Yeğeni cnm nasilsin senin dogum ne zamaneda bende ikisi de Pixar. çok memnunum.
Yeğeni cnm nasilsin senin dogum ne zamaneda bende ikisi de Pixar. çok memnunum.
h ben bebekler 6 aylık oluncaaaa spora gotcemmm dr bana altı aya gelınce sureklı yatacagz dedı ıkız yaaa erken dogum rıskı olurrr dıeee
ha yaa bu arada ben sımdıden zatne karnımdan oturup kalkmaıommm ytarken bılee tedırgınm ezıor muyum acaba dıeeeHa anladim cnmkızzz sız yanlısss anlamıssınzzzzh ben bebekler 6 aylık oluncaaaa spora gotcemmm dr bana altı aya gelınce sureklı yatacagz dedı ıkız yaaa erken dogum rıskı olurrr dıeee
ha yaa bu arada ben sımdıden zatne karnımdan oturup kalkmaıommm ytarken bılee tedırgınm ezıor muyum acaba dıeee

9 hafta kaldı. kez erken doğar yani 7 hafta diyelimYeğeni cnm nasilsin senin dogum ne zaman
9 hafta kaldı. kez erken doğar yani 7 hafta diyelim
Çok senin bebek nasıl yukarı çıkmıştı bu ara asagida diyordun. Az kalmış cnm maslahhh9 hafta kaldı. kez erken doğar yani 7 hafta diyelim
Herşey hazır mi melos cantan felanBenimde 7 hafta var ama erken mi gelir diyosun uni daha mı az kaldı yani.heyecan yaptim🙂
Benimde çıkar inslahhh cnm aldığım baskı yapıyor bakalım zamanında doğar inslahhh yavrularimizçıktı yukarı çok şükür. öyle derler kız erken doğar diye.benim çanta vastiyerde bile
Herşey hazır mi melos cantan felan