Likapam
Paylaşımcı Melek
Aslında ikinizede sordum ama sen hamile değilsin düğün ne zaman seninTahlil sonucunu ilişkiden kaç gün sonra yaptırdın diye kime sordu
Aslında ikinizede sordum ama sen hamile değilsin düğün ne zaman seninTahlil sonucunu ilişkiden kaç gün sonra yaptırdın diye kime sordu
Ah selin bu durumda nasıl hamile kalacaksın acaba sperm bu füze değil o kadar şeyi delip rahime gidecek üstelik elini yıkamışsınAblam iliskiden tam 15 gün sonra yaptırdım adetiem de 6 gün vardı dün yaptırırken anlattım altım iç camasirim zibinim esofmanim giyinikti elime sperm sıvısı geldi gittim sıvı sabunla yikadim aradan bı 15 dakika sonra idrarımı yaptim sadece peçete ile kuruladim dedim doktor da bu durumda zaten bir şey olmaz ki dedi için rahatlasın beta isteyelim dedi ben en başında bu şekil anlatmamistim o zaman kesin sonuç vermeyebilir dedi ultrasonla bakarken anlattım olayı tam olarak
Hiç belli değil ablacim benim anlamadığım normal çıkması gerekmiyor mu ilişkiden 15 gün sonra beta hcg de adete 6 gün varAslında ikinizede sordum ama sen hamile değilsin düğün ne zaman senin
Normal derken neyi kastediyorsun???Hiç belli değil ablacim benim anlamadığım normal çıkması gerekmiyor mu ilişkiden 15 gün sonra beta hcg de adete 6 gün var
Yani ablam iliskinin üstünden 15 gün geçince beta hcg bir gebelik yoksa negatif varsa daa pozitif çıkması gerekmiyor mu yani benim 0.100 çıktı negatif dendiNormal derken neyi kastediyorsun???
Kimisinin belli olmaz o yüzden adetin geçmesini bekleyin diyolar benim komşum 8 gün varken öğrendi ama senin sonucun yükselmez kendini ha bire riske atıyorsun yapma bunu tarih belli olsa tamam dicem oda belli değilYani ablam iliskinin üstünden 15 gün geçince beta hcg bir gebelik yoksa negatif varsa daa pozitif çıkması gerekmiyor mu yani benim 0.100 çıktı negatif dendi
Valla ablam kadına dedim.altim da zibinim kiloyum esofmanim vardı arkadaşımın sperm sıvısı elime geldi gittim.sivi sabunla yıkadım aradan bı on beş 20 dakika geçti geçmedi idrarımı yaptım sadece peçete ile kuruladim dedim böyle gebelik mi olur saçmalamayın dediKimisinin belli olmaz o yüzden adetin geçmesini bekleyin diyolar benim komşum 8 gün varken öğrendi ama senin sonucun yükselmez kendini ha bire riske atıyorsun yapma bunu tarih belli olsa tamam dicem oda belli değil
Az bile demişValla ablam kadına dedim.altim da zibinim kiloyum esofmanim vardı arkadaşımın sperm sıvısı elime geldi gittim.sivi sabunla yıkadım aradan bı on beş 20 dakika geçti geçmedi idrarımı yaptım sadece peçete ile kuruladim dedim böyle gebelik mi olur saçmalamayın dedi
Psikiyatriye gönderebilirdiValla ablam kadına dedim.altim da zibinim kiloyum esofmanim vardı arkadaşımın sperm sıvısı elime geldi gittim.sivi sabunla yıkadım aradan bı on beş 20 dakika geçti geçmedi idrarımı yaptım sadece peçete ile kuruladim dedim böyle gebelik mi olur saçmalamayın dedi
Evet ablacım 7 kere oldum 15 gün sonra 8. Olurum 7 kan testi yaptırdım en sonuncusu o olaydan 5 ay yani 150 gün sonra 1.20 negatifMiray sen 7 yada 8 defa adet oldun doğrumu hatırlıyorum kendini dinleme dinlediğin sürece şikayetlerin geçmez