aaa tes ben sana ugramıycam haberın olsunn oğluşum ve bn triplerdeyizzz🙂
ayy evt sehırler karısmıstııınasılda unutmuştum hayret vla normalde hıc uunutmam
![]()
Hayırdır canım ne densilik eşşeklik koca kafalılık ettim de üzdüm sizi

aaa tes ben sana ugramıycam haberın olsunn oğluşum ve bn triplerdeyizzz🙂
ayy evt sehırler karısmıstııınasılda unutmuştum hayret vla normalde hıc uunutmam
![]()

trilyon mu🙂 Vazgeçtim kalsın😛
bende öyle dedim tes tamam kalsın istemiyorum dedim 
Benim de evde😛 Hepinize ev ödevi olsun o zaman🙂 8. haftalardaki ugs nize bakın bakayım bebek kesenin sağına mı daha yakın yoksa soluna mı
ayy bnm evde merak edecegınızı bılseydm seve seve getırrıdım 🙂
kafa zor oluyor gercekten bn hala agda yapıyorum ama sankı hamılelekte daha cok canm yanıyor
kızlar yarn eşimin dogum günü bna bır aksam menüsü ve pasta tarıfı ıstıyorum
ben makine kullanıyorum..Allahtan bende kıl tüy az var..ama bende farkettim kelebek ya sanki daha çok acıdı gibi geldi banada 😕
yemek konusunda pek iyi değilim malesef canım 🙁 eşinin doğum günü kutlu olsun bu arada

tam esenlik bir konu. Gelir inş. Gerçi sahilde menü hazırlama uzmanı. Saniyede menü oluşturuyo
Hayırdır canım ne densilik eşşeklik koca kafalılık ettim de üzdüm sizi![]()

bende öyle dedim tes tamam kalsın istemiyorum dedim
ya ben ona bakmıştım usg'ye bakınca benimki sağda duruyor..
ama o görüntü rahimdeki görüntünün tam tersimi onu bilmiyorum işte 😕
Allah'ım neye dikkat etmişin ya. BEn düşünüyorum da bir türlü hatırlamıyorum. Kağıtta görünende sağsa kız soldaysa erkek cinsiyeti diye bir durum varmış canım. Eve gidibnce bakıcam bende
