prenses 1989
Hamiş Melek
Bende çıkmıyo ama onlar neden ki telden girdiğim için mi acababak canım foto attımm
Bende çıkmıyo ama onlar neden ki telden girdiğim için mi acababak canım foto attımm
ayyyy bişi diycektım deee neyse bak yazı yazıon yaa ahemen usteeee nasıl ne yapmk ıstıon bılgılerı varrr aynı mıc ofıs prog gıbıYav nerde neyin üstünde goremiyim
kız hala mı göremedin şura yuuh sana o zamanYav nerde neyin üstünde goremiyim
foto attım kız daha napim 🙂🙂aynen canım telden görünmüyormuş baktım bende telden giripBende çıkmıyo ama onlar neden ki telden girdiğim için mi acaba
kıyamam sana akşam en renkli sen ol şura en güzel rengi sen kullan 🙂🙂Evet ya olmuyo işte anlamıyorsunuz ki beni bomboş sayfa çıkıyo görsem niye düzelttim allah allah neyse pc ler dolu mecbur cepten devam akşam evde girerim rengarenk hıh
Yaaa Eda ya bak hele nasıl kıyıyo bana ah didem gorkıyamam sana akşam en renkli sen ol şura en güzel rengi sen kullan 🙂🙂
Yaaa Eda ya bak hele nasıl kıyıyo bana ah didem gor