Etiketler:
  1. Aza

    Aza Forum Okuru

    Adetm gecikmesi

    Konu, 'Bilmedikleriniz' kısmında Aza tarafından paylaşıldı.

    eylül15 de regl olmustm 3.4gun gecti amabuay bugun yani ekim 18 relgoldum glbi kanamam geliyortcok yogun deil ama belki ilkgunler dye de olabilr 10gun oncedn acaylp bel,sirt.kasik,karln agrilarm oldu hala deuam edxor kasik agrlLarm.igne batar glbi.sanki kasiklarlma bisey yerlesms glbl batiyor.hasta ml oldum,ustunemk gordum anlayamlyorum ne'olabilir
     
  2. *BEYZA*

    *BEYZA* Administrator Yetkili Kişi

    Kayıt:
    21 Aralık 2011
    Mesajlar:
    16.355
    Beğenilen Mesajlar:
    2.405
    Ödül Puanları:
    113
    Merhaba , bu içinizdeki şüpheyi ancak test yaparak giderebilirsiniz. Yarın hcg testi yapın net sonucu alırsınız..
     
Adetm gecikmesi konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. adet  gecikmesi

    adet gecikmesi

    Arkadaslar Merhaba. Bilen biri varsa ve bana cevap yazarsa çok sevinirim. Ben her ay en gec 30 günde bir adet olurdum. Hatta son 3-4 aydir 28 günü gecmedi hic. Bu ay 33 gün geçti olamadım adet. Kan tahlili yaptırdım 1.20 çıktı sonucu yani negatif. :-( hamile olma ihtimalim var mıdır ? Kimisi daha küçüktür kanda çıkmaz diyor kafam allak bullak oldu. Lütfen yardım edin
  2. adet gecikmesi

    adet gecikmesi

    herkese ii günler adetim 5 gün geçikti. geçen ayda 2 gün geç gelmişti. bu ayda 2 gün geçince doktora gittim kan testi yaptı ultrasyonla baktı bir sorun yok dedi. beta hcg de 5 çıktı acaba diyorum başka bir doktora tekrardan gitsem mi şuan 5 gün geçikti
  3. adet gecikmesi!!!!

    adet gecikmesi!!!!

    merhaba kızlar , benim sorum şu ; ağustos-eylül-ekim ayları 36 günde bir adet gordum.son ayımda (ekım ve kasım ayı arası) 32 günde yanı normal duzenınde geldı .yalnız bu ay daha adet görmedm.32 gun uzerınden hesaplarsam gecikmem var ama 36 gun uzerınden olma ıhtımalı kafamı karıstryo .acaba duzenım gene mı degıstı,bide adet gecıkmesı halınde adet belırtılerı devam eder mı
  4. adet gecikmesi

    adet gecikmesi

    Kizlar benim adetim 2 gun gecti bugun idrar testi yaptim sonuc negatif 10 gun once goguslerimde agri karnimda belimde baya agri vardi kasiklarimda filan simdi de adetim 2 gun geciyo umutlenmistim. Adet belirtilerim var yine her ay ki gibi bugun baska bi rahatsizligim icin hastaneye gittim flim cekilmesi lazimdi adetim 2 gun gecti diye kan testi yaptilarr sonucu 1 hafta sonra cikicakmis...
  5. Adet gecikmesi

    Adet gecikmesi

    Merhaba ay içinde Ella kullandım adetim 3 gün geçti. Gebelik testi yaptım negatif. İhtimal var mıdır? Elmayı 10 saat sonra kullandim

Sayfayı Paylaş