gebe
  1. elfce

    elfce Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    28 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.439
    Beğenilen Mesajlar:
    73
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    evimmdeee :)

    kızlar kiki' yi biliyo musunuz çok ilginç ama gerçek

    Konu, 'Fal Çeşitleri Yıldızname ve Diğerleri' kısmında elfce tarafından paylaşıldı.

    ilginç am wwwkarthorozcom kiki kibrit kızlar dün çok ilginç birşey duydum. biliyor musunuz bilmem. ama gerçek oluyo. kiki diye bi ruh var. ona sorular soruyorsunuz. şöyle oluyo. 6 tane kibritle çağırılıyo.3ünü sen alıyosun 3 ünü karşındaki.sonra ikisini baş ve işaret parmaklarınla tutuyosun kibritlerin ucu karşındaki insana dönük olarak.diğerinide kendine paralel bi şekilde tutuyosun.yani aynen U harfi gibi.karşındaki de bunları aynen yapıyo. sonra içinizden 3 kulhü bir elham okuyosunuz.daha sonra sorun,KİKİ GELDİN Mİ diye.gelirse kibritler içe dışa yada yukarı hareket ediyor.mesela içinizden birini soruyosunuz.diyelim engini tanıyomusun.kibritler içeri giderse evet,dışarı giderse hayır yukarı giderse bilmiyorum demek.


    ben dün denedim oldu


     
    tavsan-cık bunu beğendi.
  2. ^hilal^

    ^hilal^ Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    25 Nisan 2011
    Mesajlar:
    188
    Beğenilen Mesajlar:
    91
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    KaYSeRİ
    ilginçç emin ol deneyeceğim... hahaha
     
  3. elfce

    elfce Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    28 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.439
    Beğenilen Mesajlar:
    73
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    evimmdeee :)
    çok ciddiyim bir sürü şey sordum şimdilik 2 tanesi oldu biri dün çıktı biri bugün.. çok mükemmel birşey yaa
     
  4. RefRa

    RefRa Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    27 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.475
    Beğenilen Mesajlar:
    378
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Bilinmezler Diyarı
    Ayy ben yapamam valla korkarım musallat olur falan :D
    Nasıl bi cesarete sahipsiniz öyle :) merak ettim o çıktı dediklerini valla ne sormuştun :D
     
    ask hırsızı bunu beğendi.
  5. elfce

    elfce Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    28 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.439
    Beğenilen Mesajlar:
    73
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    evimmdeee :)
    hoşlandığım bi çocuk var bu gece msj atıcaksa içeri atmıcaksa dışarı dedim içeri girdi gece 1 de çocyk mesaj attı :D yarın iş yerine gelicekse içeri gelmicekse dışarı dedim iiçeri girdi sabah 9 da iş yerindeydi :D :D çok ciddiyim gerçek oluyo
     
  6. RefRa

    RefRa Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    27 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.475
    Beğenilen Mesajlar:
    378
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Bilinmezler Diyarı
    İnanmıyorum yaa hiç korkmadın mı peki :D
    Çok ürkütücü :D:D
     
    ask hırsızı bunu beğendi.
  7. elfce

    elfce Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    28 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.439
    Beğenilen Mesajlar:
    73
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    evimmdeee :)


    hayıııırr gerçekten de korkmadım arkadaşlarlaydık zaten çok eğlendik hatta :) denemenizi tavsiye ederim
     
  8. tavuk_kavurma

    tavuk_kavurma Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    21 Eylül 2008
    Mesajlar:
    964
    Beğenilen Mesajlar:
    125
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    İstanbul
    ahaha bu bizim kiki yaa :D:D:D:D küçükken toplanır bizde yapardık hem kibrit yoktu ama sanki :D:D bi de gelmedi bize hiç seni sevmiş demekki :hhh: :hhh: eyy kikinin ruhuu geldiysenn üç kere ses çıkarr :hhh: :hhh:
     
    ask hırsızı, nese355 ve CeMoŞ bunu beğendi.
  9. elfce

    elfce Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    28 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.439
    Beğenilen Mesajlar:
    73
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    evimmdeee :)
    siz qüccüksünüz diye gelmiyordur :hhh:
     
  10. çağlam 08

    çağlam 08 Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    12 Haziran 2011
    Mesajlar:
    33
    Beğenilen Mesajlar:
    15
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    BURSA
    bnde yapıcamm yaaa... peki herşeyi biliyor mu ne sorarsan sor cevap veriyo mu ... bide tek başıma yapamaz mıyım mesela karşımdaki kişinin yerine bn kendim ayarlasım kibritleri olmaz mı?
     
