hayırlı kandiller herkese kızlar
allah dualrınızı kabul etsin inş.
günaydınlar hafta ortasından
allah dualrınızı kabul etsin inş.
günaydınlar hafta ortasından
kelebek bacağımın yumuşak et baldır mı derler ne oraa iki kere kramp girdi 3 gün yürüyeeedim toparlıya toparlıya dün akşamda kalçama belimn oraya girdi eşim masaj felan yaptı ama yok basamıyorum ayağımın üstüne çok ilginç durduk yerde nasıl giriyor anlamıyorum olurmuş diyorlar ama saçma ya
eşim kucakta götürdü yatağa herhalde uku sersemi dönerken felan geçmiş gece aklıma geldi bir kaç kez yokladım kendimi wc kalkarken acayip bir durum
günaydın kızlarrrr
kelebek hoşgeldinnn 🙂
bende bi gelişme yok ya cumartesini iple çekiyorum 🙂
sen nasılsın ne var ne yok
kelebek bacağımın yumuşak et baldır mı derler ne oraa iki kere kramp girdi 3 gün yürüyeeedim toparlıya toparlıya dün akşamda kalçama belimn oraya girdi eşim masaj felan yaptı ama yok basamıyorum ayağımın üstüne çok ilginç durduk yerde nasıl giriyor anlamıyorum olurmuş diyorlar ama saçma ya
eşim kucakta götürdü yatağa herhalde uku sersemi dönerken felan geçmiş gece aklıma geldi bir kaç kez yokladım kendimi wc kalkarken acayip bir durum
Günaydın kızlar, Kandiliniz mübarek olsun. Kelebekcim merhaba canım valla hem uykularım hem de lanet bulantılarım tam gaz devam canım bir de bunlara feci halsizlik eklendi ayakta 5 dk zor duruyorum.
cumartesı goreceksn ozaman bebısını hadı hayrlısı gıtmeden once cıkolata ye hareket edıyor bn denedım🙂 bizede hayrlı haberler ver sımdı kac haftalk oldu kafa
sahılım kıyama yavrum kas gerılmelerı oluyor 4 aydan sonra baslıyor onlem olarak bol bol zeytınyagıyla masaj yap bacaklarına varis oluşumunuda engellemiş olursun ustelk bol bol ayaklarını dıkıp dınleneceksın normal sahılcm ınsallh bıdaha olmaz bn bı arastırım sana onerı soylerım
alla allaa tes cok uzuldum neden bu kadr agır gectı kıyamm senn zor gececek gıbı ama sabret 3 aydan sonra hayatn normale gırecek mübarek günde lanet deme bakım geri al tövbe de🙂 mevlüt kandılınız mubarek olsun dua edelım bırbırımıze saglık ve sıhatlı bebıslerımızın dogması ıcın
mobilya siparişnii verdik kızlar beşik ve dolap gerçi nedense biz bişey siparişi verince yıkım haberleri tekrarlıyor
ay zaman geçsin şöyle hayırlsııla elimde kahve ile evden yazasım var size🙂))