2011 Alfa Romeo Giulietta

*MeleK*

♥Ben Aşık Olduğum Adamın Aşık Olduğu Kadınım♥
2011 Alfa Romeo Giulietta
alfa romeo julietta julietta araba alfa romeo juliet juliette
Alfa Romeo Giulietta 2011 modelini ve teknik özelliklerini Alfa Romeo tutkunları için paylaşıyorum
alfa-romeo1-7214.jpg


Alfa Romeo Giulietta, 22 bin 500 Avrodan başlayan anahtar teslim satış fiyatıyla Türkiye’de de satışa sunuldu.

alfa-romeo2-7198.jpg




İtalyan otomobil üreticisi Alfa Romeo’nun kompakt sınıfta yer alan 147 modelinin yerini alan Alfa Romeo Giulietta, 22 bin 500 avrodan başlayan anahtar teslim satış fiyatıyla Türkiye’de de satışa sunuldu.

1.4 litrelik 120 ve 170 HP’lik benzinli motor seçeneklerinin yanı sıra 1.6 litre 105 HP’lik turbo dizel motor, Alfa Romeo Giulietta’da yer alıyor. Alfa Romeo Giulietta’nın en güçlü motor seçeneğini ise 1.8 litre 235 HP’lik benzinli motor versiyonu oluşturuyor.

Tofaş Üst Yöneticisi (CEO) Ali Pandır, Alfa Romeo Giulietta’nın basın lansmanında yaptığı konuşmada, Alfa Romeo Üst Yöneticisi (CEO) Harald Wester’in 2010 yılında 40 bin adet, 2011 yılında ise global anlamda 100 bin adet satmayı hedeflediğini açıkladığı Alfa Romeo Giulietta’nın, İtalyan markasının tüm dünyada uzun zamandır beklenen yeni lokomotif modelini temsil ettiğini belirtti.

Kısa sürede sadece İtalya’da bile 22 bin adet sipariş alarak dikkatleri üstüne çeken Alfa Romeo Giulietta’nın, yine İtalya’da satışa sunulduğu ilk hafta sonunda bayilerde 90 bin ziyaretçi tarafından ilgi odağı haline geldiğini ve 10 bini aşkın test sürüşü yapıldığını dile getiren Pandır, Türkiye’de de 100. Yıl kutlamalarıyla birleştirdikleri benzer çapta etkinliklerle Alfaseverlere ulaşmayı başardıklarını dile getirdi.

Pandır, Alfa Romeo’nun Fiat Grubu’nun 5 yıllık stratejik plan çerçevesinde ”incisi” olarak konumlandırıldığına dikkat çekerek, Alfa Romeo’nun 2014 yılında global açıdan 500 bin adetlik satışa ulaşma hedefi olduğunu bildirdi.

Ali Pandır, şunları söyledi:

”Bu uzun vadeli hedef ise Fiat Grubu CEO’su Marchionne’nin 5 yıllık global plan doğrultusunda şekillenecek yeni ürün yelpazesi ile hayata geçecek aksiyonların bir sonucunu temsil etmektedir. Bu noktada Euro NCAP’ten 5 yıldız alan ve ürün özellikleriyle müşterilerin yoğun ilgisini çeken yeni kompakt modelimiz Alfa Romeo Giulietta’nın platformu üstünde 2012′den itibaren bir SUV üretim hattına girecektir.

Bununla birlikte bir büyük diğer SUV modeli ise 2014 yılında üretim bandından inmeye başlayacak. Bu iki model aynı zamanda Alfa Romeo markasının yeniden Kuzey Amerika pazarına dönüşünü simgelemektedir. Avrupa pazarlarında 3 kapılı olarak satılan küçük sınıftaki MiTo modelimizin 5 kapılı hatchback versiyonu ise 2013 yılından itibaren hem Avrupa hem de Kuzey Amerika pazarında satışa sunulacaktır.”

Birçok Avrupa pazarında kademeli olarak satışına başlanan ve bu aydan itibaren Türkiye’de satışına başlanan Alfa Romeo Guilietta’nın, 2014 yılında Kuzey Amerika pazarında da satışa sunulacağını ifade eden Pandır, bununla birlikte Giulia adı verilecek yepyeni bir sedan ve station wagon model ailesinin ise 2012 yılında tüm dünya pazarlarına yönelik olarak devreye gireceğini, Yeni Alfa Romeo Spider modelinin ise 2013 yılından itibaren devreye girecek olup Kuzey Amerika’da üretileceğini anlattı.

