2020-2021 dönemi okullar açılacak mı kızlar

  • Konbuyu başlatan Handexxxxxxxx
  • Başlangıç tarihi
H

Handexxxxxxxx

Forum Okuru
2020-2021 dönemi okullar açılacak mı kızlar
2020-2021 dönemi 21 Eylül de okullar açılacak mı kızlar

Merhaba

Bu okulların açılması açılmaması bayağı bir sorun olmaya başladı. İki tane çocuğum var İkisini de özel okula yolluyorum. Okula kayıtlarını yaptık yeniledik. Hatta ücretlerinin bir kısmını da peşin peşin yatırdık. Şimdi Kızlar soruyorum bu özel okullar bizden peşin peşin para alıyorlar ama okullar açılmazsa ne olacak bir sürü insan okulların açılmayacağını söylüyor okullar açılır mı açılmaz mı sizin bir bilginiz var mı

koronada çocuğum okula gitmesin.jpg
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
SadmiN

SadmiN

♥ Evli Mutlu Çocuklu ♥
Yönetici
Zor hayatım zor okulların açılması çok büyük sıkıntı olacaktır. Söz konusu okulları üniversiteleri ABD açtı şimdi b*kuyla oynuor vallahi. Şimdi bizde açarlarsa açarlar yapacak bişey yok ama açılmayacak. belki bi hafta on gün açılacak hatta belki üç beş gün açılacak bilemiyorum. Ama kesinlikle açamazlar bu net olan şey. Özellikle özel okulların parayı ekonomik sebeplerden dolayı almasının ardından kapatacaklar duyumlar bu yönde.
 
H

Handexxxxxxxx

Forum Okuru
Ya böyle saçma şey mi olur . Dün milli Eğitim Bakanı açıklama yaptı " isteyen veliler mazeret bildirerek çocuğunu okula göndermeyebilir" dedi Bu ne demek yaa . Çocuğun başına birşey gelir virüs kaparsa biz demiştik demekten başka birşey değil. Virüs konusunda sorumluluğu tamamen velilere atmak değil de nedir bu . Şimdi düşünüyoruz gönderelim mi göndermeyelim mi diye. Ne yapalım siz bir akıl verin belli ki bakan bey sorumluluk almıyor bunu biz velilere atıyor böyle olur mu yaaaaaaaaaaaaa
 
Z

zennubemm3211

Forum Okuru
Valla hayatım bende bakıyorum gündeme yani korona vakaları denilen gibi kesinlikle değil ekonomi bitmiş durumda bir ay önce 325 olan araba şimdi 485 olmuş ekonomi bitmiş mecburen özel okullara para akıtıp sonra kapatacaklar kesin olacak olan bu bizde işte bakıyoz açılırsa diye neyi açıyorlar yaa
 
SadmiN

SadmiN

♥ Evli Mutlu Çocuklu ♥
Yönetici
Twittere düşmüştü şimdi veliler bir sözleşme mi bi şey imzalıyorlar okula gönderme ile ilgili milli eğitim bakanlığı değil de ben mesulüm diye vs imzalama ile ilgili bişeyler var ortalık baya karışık. Yani benimde evlatlarım var benim önüme öyle bişey gelse ben imzalamam ben göndermeyi kesinlikle düşünmüyorum artık hoca tuttum bakacaz duruma Online eğitim asla olmaz.
 
H

Handexxxxxxxx

Forum Okuru
Böyle bir şeyi kabul etmiyorum bu konuda insiyatif velilere bırakılamaz. Ya bakanlık bütün tedbirleri alır okulları açar ve sorumluluk alır ya da açmaz böyle saçma şey olmaz . Online eğitime geçsinler tamamen bu virüs bitene kadar . Ben çocuğu okula yollayacağım Allah korusun çocuk virüs kapacak bunun sorumluluğu ben de olacak var mı böyle saçma bir şey kabul edilebilir bir şey değil. Ben çocuklarımı yollamam ve bundan bakanlık sorumlu ben değil.
 
H

Handexxxxxxxx

Forum Okuru
Yemin ederim MEB bakanını karşımda görsem ağzımın çıktığı kadar bağıracağım , sen sorumluluk almalısın diyeeeeee
 
SadmiN

SadmiN

♥ Evli Mutlu Çocuklu ♥
Yönetici
Vallahi kulaktan kulağa gelen şey bakanların arasında konuştuğu ama sağlık bakanının okulların açılması yönünde kesinlikle izin verilmedi diye konuştuğu... Tabi bizde söyleyenlerin yalancısıyız ama okulların kesinlikle açılmaması gerekiyor. Pandemi şu anda kışın çok ama çok çok üstünde Tüm büyük şehirlerdeki belediye başkanlarından gelen bilgilerin yanı sıra, bu şehirlerde tanıdıklarımızın söylediğine bakar isek durum çok ama çok çok çok ciddi... Ben şahsen göndermeyeceğim aldırdım bi devlet okuluna hoca tuttum anlaştık yapacak başka bişeyim yok benim.
 
SadmiN

SadmiN

♥ Evli Mutlu Çocuklu ♥
Yönetici
Şimdi paylaşılan bir şey var sosyal medyada gördüm onu vermek istiyorum sizlere. Tabi doğru mu bu haber bilemiyorum. Milli eğitim Bakanlığı veliler çocuklarını okula göndermezse devamsız sayılmayacak demiş. Saçma geldi bana ama sosyalde dolaşan şey bu şu anda.

milli egitim okul aciklama.jpeg
 
Üst