B
benimdolsun
Forum Okuru
Cuma günü kan testi için gideceğim hastaneye...umarım her şey güzel olur 🙂
Sakin umudunu kaybetme canim, hepimiz için dua ediyoruz burda. Allah hayirlisiyla nasip etsin insaallah...4 yıllık evliyim...
ikinci aşılama ve yine hüsran🙁
bu defa çok inanmıştım,çok ümitliydim
Demek ki Rabbim 'OL'dememiş
Bende gece ay asilama Yapmistim ama tutmadi.. Bu ay istirahat ediyorum. Adet olunca yine asilama olucam... Hayirlisi insaallah... Rabbim muradimizi bize hayirlisiyla nasip etsin insaallah..4 yıllık evliyim...
ikinci aşılama ve yine hüsran🙁
bu defa çok inanmıştım,çok ümitliydim
Demek ki Rabbim 'OL'dememiş