gebe
  1. MeLOo

    MeLOo Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    30 Mart 2011
    Mesajlar:
    597
    Beğenilen Mesajlar:
    394
    Ödül Puanları:
    63

    melekleeeeeer yardımınıza ihtiyacım var

    Konu, 'Kadınca' kısmında MeLOo tarafından paylaşıldı.

    birçoğunuzun bildiği üzre sevgilim konyada askerlik yapıyo ve yemin töreni var 24 ünde. onun ailesiyle birlikte gidicez. yemin töreninden sonra evci çıkabiliyo yani orda kalabilirsek o da bizle kalabilcek pazar gününe kadar. netten araştırdım otelleri falan ama pahalı. konya meramda arıyoduk bu arada. günlük kiralık evlere bakim dedim netten ama pek birşey bulamadım. öğretmenevine baktık kişi başı 35 TL dedi biz ztn kalabalık gidicez :D:D bildiğiniz uygun fiyatlarda kalabilceğimiz bir yer var mı konyada? oda fiyatı 35-40 TL olsa sorun olmazda. yada günlük kiralık evler bulabilir miyiz? ev olursa daha da iyi olur bizim için ama eşyalı tabi.
     
  2. AuSSie-AnGeL

    AuSSie-AnGeL Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    6.965
    Beğenilen Mesajlar:
    780
    Ödül Puanları:
    113
    Şehir:
    aNKaRa
    Canım benim umarım bulursunuz bende aynı sorunu yasamıstım birde bizim yemin törenimizde yılbasına denk gelmişti heryer full çekiyordu ve yer bulmak imkansızken üzerine birde yılbası zamı binmişti.. Rabbim yardımcınız olsun... konyayı pek bilmiyorum ama oraya vardıgınızda nette olmayan bir cok otel motel ve pansiyonla karsılasabilirsiniz birde altınızda arabanız varsa merkezi yerdede olmanıza gerek yok biraz merkezden uzak kalabilirsiniz.. Yemin töreninde değilde normal askerliğinde bende konya seydişehre gitmiştim eşimi ziyarete orda pahalı otel yanı sıra biz cok uyguna sabah kahvaltısını veren biyer bulmustuk 10tly... canım kısacası nette olmayan daha cok yer vardır bakarsınız o gunu.. yemin törenleri zaten öğle saatlerine kadar bitiyor.. ay şimdiden hayırlı teskereler diliyorum canım cok heycnlı bi olay umarım sizin içinde güzel geçer...
     
    MeLOo bunu beğendi.
  3. cns_01

    cns_01 Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    19 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    381
    Beğenilen Mesajlar:
    95
    Ödül Puanları:
    0
    Bakindim internette, yazilan son sey bunlardi bir Forumda:

    1) mevlana cevresınde ucuz ve temız otel bulabılırsın..sanırım şahin otel vardı valiliğe yakın...

    2) Hocam geçenlerde ben de gittim kalacak yer önceden bulamadım. Ama Konya Kültür Turizm Müdürlüğü sayfasında otellerin listesi var. Orda üçüncü sınıf falan diye otelleri kategorilendirmiş.
    Ben gidince dayımın oğlunda kaldım. Ama Tıp Fakültesi'nin oralarda direklerde ilanlar vardı "Ucuz Pansiyon" diye. Yani gidince bulunuyor daha çok.



    haydin kolay gelsin sana - ins. azda olsa yardimci olabilmisimdir sana :6:
     
  4. MeLOo

    MeLOo Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    30 Mart 2011
    Mesajlar:
    597
    Beğenilen Mesajlar:
    394
    Ödül Puanları:
    63
    sağol canım baktım siteye ama girilmiyo. Şansa bırakmayalım dedik işimizi de araştırıcaz bakalım. ya kalıcak yer olsa yeter yurtlarda boş oluyo o da geldi benim aklıma ama kız ayrı erkek ayrı mı kalır yani başka yurt olursa olmaz da üç kişilik falan odalar olsa işimizi görcektir ;)
     
  5. MeLOo

    MeLOo Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    30 Mart 2011
    Mesajlar:
    597
    Beğenilen Mesajlar:
    394
    Ödül Puanları:
    63
    arabayla gidiceğimiz henüz net değil malesef net olsa sorun olmaz aynen de bakalım 2 haftamız var daha :)
     
  6. Neslihanım

    Neslihanım Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    8 Eylül 2012
    Mesajlar:
    1
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Benim seyahat ederken sürekli kullandığım bi site var, sahibinde'de bazı ilanlar sahte olabiliyor, burada az ama güvenilir daireler var. Tavsiye ederim. Bana ulaşırsan bilgi verebilirim..




    Yönetimin notu: Link vermek yasaktır..
     
melekleeeeeer yardımınıza ihtiyacım var konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var :(

    arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var :(

    selma ergeç saç rengi ben beyaz tenliyim..ve saçlarım koyu kahve ana rengi....fakat değişiklik istiyorum...çok sıkıldım..röfle yaptırmak istiyorum fakat beyaz tenli olduğum için arkadaşlarım solgun olursun diyor...ama röfleyi yada ışıltıyı çok seviyorum.. gözlerim ela tenim beyaz..hangi renk bana yakışır sizce?
  2. Yardımınıza İhtiyacım Var !'!

    Yardımınıza İhtiyacım Var !'!

    Ya ben mutLu oLmayı beceremiyorum yada cevremdekilerle ilqilili bir sorun var bilemştorum .Şu son dönemde sevgilimle ayrılmam beni çok üzdü tahmin edilemiyeceği kadar çok. Şimdi ne ypıcam bilemiyorum.Şöyle açıklıyım ben sevgilimle ayrılmadan önce hrkes bna seni iyiki tanımışım çok iyi vakit qeciriyoruz beni qüldürebilen tek sen varsın neşe kaynağımsın gibi şeyler söyerken emreden ayrıldıtan...
  3. yardımınıza ihtiyacım var

    yardımınıza ihtiyacım var

    arkadaşlar doğru yeremi başlık açtım bilemiyorum ama durumum vahim 6.5 haftalık hamileyim çok rahatsızlanıyorum vs. hepsi biryanada son 1 haftadır şeftaliden başka bişey yiyemiyorum sabah öğle akşam sadece şeftali midem başka birşey almıyor bu normalmi böyle ne zamana kadar devam edeceğim bilemiyorum :( bebeğe zararı olmaz inş. :18:
  4. Yardımınıza ihtiyacım var melekler

    Yardımınıza ihtiyacım var melekler

    Melekler pazartesi komşular sabah kahvaltısına gelecekler bana onlara neler hazırlasam düşünüp duruyorum bana bu konuda yardım edrseniz çok memnun kalırım
  5. Yardımınıza ihtiyacım var

    Yardımınıza ihtiyacım var

    merhaba. ben erkek arkadaşımın evinde kaldım ve banyo yaparken onun cinsel bölgesini temizlediği jiletle kendi cinsel bölgemi temizledim farketmeden. Acaba hamile kalma şansım var mı?

Sayfayı Paylaş