Pandır, bu noktada her geçen yıl gelişecek ve daha zenginleşecek Alfa Romeo ürün yelpazesinin etkisiyle en geç 2014 yılında Türkiye’de daha güçlü bir konuma gelmeyi planladıklarını vurgulayarak, yaptıkları öngörülerde ise 2014 yılında Türkiye’de yılda 4 bin adete yaklaşacak bir satış gücüne Alfa Romeo markasıyla sahip olmayı hedeflediklerini dile getirdi.

-”BUNDAN SONRA HEDEFİMİZİ BÜYÜTÜYORUZ”-

İlk defa Alfa’nın bundan sonra fırlayacağına inandığını ve kendilerinin bütün destekleriyle markanın arkasında duracaklarını dile getiren Pandır, sözlerini şöyle sürdürdü:

”Bundan sonra hedefimizi büyütüyoruz. Buna göre teşkilatlanıyoruz. Bayii teşkilatımızı yeniden yapılandıracağız. Bayilikte Alfa ve Lancia’nın bir arada olması bugüne kadar ikisinin de adetlerinin düşük olduğundandı. Alfa böyle bir atılım yapınca tek başına bayii network’ü olarak bir çok büyük illerde durabilecektir. Bundan sonra strateji olarak alfistlerin adedini yükseltmeyi istiyoruz.

Bu otomobil bir tutku arabası bizim bu ateşi daha çok yürekte körüklememiz lazım. Daha çok alfisti yapmamız lazım. Bütün hızımızı Alfa Romeo Giulietta ile beraber bu markanın yeniden yapılanması ve yeniden doğuşuna harcıyoruz. Biz devamlı her köşede bayii açan bir firma değiliz. Bayi başına satış adedini artırmayı hedefliyoruz. Biz aynı bayii sayısı ile coğrafi olarak genişleyebiliriz. Şu anda bayii kurtarmayan iller var. Türkiye pazarı geliştikçe daha fazla illerde de bayi gerekecektir. Onun dışında bayi sayısını artırıp, bayii karlılığını düşürmek istemiyoruz. Bu yıl sonuna kadar birden fazla şeyler açıklayacağız.”

-”TÜRK YAN SANAYİSİ GLOBALLEŞMELİ…”-

Ali Pandır, özellikle yurt dışından bakıldığında Türkiye’de siyasi bir risk görülmediğini belirterek, Türkiye’nin yurt dışından daha pozitif gözüktüğünü, şu anda yabancı yatırımcının siyasi bir risk görmediğini dile getirdi.

Türkiye’de yan sanayinin biraz daha globalleşmesi gerektiğini vurgulayan Pandır, şunları kaydetti:

”Bırakın yan sanayiyi kimi holdingler bile globalleşemedi. Bizim yan sanayiye devamlı söylüyorum. Mesela şu anda Fiat’ın Rusya’daki yapılanması tarihsel bir fırsat. Rusya hükümeti 2,5 milyar avro veriyor. Olay zaten Tataristan’da. Çoğu Müslüman ve yan sanayi de sıfır. Biz 3 yıldır ihracat yapıyoruz daha bir tane lastiği tam anlamıyla yerleştiremediler. Yan sanayi neredeyse yok Tataristan’da. Moskova’ya ise sadece 1500 kilometre. Türk yan sanayisi için oraya gitmek tarihsel bir fırsat. Hep ben yan sanayi oralara mutlaka açılmalı dediğim zaman bir bahane bulunuyor.. Yan sanayi cesaret bulup bir gitse oralarda fırsatlar çok.”

-YIL SONUNA KADAR 750 ADETLİK SATIŞ…

Alfa Romeo Marka Direktörü Arzu Çolakoğlu ise çok kısa bir süre önce Alfa Romeo Giulietta’ya ön sipariş almaya başladıklarını ve şimdiye kadar 100 adetten fazla araç satışı gerçekleştirdiklerini belirtti.

Çolakoğlu, bu ay resmen Türkiye’de satışa sundukları kompakt sınıftaki yeni modellerinden ön sipariş vererek satın alan müşterilerine ise araçlarını Ağustos sonundan itibaren teslim etmeye başladıklarını söyledi.