  11. MaWiM

    MaWiM ♥Ben Aşık Olduğum Adamın Aşık Olduğu Kadınım♥ Yetkili Kişi

    Kayıt:
    25 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    34.164
    Beğenilen Mesajlar:
    2.213
    Ödül Puanları:
    113
    Biz küçükken yapıyoduk ama adı kiki değildi yav ahahahaha adı değişikti güya evi yakan bir çocuğun ismi :hhh:
     
  12. HaYaL

    HaYaL Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    1 Şubat 2009
    Mesajlar:
    11.262
    Beğenilen Mesajlar:
    229
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Şehr-i HaYaL
    Biz de yapardık lisede ama bizimkinin adı kukiydi .:) Ve biz kalemlerle yapardık aynı şekilde hareket ediyordu. :) Ama ben bilimsel bir açıklaması vardır diye düşünüyorum.
     
    ipektaskin bunu beğendi.
  13. ^Gri Melek^

    ^Gri Melek^ Hamiş Melek Üye

    Kayıt:
    24 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    1.064
    Beğenilen Mesajlar:
    201
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    HiNDiSTaN :)
    Bizde kucukken yapardik... Sordugumuz hersey cikardi ne hikmetse:D:D Daha sonra ogretmenimiz aciklamasini yapmisti bize ama unuttum tabi... Bu arada kuki musallat olmasin diye kibritleri yakar sonuna kadar yanmasi icin beklerdik ve balkondan asagi atardik:D:D
    Bak iste evde de simdi yalnizim urperdim azcik:)
     
  14. elfce

    elfce Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    28 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.439
    Beğenilen Mesajlar:
    73
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    evimmdeee :)
    malesef tatlım tek başına olmaz toplam 6 kibritle oluyo 3 ünü sen 3 ünü arkadaşının tutması lazım
     
  15. tuan-a

    tuan-a Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    10 Ocak 2011
    Mesajlar:
    63
    Beğenilen Mesajlar:
    11
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    izmit
    ayy ben de korkarım cok ztn dıqerlerı musallat olucaqı kadar oldu bı de kıkoyla uqrasmam:D
     
    ask hırsızı bunu beğendi.
kızlar kiki' yi biliyo musunuz çok ilginç ama gerçek konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. Çok İlgİnÇÇ Ama GerÇek Sİzde Deneyİn..

    Çok İlgİnÇÇ Ama GerÇek Sİzde Deneyİn..

    ilginçç Ayakkabi numaranisizi yazin Onu 5 ile carpin cikan sonuca 50 ekleyin gene cikan sonucu bu sefer 20 ile carpin cikana 1005 ekleyin cikan sayidan dogum tarihinizi cikarin cikan sonuc un ilk rakami ayakkibi numaraniz son iki rakami yasiniz cikacaktir.. BEN YAPTIM DOĞRU ÇIKTI Bİ DE SİZ YAPIN..BAKALIM NE OLACAK?
  2. ilginç ama gerçek bir sonuç...

    ilginç ama gerçek bir sonuç...

    Ev telefonunuzun ilk 3 rakamını yazın, (alan kodu kullanmayınız!) · Bu 3 basamaklı sayıyı 80 ile çarpın · 1 ekleyin · 250 ile çarpın · Telefon numaranazın son 4 haneli sayısını ekleyin, .aynı son 4 haneli sayıyı bir daha ekleyin, · 250 çıkartın · 2'ye bölün sonucu kimseye söylemeyin)))
  3. çok ilginç atkı modeli ama çok şirin:)

    çok ilginç atkı modeli ama çok şirin:)

    atkı modelleri ve yapılışları erkek atkı modelleri ve yapılışı erkek yapılışları örnekleri örnekleri Malzemeler: 2 renk iplik,uygun şiş,gözler için aksesuar Yapılışı: Örgüye 10 ilmek başlayın sağ ve sol yandan 1 er artırarak 20 sayı olana kadar haroşa örgü ile devam edin daha sonra sağ ve soldan 1 er eksilterek 10 sayıya kadar düşelim diğer ipliği bağlayarak önce artırıp sonra...
  4. Evlilik nedir? biliyonuz mu kızlar

    Evlilik nedir? biliyonuz mu kızlar

    evlilik nedir, evlilik hakkinda, evlilik, nasil olmali, sorular konulari burada melekler Merhaba Melekler, Mutlu bir evlilik nasil olmali? buyrun bu guzel yazida cevap bulalim... - “Peki ustad; evlilik nedir?” Cevap soyle geldi: - Siz birliktelik icin dogmussunuz. Olum meleginin beyaz kanatlari sizi ayirana kadar ayrilmayacaksiniz. Allahin sessiz tanikliginda bile beraber...
  5. Gebelikle İlgili Çok İlginç Gerçekler!

    Gebelikle İlgili Çok İlginç Gerçekler!

    hamilelikle ilgili ilginç bilgiler, gebelikle ilgili ilginç bilgiler, gebelik dönemi İnsanın yaratılışında Yaradan'ın kadına verdiği en kutsal görev olan gebelik sürecinde kadın vücudunda olağanüstü değişimler yaşanır Melekler. Bu mucizevi değişimlerin kimisin farkındayızdır, kimisinden haberimiz bile yoktur. İşte aşağıda derlenen yazıda gebelikle ilgili son derece ilginç bilgilere...

Sayfayı Paylaş