gebe
  1. ececıkkk

    ececıkkk Hamiş Melek

    Kayıt:
    6 Ekim 2015
    Mesajlar:
    5
    Beğenilen Mesajlar:
    2
    Ödül Puanları:
    3

    Usg sonucum acil yardim arkadaslar??

    Konu, 'Kadınlar' kısmında ececıkkk tarafından paylaşıldı.

    Obstetrik usg sonuclarim : Uterus antevert orta hattadir. Endometrial kavite icerisinde ortalama capı 8mm 5 haftanin altinda embriyo ekleri izlenmedi . myometrium homojendir. Sag over boyutlari parankimi normal. Sol over boyutlari parankimi normal. Douglas da on-arka derinligi 7 mm olan serbest mayi izlendi . ne demek bu ??
     
  2. ececıkkk

    ececıkkk Hamiş Melek

    Kayıt:
    6 Ekim 2015
    Mesajlar:
    5
    Beğenilen Mesajlar:
    2
    Ödül Puanları:
    3
    Fotosu.
     

    Ekli Dosyalar:

  3. BEYZA21

    BEYZA21 ♥ سن بنيم جننتيم نفسيمسين ♥ Yetkili Kişi

    Kayıt:
    21 Aralık 2011
    Mesajlar:
    9.628
    Beğenilen Mesajlar:
    1.524
    Ödül Puanları:
    113
    Douglasta serbest mayi birikmesi de gebeliğin etkisiyle oluşan durumlardan bir tanesidir. Bu hal tıp alanında normal bir olaydır. çoğu zaman bir tehlike arz etmez. Sıvının birikmesinin vücuda herhangi bir zararı olmasa da sıvı birikimine neden olan hadise hastaya zarar verebilir. Bu sebeple de kısa süre içinde profesyonel bir jinekoloğa danışmak gerekir. Doktorunuza danıştığınızda sizin üzerinde türlü tetkikler uygulanacaktır. Bu testler sonucunda Douglasta serbest mayi birikiminin sebepleri ayrıntılı bir biçimde görülebilir.
     
    Son düzenleme: 19 Ekim 2015
    ececıkkk bunu beğendi.
  4. ececıkkk

    ececıkkk Hamiş Melek

    Kayıt:
    6 Ekim 2015
    Mesajlar:
    5
    Beğenilen Mesajlar:
    2
    Ödül Puanları:
    3
    Tesekkur ederim herhangi bi problem yok degil mi onun disinda doktorum normal gebelik dedi gene de bilmiyorum..
     
    BEYZA21 bunu beğendi.
  5. BEYZA21

    BEYZA21 ♥ سن بنيم جننتيم نفسيمسين ♥ Yetkili Kişi

    Kayıt:
    21 Aralık 2011
    Mesajlar:
    9.628
    Beğenilen Mesajlar:
    1.524
    Ödül Puanları:
    113
    Her zaman problem oluşturmaz doktorunuzda sorun olmadığını söylemiş.Sağlıklı gebelik geçirmeniz dileğimle..
     
Usg sonucum acil yardim arkadaslar?? konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. tecrübeli arkadaslar acil yardim lütfen!!!

    tecrübeli arkadaslar acil yardim lütfen!!!

    mrb ben yeni üye oldum. 3 yillik evliyim ve artik cocuk istiyoruz bu ay denedik adetime 9 gün var ve 1 haftadir tuhaf degisikler var bende. beklemek ne kadar zormus daha ilk denemede beni bu kadar stres sardi. simdi benim son adetim eylülün 1 iydi ve ben 24-25 günde bi adet oluyorum normalde. bu ayin 8,10,12,14 ünde ilsikiye girdik. son 1 haftadir da karnima asiri dercede sislik ve gaz var ve...
  2. Arkadaslar hepinizden cok ama cok acil bi yardim lutfennn

    Arkadaslar hepinizden cok ama cok acil bi yardim lutfennn

    arkadaslar duzlesstirici alicam ama karar veremedim kullananlar bi yardimci olabilir mi ?? Braun ES2 Babyliss Pro 230 Remington Bu ucu arasinda kala kaldimmm :(
  3. acil yardim??????????????????ß

    acil yardim??????????????????ß

    ekranda görüntü yok. Sevgili meleklerim Laptopumda sorun var ekranda görüntü gidiyor titriyor vs. ne yapabilirim??? Laptop ta görüntü gidiyor neyden kaynaklaniyor????????????????? ve ekran bozulmus olsa tv ye baglasam olurmu????????????????????? icinde önemli bilgilerim var kurtarabilirmiyim :S?????????????????????? simdiden cok tesekkürler
  4. acil yardıma ihtiyacım  var

    acil yardıma ihtiyacım var

    erkek arkadaşımla korunmasız birlikte olduk. ancak içime boşalmadığını ve zevk suyunun bile gelmediğini söylüyor. ben yine de yaklaşık bir saat içinde ertesi gün hapı aldım çünkü adetim başladığından itibaren tam 10. gündü,yani en tehlikeli zamandı. hamile olma ihtimalim var mı? lütfen yardım edin
  5. arkadaşlar acil yardim lütfen

    arkadaşlar acil yardim lütfen

    Arkadaşlar merhaba size bir sorum olacak kısmetse 14 şubatta istemem ve nişanım olcak evde nişanı dışarda yapmıyorum çünkü mayısta düğünüm var. Niye o kadar kısa süre derseniz babam hasta olduğu için uzatmıcaz arayı. şimdi sorum bizim ev çok büyük 50-55 kişilik bir nişan olck daha fazlada olabilir. şimdi kahve yapılırken herkese yapmam gerekirmi yoksa sadece büyüklere anne baba sevgilimin...

Sayfayı Paylaş