Arzu Çolakoğlu, şunları kaydetti:

”Elbette Alfa Romeo Giulietta’nın oluşturduğu heyecanı hem müşteriler hem de bayii ağımız üzerinde görebiliyoruz. Bu noktada sene başında Alfa Romeo Türkiye olarak 500 adetlik bir satış hedefi koymuştuk. İlk 6 ay sonrasında ise sınırlı ürün yelpazemizle öngördüğümüz hedeflerimiz doğrultusunda ilerliyoruz. Fakat Alfa Romeo Giulietta’nın getirdiği itici kuvvetin etkisiyle çok rahatlıkla 2010 yılında 750 adete ulaşacağımızı söyleyebiliriz.

Zira geçtiğimiz haftalarda Alfa Romeo sahiplerinden oluşan AROC kulübü üyeleriyle birlikte kutladığımız Alfa Romeo 100. Yıl müşteri etkinliğinde aldığımız geri beslemeler bu etkiyi pekiştiriyor. 150 araçtan fazla bir Alfa Romeo filosu ile İstanbul’un bir yakasından bir diğer yakasına geçerek sonunda Alfa Romeo Giulietta ön gösterim etkinliğiyle taçlandırdığımız Alfa Romeo 100. Yıl aktivitemizin müşteriler nezdinde büyük heyecan yarattığını da söyleyebilirim. Zira Bursa’dan Ankara’ya, İstanbul’dan İzmir’e kadar birçok ilden Alfa Romeo markalı araç sahibi bir araya geldi. Aralarında 60’lı yıllardan kalma klasik Alfa Romeo modelleri ile gelen ve içinde Alfa Romeo marka tutkusunu yaşayan müşterilerimizin olması ve geleceğe dair güçlü sinyaller veren Guilieatta modelimizi bizzat tanıtmak herkesi çok heyecanlandırdı.”

Çolakoğlu, şu anda Türkiye’de Alfa Romoe’nun pazar payının yüzde 0,1-02 civarında olduğunu, 2014 yılında ise binek otomobil pazarın 490 bin adet civarında olacağı öngörüsü ile pazar paylarının yüzde 1 civarında olacağını sözlerine ekledi.

-ZENGİN DONANIMLI ALFA ROMEO GİULİETTA’YI UMA THURMAN TANITIYOR-

Alfa Romeo Giulietta modelinin uluslararası reklam filmlerinde ve Türkiye ilanlarında ünlü oyuncu Uma Thurman yer alıyor. Kusursuz imajının yanı sıra agresifliği, cesaret, dinamizm ve güzellikle birleştiren Pulp Fiction ve Kill Bill film serisinin başrol oyuncusu Thurman, Alfa Romeo Giulietta’nın 5 farklı karakterini anlatıyor.

William Shakespeare’den alıntı dizelerle süslenen reklam filmi ve ilanlarda Alfa Romeo Giulietta’nın gerçeğe dönüşen bir rüya olduğu vurgulanıyor.

2010 yılında 100. yaşını kutlayan Alfa Romeo’nun bir asırlık tarihsel sürecine yönelik düzenlenecek etkinlikleri taçlandıran Alfa Romeo Giulietta, hem göz alıcı İtalyan tasarımı hem de yürüyen aksam ve yenilikçi motor teknolojileriyle dikkatleri topluyor.

Çok zengin standart donanım özellikleriyle dikkat çeken Alfa Romeo Giulietta, sınıfının gerçek anlamda fiyat/kalite ve fiyat/donanım orantısında şimdiden lider modeli olmasıyla öne çıkıyor. Progression Plus, Distinctive ve Quadrifoglio Verde donanım seçenekleriyle ülkemizde satışa sunulan Alfa Romeo Giulietta’nın baz donanım seçeneğinde ABS, ASR, Fren Asistanı, Q2 Sistemi, VSC, Alfa Romeo DNA, 6 havayastığı, Start&S**** çift iklimlendirmeli otomatik klima, 16 inçlik otomatik jantlar, direksiyondan kumandalı radyo CD çalarlı müzik sistemi, ön sis farları, deri direksiyon simidi, el freni ve vites topuzu gibi donanımlar standart olarak yer alıyor.
 
Geri
Üst