Nikoooooooooooo huhuh daze anne
kızlar dün akşam komşuya gıttım zıyarete dini bilgisi olan bır teyze kızıda ordaydı Rabbim normal dogumu biz kadınlara kılmış sezerryan olmak ozellkle kendı ıstegıyle uygun ve saglık acısından ıyı degılmış cok gusel anlattılar bırde cocuklara mutlaka dini birisim verilmeliymiş anne babanın evlatlarına karşı ilk göreviymiş bn bu konuyu baska hocalarada sordum dinen uygun bir isim olmalıymış ben rüzgar düşünüyordum şimdi vazgectm inşallh dini bir isim koymayı düşnüyorum bilginiz olsun die yazdm
bende biliyorum ama her kuranda dinde geçen anlmı iyi olmuyor araştırmak lazım bence 🙂 sonraya sıkışma kelebek illeki kuranda geçsin denmiyor başka bir hocada anlamı güzel olsun
- - - Updated - - -
hayırlısıyla doğsunlarda bir 🙂
3-4 kere mi ben her sabah istinasız kusuyordum
kuran gecen her ısım gusel degılmış evt oda soylendı mesela ecrın ücret anlamndaymış aslnda ama bız ALLAHIN mükafatı olarak bılıyorduk.anlamıda dini olarak güsel olmalıymış nettede arastrdım PEYGAMBERİMİZİN (S.A.S) isimlerinden olmalıymış erkek cocuklarında cok duygulandım okudugum yazırlarda kararım kesin Rabbim nasp etsn hayrlı bır ısım koymayı hayrlı bır evlat olmayı ıyı bır kul olmayı ınsallh zaten cok dıkkt edıyorum bu konulara ıyıkı sormuşum ıyıkı arastırmışım ve ismi erkegın koyması gerekrms kadının rızası alınarak tabı sıra eşimle karar verıcez artk ınsalhh hayırlısı olur