kızlarrrrr HAMİŞİM sonucu aldım daha yeniymiş mnicik miş kan da 54,29 cıktı doktor çok yeni dedi 🙂
kızlarrrrr HAMİŞİM sonucu aldım daha yeniymiş mnicik miş kan da 54,29 cıktı doktor çok yeni dedi 🙂
kızlar ben en son martın 15 inde adet oldum nisanın 24 ünde beta hcg kan testi yaptırdım 1,47 cıktı doktorum hamilelik yok dedi ve adetin düzensiz diye tarlusal verip yolladı kullan adet olunca gel hormonlarına bakalım dedi bende sabah 2 aksam 2 yuttum. ama 9 gün geçmesine ragmen adet olmadım üstelik evde bayılmısım acilde gözümü açtım 9 gün sonra beta hcg yine yaptırdım 89,4 cıktı doktor hamilesin ama küçük dedi şimdi size soruyorum 9 gün önce hamile degilim cıktı 9 gün sonra hamilesin dendi ben 9 günlükmü hamileyim yoksa dahamı fazla kan testinde cıkmama olasılıgı nedir kan degeri yükselmezse ne oluyor doktor 2 gün sonra yine kan testi yapalım dedi degerler yükselecekmi diye 15 gün sonrada canlanmışmı diye bakalım dedi bebek kaç günde canlanırki ben cok şaşkınım
lütfen cevap yazın melekler yardımınıza ihtiyacım var doktorum adet getiriciyi verdi yuttum ama hamileymişim halbuki doktorum hamile degilsin demişti bebegime zararı olurmu pazartesiyi beklemek cok zor ya kan degerim yükselmezse birde kaç gün sonra canlanıyor bir bebek ? canlandıgını anlamak için kandanmı belli oluyor yoksa vajinal muayenedenmi belli oluyor bir üstte olayımı anlattım yardım melekler
CANIM SEN İLK DOKTORA GİTTİĞİNDE HAMİLEYMİŞSİN ZATEN BUNU Bİ LABORATUVAR TEKNİSYENİ OLARAK SÖYLÜYORUM NORMAL Bİ İNSANDA BETA HCG 0,01 ÇIKAR AMA SENDE 1,47 ÇIKMIŞ O ZAMANLAR BÜYÜK İHTİMAL 2-3 GÜNLÜK HAMİLEYDİN .. BU DOKTORUN Bİ YANLIŞI NEYSEKİ PEŞİNE DÜŞÜP ÖĞRENMİŞSİN ERKENDENkızlar ben en son martın 15 inde adet oldum nisanın 24 ünde beta hcg kan testi yaptırdım 1,47 cıktı doktorum hamilelik yok dedi ve adetin düzensiz diye tarlusal verip yolladı kullan adet olunca gel hormonlarına bakalım dedi bende sabah 2 aksam 2 yuttum. ama 9 gün geçmesine ragmen adet olmadım üstelik evde bayılmısım acilde gözümü açtım 9 gün sonra beta hcg yine yaptırdım 89,4 cıktı doktor hamilesin ama küçük dedi şimdi size soruyorum 9 gün önce hamile degilim cıktı 9 gün sonra hamilesin dendi ben 9 günlükmü hamileyim yoksa dahamı fazla kan testinde cıkmama olasılıgı nedir kan degeri yükselmezse ne oluyor doktor 2 gün sonra yine kan testi yapalım dedi degerler yükselecekmi diye 15 gün sonrada canlanmışmı diye bakalım dedi bebek kaç günde canlanırki ben cok şaşkınım
lütfen cevap yazın melekler yardımınıza ihtiyacım var doktorum adet getiriciyi verdi yuttum ama hamileymişim halbuki doktorum hamile degilsin demişti bebegime zararı olurmu pazartesiyi beklemek cok zor ya kan degerim yükselmezse birde kaç gün sonra canlanıyor bir bebek ? canlandıgını anlamak için kandanmı belli oluyor yoksa vajinal muayenedenmi belli oluyor bir üstte olayımı anlattım yardım melekler
merhaba teknisyen hanım 2,5 senedir korunmamama rağmen hamiş kalamadım heray bi umut acaba diyorum yine o anlardan birini yaşıyorum erken gebelik testi aldım adetime 4 gün var yapmaya cesaretim yok heraydan farklı olarak 15 gündür bel ve kasık ağrısı çekiyorum napayım sizce bütün tetkikler yapıldı eşimle bana doktorlar hep probleminiz yok diyo ama olmuyo aşılama çatlatma iğnesi hsg yumurtlama takibi herşey denedik bir tüp bebek kaldı eğer yılbaşına kadar olmazsa tüp bebek yaptırmak istiyorum çünkü bu şekilde beklemekten çok yoruldumCANIM SEN İLK DOKTORA GİTTİĞİNDE HAMİLEYMİŞSİN ZATEN BUNU Bİ LABORATUVAR TEKNİSYENİ OLARAK SÖYLÜYORUM NORMAL Bİ İNSANDA BETA HCG 0,01 ÇIKAR AMA SENDE 1,47 ÇIKMIŞ O ZAMANLAR BÜYÜK İHTİMAL 2-3 GÜNLÜK HAMİLEYDİN .. BU DOKTORUN Bİ YANLIŞI NEYSEKİ PEŞİNE DÜŞÜP ÖĞRENMİŞSİN ERKENDEN



tebrikler gebelik var demek bu değer 2 günde bir artması gerekiyo tabiki net konuşmak için ama 1 hafta var olan adete göre bu değer gebelik başlangıcı demek hayırlı olsun bikaç gün sonra tekrarla testi 😉Adetime daha 7 gün var hcg 3.10 çıktı sizce gebe olma olasılığım nedir?