C
Cicikelebekk
Forum Okuru
Cnm bi kaç gün bekle sonra test yaptır benimde subatin 2 si olmuştum ama bu ay daha olmadm 4 gun gecikti olucakmışım gbi inanılmaz bi bel ağrım var ve beyaz akıntım var hayırlısı bakalımm
Mrblar yeni kaydoldum bende subatin 2 sinde adet olmustum bu ay olmadim cok uykum gelior belim agrior arada kasigimin sol tarafinda biseler seyirior bazen beyaz akintim var bide sizce hamilemiyimdir