Y
Yasam6219
Forum Okuru
Merhaba ; ben dün 2 tane idrar testi yaptim 2.çizgi silik cıktı kan testi yaptim beta değeri 5 cıktı sabah test yaptim 2.çizgi yine cıktı sizce hamilemiyim
İkinci çizginin silik çıkması genelde gebelik olarak çıkıyor hcg niz düşük bi kaç gün sonra tekrarlayıp doktora gidinMerhaba ; ben dün 2 tane idrar testi yaptim 2.çizgi silik cıktı kan testi yaptim beta değeri 5 cıktı sabah test yaptim 2.çizgi yine cıktı sizce hamilemiyim
adetim geçeli 21 gün oldu kan testi yapıyorum negatif çıkıyor evde 3 tane test yaptım biri silik çıktı hamilelik olabilirmi