1. melek ezgi

    melek ezgi Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    6 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    7
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    3

    Acill yardım ediinn :(

    Konu, 'İlk Merhaba' kısmında melek ezgi tarafından paylaşıldı.

    Merhaba kızlarr size başımdan geçen bi olayı anlatmak istiyorum ve bu konuda bana yardım etmenizi isticem.. Gecen sene yazın bi çocuk beni facesden ekledi ve mesaj cekti tanışmak istediğini söyledi bu çocuk bizim okulda bende bu çocuğun mesajına cevap verdim konusmaya başladık yaz tatili boyunca ama 1.5 ay konustuk bu arada da benim eski sevgilim bana mesaj cekiyo yeniden barışmak istiyo bende istemediğimi söylüyorum eski sevgilime ama beni sürekli rahatsız edince sevgilim olduğunu söyledim beni rahatsız etmesin diye fakat inanmadı arkadaşlarıma söyledim onlarda facesde ilişki durumu yap dediler bende yaptım bu sefer inandı fakat o konuştuğum çocukda bunu gördü bana 'mutluluklar' dedi bende 'tesekkür ederim' dedim bu durumu açıklayamadım çünkü bu çocukla facesden konuştuğumuz kadar birbirimizi tanıyoruz benden hoşlandığını söyledi fakat ben ona karsi bişey hissetmiyodum bu yuzdende acıklayamadım ama onu okulda görünce bende ondan hoslanmaya başladım derken bu benimle konusmaya calıstı okular açıldığında ama sürrekli bişeyler cıktı yüz yüze hiç konusamadık koskoca 9 ay gecti ve bu sure içerisinde yakın bi kaç arkaşlarına ikimizin de tanıdığı kişilere anlattım durumu yanlış anlaşılmayı onlar konusmus o çocukla fakat başka biriyle çıkıyomus ama okulda sürekli bana bakması hareketleri davranısları hala beni seviyo gibiydi hatta arkamda şarkı bile söylediii :) bunları görünce ben de karne günü buna facesden mesaj cektim 'merhaba :)' diye birde ben konusayım durumu açıklıyım dedim fakat cevap vermedi sonra ertesi gün ikinci mesaj 'neden mesajıma cevap vermiyosun? ' dedim yine cevap yok.facesine hep bizimle ilgili seyler yazıyo yada ben öyle anlıyorum bilmiyorum ama ben bu ocuga çok fazla aşık oldum lütfen napabilirim yardım edin banaa.. Bi şekilde bu çocukla konuşmam gerek yeniden beni sevmesi gereeek.. :( :( LÜTFEEN :'(
     
  2. MaWiM

    MaWiM ♥Ben Aşık Olduğum Adamın Aşık Olduğu Kadınım♥ Yetkili Kişi

    Kayıt:
    25 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    31.308
    Beğenilen Mesajlar:
    2.305
    Ödül Puanları:
    113
    İki kişiyi birden kaybetmişsin:D:D Aşık olduğun çocuk şu an bir başkası ile çıkıyorsa buna saygı duyman gerekiyor. Sonuçta belkide düzenli gidecek bir ilişkiye olumsuz etki edebilirsin ve buda bana göre etik olmayacaktır. Olayları biraz akışına bırak derim birsüre kimseyle çıkma bakarsın istediğin kişi tekrar kendi isteği ile sana gelir ve buda herkesin gönül rızası ile olmuş olur.
     
    melek ezgi bunu beğendi.
  3. melek ezgi

    melek ezgi Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    6 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    7
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Evet haklı olabilirsi ama inan ki o kadar çok denedim ki elimden gelen herseyi yaptım aşık olduğum kişi için sadece onunla konuşmak istiyorum belki ona herşeyi ben anlatsan aramızda bişeyler olmasa bile rahatlıcam içimde bişey kalmıcak gibi hissediyorum ve şu an napıyo o kadar çok merak ediyorum ki keşke bi şekilde onnla iletişim kurabilsemm :(
     
    BEYZA21 bunu beğendi.
  4. *BEYZA*

    *BEYZA* Administrator Yetkili Kişi

    Kayıt:
    21 Aralık 2011
    Mesajlar:
    15.217
    Beğenilen Mesajlar:
    2.284
    Ödül Puanları:
    113
    Bence aşık olduğunu sanıyorsun :D:D aşık değilsin sadece ilgi göstermediği için sana çekici geliyor hepsi bu..Ayrıca kaçan kovalanır,fazla üstüne düşme derim ..Bırak o arasın o merak etsin ;)
     
    melek ezgi bunu beğendi.
  5. karakuzu

    karakuzu Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    31 Ocak 2012
    Mesajlar:
    1.490
    Beğenilen Mesajlar:
    472
    Ödül Puanları:
    113
    Eski sevgili - yeni hoslanan cocuk - facebook - okul......
    Bu nasil bisey olmus boyle.:S peki bu arada karne nasil :D:D
     
