ben 45 kiloyum hala ya
ama daha iyi duruom hee😛 😛
ne mütevaziyimmm
ama daha iyi duruom hee😛 😛
ne mütevaziyimmm
ben 45 kiloyum hala ya
ama daha iyi duruom hee😛 😛
ne mütevaziyimmm
tes ağlama sırası bendee
koçiş mesaj göndermiş
.....ömür boyu hiç ayrılmayalım
seneye 3 kiş i olma dileğiyle yazmış
oo kısa zamanda epey kilo almışsın canım senboşver canım hiç canını sıkma az kiloyla hamile kalmak her zaman daha avantajlı 🙂
kilolu hamile kalanlar doğumdan sonra zorlanıyorlar kendilerini toparlamakta 🙂
bende 47 kiloyla hamile kaldım şimdi 53 kiloyum 🙂
aminnnnnnn🙂🙂 Çok güzel duygular ya. Allah ağzımızın tadını bozmasın kızlar ya hepimiz kocacıklardan yana çok şasnlıyız. Hep daim olsun inş.
pine naber canım nasılsın ne yaptınselam şekerler nasılsınız 🙂