nickimi kim yedi
Hamiş Melek
bende de u var ama cok sakinimdir 




kiz kafacan sende o nerde isminde o yok sanki
- - - Updated - - -
bize ismini salladin mi ne yaptin benim bildigim ismin g ile basliyor![]()
tess iyi beğenmeyince bozulmadı bari...
of yaaa bende karşıydım kayınpeder isimlerine filan ama çoooook büyük konuşmuşum heralde ya 😕
ay gerçekten böyle şeyleri ilk defa duyuyorum tesss hangi programda bunları açıklıyorlarmış kız ilgimi çekti merak ettim 🙂
bende e var hastalıklımıyım ben şimcik 🙂
melis güzel isimmiş ben begendim 🙂
tesss merak ettim gerçektende eşinin adını filan kim koymuş