günaydın kızlarrr
sevgi dolu yılllar diliyorum herkese
sevgi dolu yılllar diliyorum herkese
bayan ıhlamur içmenin bi sakıncası varmı ?
boğazlarım çok kurumuştu bende en son çare yarım fincan içtim iyi geldi biraz valla ya 🙂
tess çekicem kuzu şöyle az bi rahatlıyım çekicem inşallah
doktor bana 2 fincana kadar iç demişti canım. Çok merak ettim cidden🙂 Bu arada dün tartıldım yarım kilo almışım😛