6 yıl önce atılan dikiş ipi görünüyor ne yapabilirim ?

6 yıl önce atılan dikiş ipi görünüyor ne yapabilirim ?
Arkadaşlar 6 yıl önce yapılan estetik dikiş ipi bugün karşıma çıktı sizce nolur. çekilirken çok acir mi. akşam acile gidecegim. eşim olmadığı için şu an gidemiyorum. KORKUYORUM.


doğum dikiş ipi görünüyor.jpg
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Ecem ;)

Ecem ;)

Aktif Üye
Üye
Allah Allah ilk defa görüyorum böyle bir şeyi. Benim bildiğim alınmayan dikiş ipleri yara dokusunda enfeksiyona neden olabilir. Şimdiye kadar enfeksiyon geliştirmemen büyük şans . Sakın kendin çekmeye çalışma . Mutlaka doktora git
 
K

Krbye

Yeni Üye
Üye
Allah Allah ilk defa görüyorum böyle bir şeyi. Benim bildiğim alınmayan dikiş ipleri yara dokusunda enfeksiyona neden olabilir. Şimdiye kadar enfeksiyon geliştirmemen büyük şans . Sakın kendin çekmeye çalışma . Mutlaka doktora git
Ben ameliyat kisminda kil dönmesi var sanıyordum sivilce başı gibi olmuştu 1 yıldır böyleydi bugün bunu görünce şok oldum.
ama bundan 6 yıl önce doktor tüm ipleri çektim dediğinde rahatsızlık var içinde birşey var demistim5 kendisine ama
 
SadmiN

SadmiN

♥ Evli Mutlu Çocuklu ♥
Yönetici
Vallahi ilk kez böyle bir şey görüyorum üstelik üstünden 6 yıl geçmiş yerinizde olsam doktoru mahkemeye veririm artık bunu kim yaptı ise unutmak nedir arkadaş ya. Mahkemeye verin çatır çatır alın tazminatınızı. Böyle saçmalık ancak bu ülkede oluyor heralde.
 
SadmiN

SadmiN

♥ Evli Mutlu Çocuklu ♥
Yönetici
Bu arada ipin resmini çektiğiniz böygeye baktığımda apse durumu söz konusu değil dolayısı ile ben korkulacak bir şey de olduğunu düşünmüyorum çekecekler ipi bir de ultrason ile bir şey ile baktırın orada bu çekilecek ipten başka bir şey var mı unutulan kontrol ettirin olurmu ? Geçmiş olsun.
 
Melis ank

Melis ank

Aktif Üye
Üye
İçten cilde kaynamışsa cımbızla falan çıkmaz doktor yeniden bir kesi yapabilir.Bende enfeksiyon olduğunu düşünmüyorum olsa alanda şişme ,irin rahatsızlık gibi belirtiler olurdu. Ne yaptınız acaba aldırabildiniz mi dikişi merak ettim .
 
K

Krbye

Yeni Üye
Üye
İlginiz için öncelikle çok teşekkür ederim. yazıyı paylaştığım akşam acile gittim. Doktor meme dokusuna ve süt kanallarında enfeksiyon kapma ihtimaline karşı yarın Genel Cerrah pol. gelin dedi. Genel Cerrah kendisi harika bir insandır sağ olsun o kisma anestezi uyguladı kesi yaptı ve aldı. şu an hiç acim yok şükür. Mahkeme falan uğraşmaya değmez unuttum gitti geri dönüşü olmayan bir durum değildi şükür
 
SadmiN

SadmiN

♥ Evli Mutlu Çocuklu ♥
Yönetici
İlginiz için öncelikle çok teşekkür ederim. yazıyı paylaştığım akşam acile gittim. Doktor meme dokusuna ve süt kanallarında enfeksiyon kapma ihtimaline karşı yarın Genel Cerrah pol. gelin dedi. Genel Cerrah kendisi harika bir insandır sağ olsun o kisma anestezi uyguladı kesi yaptı ve aldı. şu an hiç acim yok şükür. Mahkeme falan uğraşmaya değmez unuttum gitti geri dönüşü olmayan bir durum değildi şükür

Neyse geçmiş olsun, Allah beterinden korusun sıkıntı olmaması iyiydi. Sevgiler.
 
Üst