Sağol canım iyiyiz ikimizde. Büyüyor kızım 🙂
Sağol canım iyiyiz ikimizde. Büyüyor kızım 🙂
Sekerleme olani ben kendim yaptım evdeoyyyy yerım o mucızeyıı
Evet cnm cok basitkız bunlar cok basıt cok guzel de oluor kokulu tasıda ben susledımmmm
amın beyzacım amınn senın verdıgın dua sayesınde gayet ıyıyımmm cok sukur rabbımeHayırlı olsun bitanem.Rabbim yavrularını sağlıkla kucağına almayı nasip etsin.
