gebe
  1. >ÖZLEM<

    >ÖZLEM< Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    5 Eylül 2007
    Mesajlar:
    30
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    Slm Melekler:)

    Konu, 'İlk Merhaba' kısmında >ÖZLEM< tarafından paylaşıldı.

    merhaba melekler:)bende katıldım aranıza:cheer2:Adım özlem,17 yaşındayım.istanbuldayım:cheer2: yalnız sizlerle pek paylaşım yapamıycam....malum öss var hazırlanmam lazım o yüzden nete fazla giremiyorum...Yİnede aranızda olmaktan çok mutluyum:kiss::cheer2:
     
  2. prenses25

    prenses25 Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    5 Eylül 2007
    Mesajlar:
    6
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    istanbul
    Ce: Slm Melekler:)
    selam hoşgeldin özlem ben de yeni üye oldum,öss de başarılar dilerim.
     
  3. Misafir

    Misafir Forum Okuru

    Ce: Slm Melekler:)

    her ikinizde hoş geldiniz öss de başarılar:)
     
  4. MaWiM

    MaWiM ♥Ben Aşık Olduğum Adamın Aşık Olduğu Kadınım♥ Yetkili Kişi

    Kayıt:
    25 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    34.184
    Beğenilen Mesajlar:
    2.224
    Ödül Puanları:
    113
    Ce: Slm Melekler:)

    hoşgeldin canım keyifli forumlar
     
  5. Mirmiga

    Mirmiga Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    21 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    887
    Beğenilen Mesajlar:
    9
    Ödül Puanları:
    0
    Ce: Slm Melekler:)
    Hoşgeldin aramıza :)
     
Slm Melekler:) konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. Slm melekler

    Slm melekler

    merhaba arkadaslar bende aranıza yenı katıldım suudıarabıstanda yasıyorum herkese sevgıler
  2. slm meleklerim nasılsınız bugün

    slm meleklerim nasılsınız bugün

    ya ben regle oldum ve ağrım çok tıbbı olarak değilde başka yöntemi olan melekler yardım edin bana:(
  3. Slm Melekler..

    Slm Melekler..

    Slm Melekler...Bende Artık ßurdayım...Umarım Kabul Edersiniz :) ßeraber Güzel Vakit Geçiririz,Hepinize İyi Forumlar...
  4. slm melekler:)

    slm melekler:)

    ben izmrden merve inş. keyfli sohbetlermz olur=)
  5. slm melekler :))

    slm melekler :))

    bir konuda bilgiye ihtiyacım var yardım eden olursa çok mutlu olucam doktora gidemiyorum çünkü şu aralar.....gebe kalmak istiyorum ama bir türlü olmuyo bi kürtajım var neyse asıl sorucam soru....beni adet günlerim genelde 21 22 23 oluyor du bu ay 19 unda oldu ve 2 gün bile olmadı çok sancılıydı sonrası kesile kesile kahve rengi az az lekelenme gibi oldu 7 gün sürdü ilk defa böyle oldu sebebi...

Sayfayı Paylaş