Etiketler:
  1. megara

    megara Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    4 Kasım 2010
    Mesajlar:
    218
    Beğenilen Mesajlar:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    istabullll

    acil yardım istiyorumm

    Konu, 'Öneri-Soru-Sorunlarınız' kısmında megara tarafından paylaşıldı.

    meleklerden yardım almak arkadaşlar ben daha yeni üyeyim şimdiye kadar birkaç mesaj attım ama ne cevap gördüm ne de mesajlarımı görebiliyorum.beni sevmediniz mi yoksa:( yardımcı olursanız sevinirim.ağlicam yoksa:grev::grev:
     
  2. suCre

    suCre Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    17 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    2.068
    Beğenilen Mesajlar:
    133
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Niye bizemi geleceksiniz:)
    oyyy canım aramıza hg olurmu hiç sevmez olurmuyuz ben seni yeni gördüm...Yazılmıştır konuya baktın mı üzülme sakın ...:kiss:
     
  3. ßeLeN

    ßeLeN Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    14 Haziran 2009
    Mesajlar:
    5.866
    Beğenilen Mesajlar:
    1.304
    Ödül Puanları:
    113
    Hıc olurmu canım aramıza hoşgeldin...
     
  4. SadmiN

    SadmiN ♥ Evli Mutlu Çocuklu ♥ Yetkili Kişi

    Kayıt:
    29 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    15.116
    Beğenilen Mesajlar:
    1.153
    Ödül Puanları:
    113
    :) Olur olur zamanla herşey olur sıkma canını sen
     
  5. seyda seyda

    seyda seyda Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    27 Kasım 2010
    Mesajlar:
    248
    Beğenilen Mesajlar:
    6
    Ödül Puanları:
    0
    üzülme melek arkadaşım bende senin gibi...beklemekteyim :)))))
     
  6. ßeLeN

    ßeLeN Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    14 Haziran 2009
    Mesajlar:
    5.866
    Beğenilen Mesajlar:
    1.304
    Ödül Puanları:
    113
    Şeydacım sende h g canım aramıza :) bi sıkıntı olursa ben hep buralardayım oky...
     
  7. megara

    megara Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    4 Kasım 2010
    Mesajlar:
    218
    Beğenilen Mesajlar:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    istabullll
    bir mesajıma cevap görmek ne kadar güzel.ay çok mutlu oldum şimdi:d sağolun kızlar h.bulduk tekrar
     
  8. HaYaL

    HaYaL Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    1 Şubat 2009
    Mesajlar:
    10.558
    Beğenilen Mesajlar:
    227
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Şehr-i HaYaL
    Canım zamanla biz sana alışırız sen de bize alışırsın merak etme.Hoş geldin aramıza...
     
acil yardım istiyorumm konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. Meleklerden yardım istiyorumm

    Meleklerden yardım istiyorumm

    meleklerden yardım MELEKLER BEN ARALIK AYINDA EWLENİCEM BÜYÜK Bİ İHTİMALLE DE GÜN ALABİLİRSEK 27 ARALIK ERTESİ GNDE BALAYINA ÇIKMAYI DÜŞÜNÜORUZ,,,KAYAK MERKEZLERİNE GTMEK İSTEMİORUM.SİZCE NEREYİ TERCİH ETMELİYZ. ANTALYA O MEWSİMDE NASIL OLUR BİLENİNİZ WARMI?:d014:
  2. aciL yaRdım

    aciL yaRdım

    aRkadaşLar bN qöndeRdiqim msjLaRı ve payLaştıqım konuLarı heR şeyi sLmek isTiyorum.ama siLemedim..nasıL siLebiLirim ?? ayRıca üyeLiqimi nasıL kaLdıRabiLiRİm...??
  3. aciilll yardım istiyorummm

    aciilll yardım istiyorummm

    öncelikle herkese merhaba ben bugün üye oldum ve hemen cevaplanması gereken bir sorum var ben kurban bayramının 2.günü yani 17 kasım da regl oldum ve bugün ayın 22 si 5 gün geçti ve ben hala regl olamadım test yaptım negatif yani tek çizgi çıktı ben şimdi napıyımmm bana lütfen cevap yazamısınız
  4. acil yardım lütfennn

    acil yardım lütfennn

    sevgilim bana hediye almıyor sevgilime yılbasında spor çanta almya karar verdm ve beraber seçmek istedim ona bunu söledgmde keyfi kactı oysa topcu oldgndan işine yarıcak çantayı kendi seçmesi daha dogru olur die sölemiştm.meger bana alıcagı hediyeyi düşünmemiş benim alıcak oldgmu duyunca üzülmüş dert etmemesi gerektgni söledm sonra dökülüverdi dogumgünümdede hediye almamış oldugunu uzun zaman...
  5. kızlar acil yardım:(

    kızlar acil yardım:(

    en son adetimi 22 kasımda görmüştüm.18 aralıkta nişamlımla bir birliktelik yaşadık ama benm üzerimde iç çamaşırım onun üzerinde hiç birşey yoktu.boşaldığında bacağıma ve iç çamaşırıma geldi.adetime 5 gün varken bu tür bir ilişkiden hamile kalabilir miyim acaba?adetlerim zaten hep düzensizdi bu ayda farlutal kullandım ama 7 gün oldu hala adet görmedim.korktugum için ilişkiden 19 gün sonra...

Sayfayı Paylaş