Acaba hamilemiyim kızlar

Arkadaşlar Bnde 7 aylık evliyim korunmuyoruz ama gebelik Yok daha gecen ay adet oldum 15 gün snra fln leke gelmeye basladı 15-20 gündür devam ediyo sdece lavaboda silinirken geliyo bu ayın 16 anda adet olmam gerekiyordu ama lekelere devam Kafam cok karışık yardım edin lütfen
 

Uzman SühaN

Administrator
Yönetici
Merhaba,
Hcg değeriniz pozitif yani gebelik lehine görünüyor. Biz değere göre gebeliğin var olup olmadığını belirtiyoruz. Kesin teyidi için usg incelemesi gerekmektedir. Gebeliğinizin seyri hakkın da bilgi edinmek için hekim kontrolün de olunuz.
 
Adetims 8 gun kaldi aslinda duzensiz..gecen aya gore tahmin ediyorum 8 gun sonra hasta olacagim..dun vajinal bolgemde cok siddetli igne batmasi seklinde batma oldu ve canim cok yandi yuruyemedim..sag kasigimda agrim var bacagima vuruyor gobek deligimin etrafinda da bazen aci oluyor bitkin hissediyorum kendimi..gogus uclarima dokundugumda hafif bi aci oluyor..bel agrim var arada da sirtimda omurgam cok agriyor..hamile olma ihtimalim var mi?
 

Uzman SühaN

Administrator
Yönetici
Merhaba busra hanım. Burda hepinizin istediği beklediği cevabı vermeyi çok isteriz. Şöyle ki belirtilere dayanarak gebelik teşhisinin yapılması yanlış ve yanıltıcı olur. Bu yüzden mensinizde gecikme olursa en az 3 en fazla 7 gün test yaparsınız... Sevgiler..
 
mrb kızlar ben altı aylık evliyim ve korunmuoruz adetim 4 gün geçti hamilmiim diye merak ediorum test yaptım negatif çıktı kiprikte çiflşme var gögüsümde şişlik bel agrısı ara sıra kasık agrısı oluyor böbreklerimde krap gibi bi acı oluyo lütfen yardımcı olurmusunuz iştahım çok az
 

Uzman SühaN

Administrator
Yönetici
Merhaba,
Belirtilere göre gebelik teşhisi yapmak yanlış ve yanıltıcıdır. İdrardan gebelik testi yapmışsınız .Bazı durumlarda idrar kitleri hatalı sonuç verebilir. Pazartesi HCG testi yapın net sonucu alırsınız.
 
  Yumurta Çatlatma iğnesi yaptım kahverengi akıntım var hamilemiyim kızlar ? hakkında benzer konular Forum Cevap Tarih
Kahvemsi kahverengi lekelenme var hamilemiyim kızlar Kahvemsi kahverengi lekelenme var hamilemiyim kızlar
Kızlar bugün tam 14.günüm yumurta çatlama günü olarak biliniyor ama pek inanmıyorum 1senelik evliyim çocuk sahibi olmak istiyorum hayırlısı doktora gittim adetimin 2.günü 3yumurtam olduğunu güzel olduğunu söyledi çok şükür bir sıkıntı çıkmadı...
Gebelik 4
6 aylık evliyim acaba bende hamile miyim kızlar 6 aylık evliyim acaba bende hamile miyim kızlar
uzun zamandır siteyi takip edip soruları ve yazılanları okuyordum ve bugün de size birşey danışmam gerekiyor. Eşimle 10 gün önce korunmadan ilişkiye girdik ama reglim biteli 2 gün olmuştu. Yaklaşık 5 gündür arada azıcık kanamam, kasıklarımda...
Bilmedikleriniz 8
Gebelik testini ne zaman yapalım ben hamilemiyim kızlar ? Gebelik testini ne zaman yapalım ben hamilemiyim kızlar ?
iyi gunler arkadaslar benim normalde adetim en fazla 5 gun gecikmistir hatta cogu zaman nerdeyse gunumde oluyorum ama bu sefer 11 gun oldu ve adet olmadim bide eşimle korunmasiz birlikte oluyoruz acaba hamile miyim gecen hafta midem bulanip başım...
Bilmedikleriniz 1
Kasık Batması ve ateş hamilelik belirtisi mi hamilemiyim kızlar ? Kasık Batması ve ateş hamilelik belirtisi mi hamilemiyim kızlar ?
öncelikle herkese merhabalar Adetim bir gün geçti ama bugün bende bi anda bi kasık batması sağ tarafımda anında ateş hafif bi mide bulantısı ve uykuyla kendimi yatakta buldum. Yemek tencerede kaldı yani. Şuan hala ufaktan bi kasık ağrım var...
Bilmedikleriniz 1
Yumurta Çatlatma  iğnesi yaptım kahverengi akıntım var hamilemiyim kızlar ? Yumurta Çatlatma iğnesi yaptım kahverengi akıntım var hamilemiyim kızlar ?
slm arkadaslar ben bu ayin 12 sinde yum cat ignesi yaptm 18 inde dayanamayip test yaptm negatif cikti bide kahverengi akintm var sizce hamile durumu olabilirmi?
Bilmedikleriniz 6