1. vav

    vav Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    20 Ocak 2012
    Mesajlar:
    1
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    aşılama yaprıtanların yorumları forum

    Konu, 'İlk Merhaba' kısmında vav tarafından paylaşıldı.

    aşılama arkadaşlar aranıza yeni katıldım..sürekli yazılarınızı okuyorum...7 senelik evliyim hiç bir problem olmamasına rağmen hamile kalamıyorum.yumurta takiibi yaptırdım 3 ay devam ettik fakat sonuç alamadık..tekrar deneyelim dedik gene olmadı..geçen ay 1.aşılamam yapıldı.sonuç negatif..18,01,2012 2.kez aşılama yaptırdım bakalım sonuç ne olucak..Allah hepimize hayırlısı sağlıklı evlat veya evlatlar verir...Bu kadar çabalarımıza değer..

     
  2. seydaa

    seydaa Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    15 Kasım 2010
    Mesajlar:
    14
    Beğenilen Mesajlar:
    18
    Ödül Puanları:
    0
    mrb. bende buraya yeni katıldım benimde olmuyo bebeğim hiç bi sebepte yok, bu ay sanırım banada aşılama yapılacak ama nasıl bişey olduğu hakkında hiç bi fikrim yok, sen daha önce olmuşsun nasıl yapılıyor acaba ?
     
aşılama yaprıtanların yorumları forum konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. aşılama yöntemiyle hamile kalanlar...

    aşılama yöntemiyle hamile kalanlar...

    aşılama ile hamile kalanlar aşılama yaptırıp hamile kalanlar yöntemi ile ovitrelle 2011 meleklerim aşılama yöntemini deneyip de hamile kalan varsa buraya yorum yazıp tecrübelerini paylaşsın......çok teşekkür ederim....
  2. aşılama yaptıranlar burayaa...

    aşılama yaptıranlar burayaa...

    aşılama yaptıranlar 2011 aşılama yaptıranlar 2011 de ramazanda yapanlar merhaba arkadaşlar aranızda aşılama yaptıran var mı varsa bu süreçte neler yaşadı? olumlu veya olumsuz sonuçları paylaşalım lütfen. ben ayın 23'ünde aşılama yaptırdım şimdi sonuçları bekliyorum:leylek
  3. Aşılama yaptıranların yorumları düşünceleri

    Aşılama yaptıranların yorumları düşünceleri

    Selam canlarım. Ben bugün itibari ile birinci aşılama yaptırıyorum. Yumurtaları uyaran ilaçta kullanıyorum. Haftaya da cuma gibi doktorum kontrol edecek bu iş acayip hoş ama ben bu hususta yardımcı olur musunuz ?
  4. Aşılama yaptıranlar - doktora gittik gonalf 450 ml iğne verdi

    Aşılama yaptıranlar - doktora gittik gonalf 450 ml iğne verdi

    merhaba kızlar ben yeni üye oldum siteyi kullanmayı pek bilmiyorum dün doktora gittik gonalf 450 ml iğne verdi ilk küçük dozlarla başlıcamızı söyledi günlük 75 ml alıcam çarşamba kontrole çağırdı eğer yeterli gelmesse bi kutu daha vericek ama benim yumurtalıklarım çok iyi dün adetimin ikinci günü olmasına rağmen doktor çok iyi dedi yumurtalar istenilen büyüklüğü gelince aşılama olucak ve benim...
  5. aşılama olacam çok tedirginim

    aşılama olacam çok tedirginim

    mrb arkadaşlar yarın nasip olursa aşı olacak normal yoldan çocuğumuz olmuyor bizde aşılama yapalım dedik ve çok tedirginim korkuyorum kısacası ya tutmazsa diye dün muayeneye gttm yumurtalıklarım 16 cm olmuş dün çatlatma iğnesi vurdum gece 11 de yarında 11.30 da aşı olacak

Sayfayı Paylaş