günaydın kızlar slmmmmmm nabersinizzz hafta bitimine az kaldıı
günaydın herkesee
sahıll evt az kaldı bugunkeske cuma olsa ben sabah 5.30 dan berı ayaktaym yne erkenden uyandım namazdan sonra atv de bır ıstanbul masalı seyrettım🙂kahvaltı hazırladım ve işe geldım
biraz önce tartıldım iş yernde 61.4 kılo olmuşm
esen boşver takılma bu kadr ne ısrterse yapsınlr boşvr
aha günaydın kızlar
nasılsınız?
dün annem bize yakın ev tuttu taşınıcak demiştim ya
vazgeçmiş.akşam yatıo sabah kalkıo başka bir fikir
Allahım çok yoruldum artık
nirdesinnnnnnnn bakayımmmmm geç kaldınnnnn
🙂