gebe
  1. tna

    tna Aktif Üye Üye

    Kayıt:
    4 Ekim 2011
    Mesajlar:
    102
    Beğenilen Mesajlar:
    30
    Ödül Puanları:
    28

    özür dilerim küçük kuş

    Konu, 'İtiraf Ediyorum' kısmında tna tarafından paylaşıldı.

    olay yaşandığında çok küçüktüm:) dışarıda çocuklar hep beraber oyun oynuyoruz, bi kuş yavrusu gördük tüysüz falan ama iyi koşuyordu:D neyse çocukluk işte hep beraber koşturuyoruz yakalayalım diye kuş bizi şaşırtıyo tam terse koşuyor falan tam ben yakalayacakken bi terse koşmaya başladı ben bilemeden bastım gözleri falan fırladı öldü:uhu: ben de çok korkuyorum eve gittim anneme bile söylemedim benim yüzümden öldü diye çünkü polisler beni yakalayacak içeri atacaklar diye biliyordum:hede: :D:D o yüzden uzun bi süre okula bile gitmek istememiştim ya arkadaşlarım söylerse diye içime kapanmıştım hiç kimseyle konuşmamıştım:):) Allah rahmet eylesin yavru kuş
     
  2. gothic kız

    gothic kız Aktif Üye Üye

    Kayıt:
    24 Ekim 2011
    Mesajlar:
    224
    Beğenilen Mesajlar:
    29
    Ödül Puanları:
    28
    Şehir:
    Antalya
    ya niye dert ediyon hem bu kuşun şuçu yakalanmaç oynuyacağına uçsun yaniiii:S
     
    tna ve ASİMELEK bunu beğendi.
  3. ASİMELEK

    ASİMELEK Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    13 Aralık 2010
    Mesajlar:
    4.487
    Beğenilen Mesajlar:
    2.192
    Ödül Puanları:
    113
    Şehir:
    yüreğimin yüreği
    hahahahahahahahahahahahahaha yannii demi nie yakalamç oynuyo uçsana kuş hahahahahahhaa

    ayy tnacımm çocukluk işite canım ama güzel anıymış :D:D
     
    tna bunu beğendi.
  4. tna

    tna Aktif Üye Üye

    Kayıt:
    4 Ekim 2011
    Mesajlar:
    102
    Beğenilen Mesajlar:
    30
    Ödül Puanları:
    28
    tüğleri olmadığı için uçamıyordu:D:D:sobe: asicim o yıllar benim için büyük dertti ve vicdan azabıydı rüyalarıma bile girmişti:hede: tabi büyüdükçe anlıyo insan :D
     
özür dilerim küçük kuş konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. Özür Dilerim

    Özür Dilerim

    Özür Dilerim Temel yolda yürürken, yerde eski püskü bir lamba görür ve bir tekme sallar, lamba 10 metre ileri yuvarlanir. Birdenbire lambanin içinden devasa bir cin çikar ve bütün heybetiyle Temel' e sorar : - Dile benden ne dilersen ! Temel cevap verir : - Özür dilerim...

Sayfayı Paylaş