oh valla bende istiyorum gün yaaaa sırf yeme içme hoşuma gidiyor🙂
kelebek yeni ark başladı öğretiyorum her daim açamıorum
kelebek yeni ark başladı öğretiyorum her daim açamıorum
oh valla bende istiyorum gün yaaaa sırf yeme içme hoşuma gidiyor🙂
kelebek yeni ark başladı öğretiyorum her daim açamıorum
ekim gibi döneceğim eğerki 6 ay olursa
yok 8 haftaya denk gelirsem temmuz gibi
tes benm işe döndüğüm vakit sen yeni çıkmış olacaksın
- - - Updated - - -
günaydın kızlar nasılsınz
dün bayağı yürüdük bacaklarım ağırmış ama iyi uyumuşum
yağmur çamur olmasa yürüyüp yatmayı düşünüyorum direk
huzur ablanın bebeği nasıl kaç haftalık oldu cinsiyeti nev olacak acaba 🙂
16 martta randevum var bu sefer sanıyorum alttan bakıcaklar 🙁
geçmişi okudum
pek geçmemiş 🙂
tesadüf sen de grip olmuşsun bir ara sana da geçmiş olsun
bebelere de kendinize de dikkat edin kızlar
bana da dua etmeyi unutmayın. bu kadar hamile bi araya zor toplanır. sizin dualarınız kabul olur
öptüm hepinizi
Allaha emanetsiniz.