Etiketler:
  1. tosbia

    tosbia Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    15 Eylül 2010
    Mesajlar:
    10
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    acil yardım farlutal

    Konu, 'Gebelik belirtileri' kısmında tosbia tarafından paylaşıldı.

    farlutal farlutal ve gebelik kullanırken adet olmak kullanırken hamile kalmak hamile kalınırmı merhabalar 2 ay önce nişanlımla birlikte olurken popomun arka kısmına boşalma yaşamıştım hemen yıkanıp temizlendim.olaydan sonra aynı ay içinde adetlerım duzensız oldugu için farlutal isimli ilacı kullanarak normal adetimi gördüm.bu ay yine düzensizlikten dolayı aynı ilacı kullandım biteli 5 gün olmasına rağmen hala adet görmedim.böyle bir ilişkiden ve bir kez normal miktarda-renkte adetimi görmüş olmama rağmen 12 haftalık hamile olabilir miyim?hiç bir belirtide mevcut değil.tecrübeli arkadaşların yardımlarını bekliyorum.eğer hamile olsaydım ilaç kullanmama rağmen normal adetimi görür müydüm?kafam çok karışık.


     
  2. papatya23

    papatya23 Hamiş Melek

    Kayıt:
    14 Eylül 2010
    Mesajlar:
    45
    Beğenilen Mesajlar:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    bencee hamıle degılsındır cunku hamıle kalmak anlattıgın sekılde o kadar kolay degıll...endıse etme ıns..ölee bısı olmamıstır duzensız dıyosun adetlerım gene bı duzensızlıkte kaynaklaanan bı durum olabılır bıde pskıollojık olarak kafaya taktıgın korktugun ııcnde olamıyorsundur emın olmak ıcınn bı test yaptırr ve bu supheden kurtul derım...bıde farlutalı bende kullanmıstım dr bana 1 hfta ıcınde olmazsan gene gelırsın demıstı ve 3 gun sonra olmustum ben yanıı bıraz daha bekle ıstersen olmazsann bı dr gıt..yada test yaptır
     
acil yardım farlutal konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. bana acil yardım!!!

    bana acil yardım!!!

    bn aycan 16 yaşındayım.bi sorunum var.biriyle çıkıyorum.onu çok seviyorum uzun zaman oldu ilişkimiz hala devam ediyor.geçen gün konuşurken dine geldi konu.bn müslümnım.açık olsamda ibadet ediyorum ama o ateistmiş.bn şok oldum.ailem sevgilimi tanıyolar ama ateist olduğunu bilmiyolar ve öğrenirlerse kötü olur.napıcam ben.onu deli gibi seviyorum ama çok farklıyızz.ondan ayrılmalımıyım sizce?bu...
  2. aciL yaRdım

    aciL yaRdım

    aRkadaşLar bN qöndeRdiqim msjLaRı ve payLaştıqım konuLarı heR şeyi sLmek isTiyorum.ama siLemedim..nasıL siLebiLirim ?? ayRıca üyeLiqimi nasıL kaLdıRabiLiRİm...??
  3. acil yardım lütfennn

    acil yardım lütfennn

    sevgilim bana hediye almıyor sevgilime yılbasında spor çanta almya karar verdm ve beraber seçmek istedim ona bunu söledgmde keyfi kactı oysa topcu oldgndan işine yarıcak çantayı kendi seçmesi daha dogru olur die sölemiştm.meger bana alıcagı hediyeyi düşünmemiş benim alıcak oldgmu duyunca üzülmüş dert etmemesi gerektgni söledm sonra dökülüverdi dogumgünümdede hediye almamış oldugunu uzun zaman...
  4. kızlar acil yardım:(

    kızlar acil yardım:(

    en son adetimi 22 kasımda görmüştüm.18 aralıkta nişamlımla bir birliktelik yaşadık ama benm üzerimde iç çamaşırım onun üzerinde hiç birşey yoktu.boşaldığında bacağıma ve iç çamaşırıma geldi.adetime 5 gün varken bu tür bir ilişkiden hamile kalabilir miyim acaba?adetlerim zaten hep düzensizdi bu ayda farlutal kullandım ama 7 gün oldu hala adet görmedim.korktugum için ilişkiden 19 gün sonra...
  5. acil yardım meleklerrrrrrrrrrrrrr

    acil yardım meleklerrrrrrrrrrrrrr

    kızlarr cagla4277 arkadaşımızın babası 6. kattan düşmüş komada duaya ihtiyacı var..herkes elinden geldiğince yasin ayetel kürsü okuyup şifa için okusunn..babasının adı ismail karasu babasının adıı..allahım inş şifa versinn hayatımm

Sayfayı Paylaş