Ay cnm rabbim.kousun daha cok kucuk yavrum doktora gitmeme daha cok var korkuyorum valla erken dogum olur bebege bisey olur diye
bence daha yer değiştirir korkma Allahın izniyle birsey olmaz
Ay cnm rabbim.kousun daha cok kucuk yavrum doktora gitmeme daha cok var korkuyorum valla erken dogum olur bebege bisey olur diye
Anladim cnm bende en son 67 son şimdi 70 olmuşumdur artık bundan sonra çok kilo alınıyormuş cnmcnm allahım zamannda gondersın bebegını ınss kotu duusnmee yaa ben kılo almadım henuz tupe basladıktan sonra ıgneler sısırmıstı cnm baslamadan once 62 ydım basladım 64 oldum suan 64 um hala sadece karnım var kuzum boyum 1,68 ya
Inslahhh cnm zaten ayaklari aşağıda galiba tekmeliyor sürekli inslahhh zamanında gelir hayırlısı ilebence daha yer değiştirir korkma Allahın izniyle birsey olmaz
h aman alım yaa esımn sozu var altı aylık olsunlar aksamları ıkı satt spora gıdıcemCnm bende hiç ekmek yemiyorum ama alınıyor hamile olunca yariyor cnm 20 haftadan sonra hızlı alınıyor galibakızz korkmaaa asagıda dedıgın gobegın altında oluoo zaten kokrma sakın kuzum hayırlı zmaanda gelır ınssss evet alaalm aman delı gıbı yıyorum ben ama ekmek yemıorum ıste ondan almıorum 😀
h ama cnm ne ıstırosa yıyorum genllıkle meyve yıyorum amaBende yürüyüşe basliycam artık günlük 6 olduk artık ayaklarima krapmlar gitmeye başladı uykuda 🙁ben daha fazla olurum aysegul kesın ıkız yaaaaah aman alım yaa esımn sozu var altı aylık olsunlar aksamları ıkı satt spora gıdıcem