cok cıktıı ysegl yaaaa altı aylık gıbıyımm hadı sıraaa sızdee
Evet cnm genelde o haftalar çatı muaynesine göre dogum şeklini söylüyorlar melos cnm ben şimdi 23+6 oldum benim bebis aşağıda kasiklarimda baskı yapıyor sanki çıkacak gibi hareketleri hep asagida 🙁evet canım normal istiyorum ama Dr 37. De karar vercez diyo çatı muayenesi yapılınca bakicaz diyo
aysgel bak hemen kaldırcam sonra sende koy melos sende koy
ayyy meloss allahım yardımcn olsun zorrrrrr yaaaEvet cnm genelde o haftalar çatı muaynesine göre dogum şeklini söylüyorlar melos cnm ben şimdi 23+6 oldum benim bebis aşağıda kasiklarimda baskı yapıyor sanki çıkacak gibi hareketleri hep asagida 🙁
Bende vekersem ararim cnm eski resimler var ama benim cok degil hala gobegimcok cıktıı ysegl yaaaa altı aylık gıbıyımm hadı sıraaa sızdee
a daha da cıktıEvet cnm genelde o haftalar çatı muaynesine göre dogum şeklini söylüyorlar melos cnm ben şimdi 23+6 oldum benim bebis aşağıda kasiklarimda baskı yapıyor sanki
çıkacak gibi hareketleri hep asagida 🙁
Ay cnm rabbim.kousun daha cok kucuk yavrum doktora gitmeme daha cok var korkuyorum valla erken dogum olur bebege bisey olur diyebenimde asagida sürekli tuvalete gidiyorum Dr doğru pozisyonu almış dedi.sana ne dedi Dr biraz aceleci mi bebis ne🙂
cnm allahım zamannda gondersın bebegını ınss kotu duusnmee yaa ben kılo almadım henuz tupe basladıktan sonra ıgneler sısırmıstı cnm baslamadan once 62 ydım basladım 64 oldum suan 64 um hala sadece karnım var kuzum boyum 1,68 yaCnm senin ikiz eda ondan karnin daha buyuk olur tabi kac kilosun simdi kac kilo aldin cnm