korunmasız ilişki yaşadınız mı? Ya da korunma hapı filan kullandıysanız adetinizin düzeni değişebilir. Ama yerleşme kanaması da olabilir diye düşünüyorum. Kanama şekliniz ve miktarı önemli burada.Merhaba adetime 10 gün var ama lekem var bu nedir geçen haftada aynısı oldu ama kan rengindeydi bu kahverengi yardımcı olurmusunuz
Evlendigimizde beri 2 yıldır korunmuyoruz bebek istiyoruz sadece o miktar devamı gelmedikorunmasız ilişki yaşadınız mı? Ya da korunma hapı filan kullandıysanız adetinizin düzeni değişebilir. Ama yerleşme kanaması da olabilir diye düşünüyorum. Kanama şekliniz ve miktarı önemli burada.
adetiniz sürekli düzenli ise bir jinekoloğa görünmenizi tavsiye ederim.Evlendigimizde beri 2 yıldır korunmuyoruz bebek istiyoruz sadece o miktar devamı gelmedi
Bahar Allah gönlüne göre versin canım inşallah yerleşmedirEvlendigimizde beri 2 yıldır korunmuyoruz bebek istiyoruz sadece o miktar devamı gelmedi
Evet düzenli adetlerim canım umutlanmak istemem çok yoruyor bu belirtiler insanıadetiniz sürekli düzenli ise bir jinekoloğa görünmenizi tavsiye ederim.
İnşallah canım inşallah bizde şans yok kesin yine değilimdir kısmet artık umudum yok değil ne zamn kısmet olur artık bilemem ama bir şeyi çok iyi biliyorum ki rabbim geleceği gören bilen gelecekte ne olur bilemem hayırlısını versinBahar Allah gönlüne göre versin canım inşallah yerleşmedir
Bı de canım adete 1 hafta var yerleşme olsa dahi bu günlerde lekelenme olur mu ki acabaEvet düzenli adetlerim canım umutlanmak istemem çok yoruyor bu belirtiler insanı
yerleşme kanaması zaten adete 1 hafta kala ya da adet günlerine yakın olabilir ama herkeste yerleşme kanaması olacak diye bir kural yok biraz daha sabredebilirsen adetini bekleBı de canım adete 1 hafta var yerleşme olsa dahi bu günlerde lekelenme olur mu ki acaba
Aynen canım hayırlısı olsun diyelim o zamanyerleşme kanaması zaten adete 1 hafta kala ya da adet günlerine yakın olabilir ama herkeste yerleşme kanaması olacak diye bir kural yok biraz daha sabredebilirsen adetini bekle