  6. *BEYZA*

    *BEYZA* Administrator Yetkili Kişi

    Kayıt:
    21 Aralık 2011
    Mesajlar:
    15.217
    Beğenilen Mesajlar:
    2.284
    Ödül Puanları:
    113

    Allah seni napmasın kuzuuuu :D:D
     
  7. melek ezgi

    melek ezgi Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    6 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    7
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Kane iyi :D sorun yokda benim kalbim kötü :( ya çok acı çekiyorum aklıma geldikçe sürekli ağlıyorum sizdende yardım istiyorum işte ne yapacağım konusunda evet biliyorum çok tuaf bi durum ama aşk işte geliyorum demiyoo :'(
     
  8. melek ezgi

    melek ezgi Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    6 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    7
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    3

    Canım zaten bizim işimiz tam da öyle oldu 'kaçan kovalanır' ilk önce ben kaçıyodum o kavalıyordu simdide o kaçıyor ben kovalıyorum böyle oldu sanırımm [​IMG]
     
  9. *Lena*

    *Lena* Üye Üye

    Kayıt:
    24 Haziran 2013
    Mesajlar:
    72
    Beğenilen Mesajlar:
    27
    Ödül Puanları:
    18
    Şehir:
    İstanbul
    senin daha yaşın kaç acı çekiyormuşsun ?
     
  10. karakuzu

    karakuzu Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    31 Ocak 2012
    Mesajlar:
    1.490
    Beğenilen Mesajlar:
    472
    Ödül Puanları:
    113
    Noldukii :çapkın:
     
    BEYZA21 bunu beğendi.
  11. melek ezgi

    melek ezgi Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    6 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    7
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    17 ama aşkın yaşı yoktur tabi acı cekmeninde
     
Acill yardım ediinn :( konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. acill yardım...

    acill yardım...

    adminlerim ben sorunumu bi iki kez dile getirdim anlattılar bana ama sorun farklı sanırım düzeltemedım sorunum şu ; sayfanın en altında bulunan genel ve aktuel bılgıler kısmında eskıden en son yapılan yorumlar forumlar vs. vardı onları gorebılıyordum ama artık goremıyorum gecen gun o genel yada aktuel bılgıler kısmında ıng bısıler yasıodu bıyerı tıkladım bırden kayboldu bu konuda sizlerden...
  2. Acill yardımmm :(

    Acill yardımmm :(

    Arkadaşlar kız arkadaşımın d.günü var.Ne almam gerektiği konusunda acaip kararsızım.Kafamda 2 tane hediye belirledim aslında ama onlardan hangisini alacağıma karar veremedim.Ne yapayım sizce görüşlerinizi bekliyorum 1.bu -> Oscar Ödülü - Oskar Başarı Heykeli Büyük Boy - Tüm sevdiklerinize yılın enleri Oscar larını verin - BuldumBuldum.com 2.si -->Aşk Dolu Kavanoz - 365 güne özgü aşk dolu...
  3. Medela Elektrikli Süt Sağma Pompası Kullananlar Yardım lütfen Acill

    Medela Elektrikli Süt Sağma Pompası Kullananlar Yardım lütfen Acill

    Arkadaşlar hamileyim de şimdiden araştırma yapıyorum. Sütüm gelmezse acaba hangi süt pompasını önerirsiniz. Medela elektrikli süt sağma pompasını çok duyuyorum ama ne kadar iyi kullananlar yardımcı olabilir mi? Alayım mı yoksa şimdilik dursun mu? El pompasına göre elektrikli olanlar daha kullanışlıymış sanırım lütfen anneler yardımcı olabilir misiniz?
  4. Hero baby mama kullananlar acill yardım istiyorum

    Hero baby mama kullananlar acill yardım istiyorum

    Burayı görünce sorayım yardımcı olan arkadaşlar belki çıkar dedim. Bebeğim anne sütü alıyor ama kilosu yetersiz dedi dr ve hero baby mamayı önerdi aptamil mi hero baby mi diye arasında kaldım. Acaba hero baby marka nasıl bilen tecrübeli anne adayları yardım istiyorum.
  5. Norlevo ertesi gün hapı kullananlar acill yardım!!!

    Norlevo ertesi gün hapı kullananlar acill yardım!!!

    Arkadaşlar eşimle aramız çok iyi değil bende korunmayı tercih ediyorum. Yani şuan için bebek erken bir karar olur. Korunmak için aslında spiral taktıracaktım ama istemiyorum norlevo ertesi gün hapını duydum acaba ne kadar süre kullanabilirim bu hapı sınırı var mı? Ayrıca koruması garantili midir? Başka garanti bir korunma yöntemi varmıdır?

Sayfayı Paylaş