Etiketler:
  1. kadersiz kader

    kadersiz kader Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    16 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    86
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    aciL yaRdım

    Konu, 'Dert Köşesi' kısmında kadersiz kader tarafından paylaşıldı.

    aRkadaşLar bN qöndeRdiqim msjLaRı ve payLaştıqım konuLarı heR şeyi sLmek isTiyorum.ama siLemedim..nasıL siLebiLirim ?? ayRıca üyeLiqimi nasıL kaLdıRabiLiRİm...??

     
  2. ilkimsu

    ilkimsu Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    26 Ekim 2009
    Mesajlar:
    5.041
    Beğenilen Mesajlar:
    118
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    San Juan
    bi fikrim yok ama bence silme üyeliğini cok güzel seyler var öğrenebileceğin :)
     
  3. kadersiz kader

    kadersiz kader Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    16 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    86
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bNde siLmk isTemem ama sLmk zoRunda kaLabiLirim..
     
  4. gül&naz

    gül&naz Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    3 Aralık 2009
    Mesajlar:
    328
    Beğenilen Mesajlar:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    göz yasinin bol oldugu yer
    cnm neden üyeligini kaldirmak istiyorsun veya mesajlar neden silinsin istiyorsun esinden dolayimi benim bildigin girmezsen üyeligin zaten silirnir yani yanlis bilmiyorsam öyle ayrica gitmenide istemeyiz yinede sen bilirsin cnm ,
     
  5. elisabetta

    elisabetta Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    21 Ocak 2010
    Mesajlar:
    172
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    admine yazı yaz canım sana yardımcı olur veya profiline gir orda var
     
  6. kadersiz kader

    kadersiz kader Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    16 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    86
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşLar bn evLi deqiLm..babam
     
  7. kadersiz kader

    kadersiz kader Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    16 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    86
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşLar bN evLi deqiLm.babam bu siteye üye oLduqumu öqRenmş..biRaz takıntıLı..şmdi msjLarımı actıqım konuLarı qöRürse benm için iyi oLmaz...bNde üyeLiqi siLmk istemem tşk.edeRim
     
  8. kadersiz kader

    kadersiz kader Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    16 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    86
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    adminimizede msj qöndeRdm ama cevap qeLmedi.
     
  9. gül&naz

    gül&naz Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    3 Aralık 2009
    Mesajlar:
    328
    Beğenilen Mesajlar:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    göz yasinin bol oldugu yer
    cnm admin sana bi cvp verir diye düsünüyorum baban bu siteye girermi yani bakarmi hem baksa ne olucak bakicakki sadece kadinlarla ilgili seyler var eminim kizmaz sen bu dert kösesini felan gösterme yemek tariflerini güzellik bakim moda vs o bölümleri göster belki kizmaz ozaman hem senin actigin konulari görmez böylelikle olmaz mi sence böyle.
     
  10. ilkimsu

    ilkimsu Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    26 Ekim 2009
    Mesajlar:
    5.041
    Beğenilen Mesajlar:
    118
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    San Juan
    hmm o zaman evet arkadaslara katılıyorum adminler cevap verirler :)
     
  11. cadi_91

    cadi_91 Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    26 Nisan 2010
    Mesajlar:
    2.214
    Beğenilen Mesajlar:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    ankara
    Allah yardımcın olsun bence buraya girme hallolur
     
  12. cadi_91

    cadi_91 Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    26 Nisan 2010
    Mesajlar:
    2.214
    Beğenilen Mesajlar:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    ankara
    Sen girdikce işler daha zorlaşır bence
     
  13. ayla

    ayla Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    23 Şubat 2009
    Mesajlar:
    150
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    girmessen bi süre silinir zaten babn şifrenide biliyomu şifren olmadan giremez degilmi
     
  14. kadersiz kader

    kadersiz kader Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    16 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    86
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    yok şifremi bilmioda siteye qirip derdim var sayfasına qirerse konuları qörürse o zaman işler cok kötü zorlaşır..ve ortalık karışır..hepiniz saolun..
     
  15. melek derya

    melek derya Hamiş Melek

    Kayıt:
    20 Mart 2009
    Mesajlar:
    410
    Beğenilen Mesajlar:
    28
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    marmaris
    canım admınlerın sana yardıme edıcegıne emınım
     
aciL yaRdım konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. bana acil yardım!!!

    bana acil yardım!!!

    bn aycan 16 yaşındayım.bi sorunum var.biriyle çıkıyorum.onu çok seviyorum uzun zaman oldu ilişkimiz hala devam ediyor.geçen gün konuşurken dine geldi konu.bn müslümnım.açık olsamda ibadet ediyorum ama o ateistmiş.bn şok oldum.ailem sevgilimi tanıyolar ama ateist olduğunu bilmiyolar ve öğrenirlerse kötü olur.napıcam ben.onu deli gibi seviyorum ama çok farklıyızz.ondan ayrılmalımıyım sizce?bu...
  2. acil yardım lütfennn

    acil yardım lütfennn

    sevgilim bana hediye almıyor sevgilime yılbasında spor çanta almya karar verdm ve beraber seçmek istedim ona bunu söledgmde keyfi kactı oysa topcu oldgndan işine yarıcak çantayı kendi seçmesi daha dogru olur die sölemiştm.meger bana alıcagı hediyeyi düşünmemiş benim alıcak oldgmu duyunca üzülmüş dert etmemesi gerektgni söledm sonra dökülüverdi dogumgünümdede hediye almamış oldugunu uzun zaman...
  3. kızlar acil yardım:(

    kızlar acil yardım:(

    en son adetimi 22 kasımda görmüştüm.18 aralıkta nişamlımla bir birliktelik yaşadık ama benm üzerimde iç çamaşırım onun üzerinde hiç birşey yoktu.boşaldığında bacağıma ve iç çamaşırıma geldi.adetime 5 gün varken bu tür bir ilişkiden hamile kalabilir miyim acaba?adetlerim zaten hep düzensizdi bu ayda farlutal kullandım ama 7 gün oldu hala adet görmedim.korktugum için ilişkiden 19 gün sonra...
  4. acil yardım kızlar!

    acil yardım kızlar!

    çayın yanına ne yapsam melekler pazartesi günü kayınvaliden ve görümcem gelcek çayın yanında neler yapsam çok kararsızım lütfefn yardım.tarifleriyle beraber olursa çok sevinirim:) öpüldüüz şimdiden tşkrler
  5. Acil yardım edinnnnnnn

    Acil yardım edinnnnnnn

    Maket okul yapımını anlatınız lütfen resim olursa sewinirim lütfen desteklerinizi bekliorum

Sayfayı Paylaş