Tmm cnm inş iyi haberler verirsin 🙂Bir saat oldu kesildi abla belime ayrı girip cıkıyor ama nedense kırmızılar görmeden inanamıcam öyle bi his var içimde haber edecem.Abla sana mutlaka.
Tmm cnm inş iyi haberler verirsin 🙂Bir saat oldu kesildi abla belime ayrı girip cıkıyor ama nedense kırmızılar görmeden inanamıcam öyle bi his var içimde haber edecem.Abla sana mutlaka.
Abla iki defa su sekilde geldi bu gelince agrım gecti acaba yerleşme böle mi olur benim ilk gün kırmızı gelir cnkü böle ilk defa yasıyorum o yüzden cok tereddütteyım.Tmm cnm inş iyi haberler verirsin 🙂
Yani böyle pembemsi olur genelde yerleşme kanaması ben iki defa yaşadım çünkü devamı gelmezse hamilesin demektir 🙂Abla iki defa su sekilde geldi bu gelince agrım gecti acaba yerleşme böle mi olur benim ilk gün kırmızı gelir cnkü böle ilk defa yasıyorum o yüzden cok tereddütteyım.
Yani böyle pembemsi olur genelde yerleşme kanaması ben iki defa yaşadım çünkü devamı gelmezse hamilesin demektir 🙂
Ay abla insallah cok istiyorum küçükken okula giderken meshur büyüyünce ne olacak sorusunu sorarlarsa anne olacam dermişim bundan daha az bida geldi simdilik baska yok bnm yogun olurdu ilk gün ama haplardan olursa bilmiyorum.Yani böyle pembemsi olur genelde yerleşme kanaması ben iki defa yaşadım çünkü devamı gelmezse hamilesin demektir 🙂
Canım ben yaptım adet günüme 1gün kala cıkmadı halada belli deqil olup olmadıgı.bekle istersen biraz daha düşüklerim için doktora gitmedin mi senın hamile kalman zor görünmüyor neden düşük yapıyorsun hamile kalsan belki yıne düşük yapacaksın önlem tedavi aldın mı.Benimde adete 3 gün var evde testte var yapsam çıkarım acaba 2 senedir çocuk istiyorum 4 defa düşük ve bir defa kürtaj oldum
Benimde adete 3 gün var evde testte var yapsam çıkarım acaba 2 senedir çocuk istiyorum 4 defa düşük ve bir defa kürtaj oldum
Bütün testler yapıldı bir sıkıntı çıkmadı çok şükür bakalım hayırlısıCanım ben yaptım adet günüme 1gün kala cıkmadı halada belli deqil olup olmadıgı.bekle istersen biraz daha düşüklerim için doktora gitmedin mi senın hamile kalman zor görünmüyor neden düşük yapıyorsun hamile kalsan belki yıne düşük yapacaksın önlem tedavi aldın mı.
Gününün geçmesini beklemek en iyisi olur cnm düşüklerin çok mu sebebini araştırmadılar mı?Benimde adete 3 gün var evde testte var yapsam çıkarım acaba 2 senedir çocuk istiyorum 4 defa düşük ve bir defa kürtaj oldum