1. meltem00

    meltem00 Hamiş Melek

    Kayıt:
    6 Haziran 2012
    Mesajlar:
    11
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    arkadaşlar sorum olcak size hamilemiyim acaba

    Konu, 'Hamilemiyim Sorular Cevaplar' kısmında meltem00 tarafından paylaşıldı.

    bu siteye yeni katıldım benim kasıklarımda başlarda sürekli agrıyordu şimdi isa ara ara agroyor ani hareket yaptıgım zaman kasıklarım batıyor agrıyor sürekli degil ama şişlikte hissediyorum ara arada midem bulanıyo gögüslerimde agrı var geçen haftada rüyamda gördüm kardeşim hamilesin diyordu ne bilim kendimi hamile gibi hissediyorum psikolojikmi yoksa hamilemiym yardımcı olursanız sevinirim :((
     
  2. meltem00

    meltem00 Hamiş Melek

    Kayıt:
    6 Haziran 2012
    Mesajlar:
    11
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar lütfen yardımcı olun kimseye soramıyorum da

    - - - Updated - - -

    arkadaşlar lütfen yardımcı olun kimseye soramıyorum da
     
  3. meltem00

    meltem00 Hamiş Melek

    Kayıt:
    6 Haziran 2012
    Mesajlar:
    11
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    neden cvp yazmıyorsunuz :(
     
  4. sahile uzan

    sahile uzan Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    25 Kasım 2011
    Mesajlar:
    7.446
    Beğenilen Mesajlar:
    1.582
    Ödül Puanları:
    113
    Şehir:
    rize
    mrb arkadaşım regl günün geçtimi
    kan testi yada günün geçtiyse idrar testi yaptır istersen

    havaların da değişiminden benzer belirtiler çok sık sık var etrafta duyduklarım

    ama inşallah hamilesindir
     
  5. meltem00

    meltem00 Hamiş Melek

    Kayıt:
    6 Haziran 2012
    Mesajlar:
    11
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    4 gün var daha ama ilk defa böyle şey oldu psikolojikmi diyede düşünüyorum hayırlısı inşallah olur nasip eder allahım
     
  6. meltem00

    meltem00 Hamiş Melek

    Kayıt:
    6 Haziran 2012
    Mesajlar:
    11
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    yanlış hesaplamışım benim regl günüm yarınmış
     
arkadaşlar sorum olcak size hamilemiyim acaba konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. arkadaş eklemede sorun...

    arkadaş eklemede sorun...

    bi çok arkadaşı listeme eklememe rağmen..çitos;gül güzeli ve izmirlim üyelerini tekrar tekrar eklemeye çalışmama rağmen üye tabanımızda böyle bir üye yoktur yazısı çıkıyor..yazılımım da yanlış değil hatırlıo üyeyi hemen yazarken ...düzeltebilirseniz sevinirim....
  2. merhaba arkadaşlar acaba hamilemiyim bende ?

    merhaba arkadaşlar acaba hamilemiyim bende ?

    merhaba arkadaşlar :) bende yeni üyeyim aranızda banada yer yer vardır umarım dertlerimiz aynı olunca hemen üye oldum. benimde adetim 5 gün geçikti kasıklarımda adet olduğum zamanlardakine benzer ağrılar var.akşamları ayaklarım çok üşüyor. öyle mide bulantısı falan yok.heran hasta olucak gibiyim ama bişey de yok ayrıca arada bir baş ağrılarım oluyordu şimdi o da yok.bide karnım kazınıyor çok...
  3. Anne adayları buraya yakında anne olcaksınız bebenizden size   mektup var:)

    Anne adayları buraya yakında anne olcaksınız bebenizden size mektup var:)

    Bebekten anneye mektup, Anneden bebeğine en güzel mektup, Bebeğinize doğmadan önce bir mektup yazmak istermisiniz?Duygularınızı ve sevıncınızı onu nasıl beklediğinizi hadi...anlatın ona ...:hamileyim: Sevgili bebek bekleyen anne adayları şuan hamilesiniz ve bebeğiniz yakında size kavuşacak..Peki bebeğiniz doğmadan önce size bir mektup yazmak istedi ondan size ne yazmasını isterdiniz..ve...
  4. Sizce Acaba Hamilemiyim Melişler

    Sizce Acaba Hamilemiyim Melişler

    Acaba Hamilemiyim selam Arkadaşlar bende bu aralar değişiklik var gögüslerimde şişme ve yanlarında ağrı var bide kasıklarım ağrıo ara ara adet günümden 15 gün geçtikden sonra başladı bu belirtiler acaba hamilelik belrtisimidr
  5. KIZ ARKADAŞIM HAMİLEMİ YARDIM

    KIZ ARKADAŞIM HAMİLEMİ YARDIM

    MERHABA KIZ ARKADAŞIMLA 7 GÜN ÖNCE İLİŞKİYE GİRDİK TEST YAPMIŞ BANADA GÖSTERDİ POZTİV ŞOK OLDUM BEN GERİ ÇEKTİM KENDİMİ NASIL HAMİLE KALDI BU MÜMKÜNMÜ??

Sayfayı Paylaş