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    15 Aralık 2009
    Mesajlar:
    412
    Beğenilen Mesajlar:
    17
    Ödül Puanları:
    0
    annemler her yıl yaparlar canım. hızır ile ilyas alayhisselamın gökyüzünde buluştuğuna inanılarak yapılır bu durum. o gün de gül ağacına dilekler yazılıp bağlanır sonradaki günde toplanır onun belli saatleri falan var mı bilmiyorum kağıtta saklanır bizim birkaç tane dileğimiz olmuştu babam araba almıştı birtakım para gelmişti benim üniversite felan. dua felan okunuyor zaten günah oldğunu düşünmüyorum ama bu konuda kesin bir yargı vermek veya söylemekte bana düşmez zaten ama kötü düşünce yok yani burada dilek havasında kavuşamayan kişilerin gününde biz de dilekelrimizi istiyoruz yine kapımızı dileğimiz Allahu tealaya ulaşıyor sonuçta
     
    melegimsin bunu beğendi.
  3. mavi_kelebek

    mavi_kelebek Forum Okuru

    bende buna ınanırım melegım ole olduguna bıde evde olmuycakmıssın ole dıyolar hızır aleyhıselam evıne gelıyomus
    dılegını yap bak bahcelıyseevın sole de yapıyolar bı tas koyular nıyet edıp nıyetın gerceklesıcek ıse sabah kalkıp bakıyosun altında bocek varmı dıye varsa o olucak anlamına gelıyo tabı hıdralez sabahı kalkıp bakıcan ben bı kac kez denedım oldu sanırım
     
    melegimsin bunu beğendi.
  4. merve!!

    merve!! Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    12 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    5
    Beğenilen Mesajlar:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    ben hersene yapıyorum ve çoğu isteğim öyle yada böyle kabul oluyor tesadüf mü bilemiyorum ama bu konularda inançlıda olmak lazım..
     
    melegimsin bunu beğendi.
Kizlar Fikirlerinizi Paylasirmisiniz benimle konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. Selam Kizlar

    Selam Kizlar

    selam kızlar size izmirden sesleniorum benim yerimi ayırın çünkü geldimm burdayım
  2. Fikir

    Fikir

    Fikir Herhangi bi konu hakkında ortaya atılan kapsamlı yorumlar topluluğu..
  3. Ahh kizlar vahh kizlar

    Ahh kizlar vahh kizlar

    aaa gördün mü bak bana baktı - sana bakmadı o arka sıradan seslendiler alilere bakıo - hayır bana baktı biliom o da beni sevio. Zaten sabah okulun kapısında karşılaştık bana günaydın dedi - eee? - e si sevio işte ben biliom Daha sonra durumları iyice kötüleşir ve aşık olduklarını zannettikleri adamın her adımına bi anlam yüklemeye başlarlar - Hiiii duydun mu bana canım dedi - Duydum da o...
  4. kizlar  bana acil akil fikir zeka dusunce artik ne vere biliyorsaniz lazim benim kafa

    kizlar bana acil akil fikir zeka dusunce artik ne vere biliyorsaniz lazim benim kafa

    meleklerim benim acil olarak akil fikir dusunce artik her ney nediyorsa adina herseye ihtiyacimm var ben durmus vaziyeteyimm:yahoo:evleniyorum :dp178:ama durmus bi vaziyetteyim gelinlik begenemiyorum duak secemedim oyle byuk dugun istemiyoruz nerde nasil olucak onu hic bilemiyorum :zonked::zonked:ne zormus bu isler lutfen bana biraz yardim eddin lutfennnnn
  5. Merhaba Kizlar :)

    Merhaba Kizlar :)

    herkezee merhabaaa :) ben idil yurt disinda yasiyorum araniza yeni katildim :)

Sayfayı Paylaş