naber kızlar nasılsınız
günaydın kızlar
yeni bir hafta güzel geçsin inş.
cmt dr gittim bebişte herşey çok iyi maşallah
bir yaramazlık yok çalışablir raporu aldım henüz yasa kesinleşmediği için son 3 haftaya kadar çalışacağım 30 martta iş göremez alcam 🙂
kardeşimin nişanı çok güzel oldu düğün edasında sorunsuz öyle işte yorgunluk var haliyle tam atmış değilim
gelen giden misafirlere yemek koy kaldır bana düştü tabi görev 🙂 stres felan geçti gitti ben kendimde bile bu kadar heyecanlı değildim
sizde ne var ne yok
merhaba kızlarrr 🙂
salı gününden beridir yokum çok hasta oldum ateşim 39lardaydı eşim acile götürdü artık havale geçiriyormuşum..serum filan taktılar rapor aldım..evde haplarla filan ayağa kalktım suan işimin başındayım çok şükür..inşallah bi daha böyle bişey olmaz çok kötü oldum fena şekilde..
cumartesi bizde bebeğimi görmeye gittik 🙂 herşey normalmilş 200 gram olmuş vede 20 cm 🙂
tesssss gözün aydın canımmmmmm ben biliyordum senin biz kızçen olacağını 🙂 hayırlısı olsun canım benim
geçmiş olsun dikkat edin kendinize
oo kızanıma ark geliyorrrrrrr 🙂
zira wc bile oturamıom o derece kötüyümgünaydın kızlar
yeni bir hafta güzel geçsin inş.
cmt dr gittim bebişte herşey çok iyi maşallah
bir yaramazlık yok çalışablir raporu aldım henüz yasa kesinleşmediği için son 3 haftaya kadar çalışacağım 30 martta iş göremez alcam 🙂
kardeşimin nişanı çok güzel oldu düğün edasında sorunsuz öyle işte yorgunluk var haliyle tam atmış değilim
gelen giden misafirlere yemek koy kaldır bana düştü tabi görev 🙂 stres felan geçti gitti ben kendimde bile bu kadar heyecanlı değildim
sizde ne var ne yok