Bir kaç gün daha beklemelisin biliyorum sabretmesi zor ama inş istediğin gibi olur sonuç cnm 🙂Ay abla insallah cok istiyorum küçükken okula giderken meshur büyüyünce ne olacak sorusunu sorarlarsa anne olacam dermişim bundan daha az bida geldi simdilik baska yok bnm yogun olurdu ilk gün ama haplardan olursa bilmiyorum.
İnş Rabbim annelik duygusu sana da yaşatsın bende 2 düşük yaptım çok zor oluyor atlatmakBenimde adete 3 gün var evde testte var yapsam çıkarım acaba 2 senedir çocuk istiyorum 4 defa düşük ve bir defa kürtaj oldum
İnsallah abla gelisi aynı cok az ama kahverengiye döndü abla braz daha.Bir kaç gün daha beklemelisin biliyorum sabretmesi zor ama inş istediğin gibi olur sonuç cnm 🙂
Allah razı olsun inşİnş Rabbim annelik duygusu sana da yaşatsın bende 2 düşük yaptım çok zor oluyor atlatmak
Kızlar ben bu sabah dayanamadım test yaptım 2. Çizgi silik bir şekilde çıktı sanırım hamileyim yalnız bir sorunum var dün geceden beri sağ kuşağımın etrafı ağruyor ve şişti herhalde kabakulak geçiyorum dr gidecem gün içinde hamileyken kabakulak geçirenler varmı acabaAllah razı olsun inş
Canım negatif sonuc almak insanı yıkıyor bende bir senedir hep negatif idrar sonuçları kan sonuçları her birinde insan daha cok yıkılıyor. Ama bence hayatta kötü bişi varsa oda arada kalmaktır varmı yok mı die düşünmektense yaptır kan testi en azından kafan rahat olır.bende cok ümiylenmiştim bı ay iki gündür adetim lekelenme seklindeydi herhalde üstüne görme die heveslenirken aksam cogaldı haplardan galiba. Sonucda olacakla öleceğin önüne gecemezsin her saniye düşünmekten daha iyi bence.Merhaba lütfen bana bi yardımcı olun. 2.5 yıllık evliym 1 senedir korunmuyoruz. Öncesinde de eşim korunuyodu. Henüz bebeğimiz olmadı. 3 ay önce dr a gittik eşimde bende tahlilller yaptırdık hepsi sorunsuz çıktı. Dr um senem dolduğunda halen hamile kalmazsam rahim filmi istiyeceğim dedi. Yaz sonuna kadar bekleyp rahim filmi çektirmeye karar verdik. Son adetim 11 haziran da bitti. Son ilişki tarihim 19 haziran.. 3 temmuz da adet olmam gerekiyordu ama olmadım 2 haftadır sanki adet olcakmışım gibi göğüslerim kasıklarım belim ağrıyo geçiyo sonra tekrar ağrıyo ama adet olmadım çok az açık kahve akıntım oldu 2 gündür ama adet başlamadı. Şişkinlik gaz da var.. dün idrar testi yaptım negatif.. kan testi yaptırmadım. Normalde adetim hiç şaşmaz 28 de bir olurum. Kan testi yaptırmaya korkuyorum çünkü 1 senedir o kadar çok heveslendim yaptırdım ama hep elim boş döndüm..5 gündür adet olurum diye bekliyorum olmuyorum da kasıklarım patlıycak gibi şişiyo.. kendimi yine boşa heveslendirmek istemiyorum çünkü çok yıprandım çevre baskısından.. siZce ne yapayım. Hamile olma şansım var mı. Hamile olupta böyle açık kahve hafif akıntısı olup adet göremeyen oldumu.. adet belirtim var ama olmuyo.. uzunca oldu farkındayım bi yardımcı olun ne diyim
Merhaba lütfen bana bi yardımcı olun. 2.5 yıllık evliym 1 senedir korunmuyoruz. Öncesinde de eşim korunuyodu. Henüz bebeğimiz olmadı. 3 ay önce dr a gittik eşimde bende tahlilller yaptırdık hepsi sorunsuz çıktı. Dr um senem dolduğunda halen hamile kalmazsam rahim filmi istiyeceğim dedi. Yaz sonuna kadar bekleyp rahim filmi çektirmeye karar verdik. Son adetim 11 haziran da bitti. Son ilişki tarihim 19 haziran.. 3 temmuz da adet olmam gerekiyordu ama olmadım 2 haftadır sanki adet olcakmışım gibi göğüslerim kasıklarım belim ağrıyo geçiyo sonra tekrar ağrıyo ama adet olmadım çok az açık kahve akıntım oldu 2 gündür ama adet başlamadı. Şişkinlik gaz da var.. dün idrar testi yaptım negatif.. kan testi yaptırmadım. Normalde adetim hiç şaşmaz 28 de bir olurum. Kan testi yaptırmaya korkuyorum çünkü 1 senedir o kadar çok heveslendim yaptırdım ama hep elim boş döndüm..5 gündür adet olurum diye bekliyorum olmuyorum da kasıklarım patlıycak gibi şişiyo.. kendimi yine boşa heveslendirmek istemiyorum çünkü çok yıprandım çevre baskısından.. siZce ne yapayım. Hamile olma şansım var mı. Hamile olupta böyle açık kahve hafif akıntısı olup adet göremeyen oldumu.. adet belirtim var ama olmuyo.. uzunca oldu farkındayım bi yardımcı olun ne diyim
Canım negatif sonuc almak insanı yıkıyor bende bir senedir hep negatif idrar sonuçları kan sonuçları her birinde insan daha cok yıkılıyor. Ama bence hayatta kötü bişi varsa oda arada kalmaktır varmı yok mı die düşünmektense yaptır kan testi en azından kafan rahat olır.bende cok ümiylenmiştim bı ay iki gündür adetim lekelenme seklindeydi herhalde üstüne görme die heveslenirken aksam cogaldı haplardan galiba. Sonucda olacakla öleceğin önüne gecemezsin her saniye düşünmekten daha iyi bence.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?