1. Young bride

    Young bride Banned

    Kayıt:
    30 Kasım 2010
    Mesajlar:
    2.218
    Beğenilen Mesajlar:
    573
    Ödül Puanları:
    0

    Astral Seyahat Acil Bakın

    Konu, 'Dert Köşesi' kısmında Young bride tarafından paylaşıldı.

    ömer çelakıl astral seyahat astral seyahat ömer çelakıl Merhaba melekler, belki bunu duymuşsunzudur.Bana sürekli sık sık gece uyurken yatakta kendimi yatarken görüyorum.Odamın içinde geziyorum ve yatakta kendi yattığımı görüyorum.Bugün bi arkadaşım geldi ve başka bi arkadaşımında böyle olduğunu söyledi psikolğa filan gitmiş ve psikolog astral yolculuktan bahsetmiş.İlk kez öğrendim böyle bir şeyi ruh bedenden ayrılıyormuş.Gerçekten de bunu yaşadım.Ama bunu bilinçli olarak yapanlarda varmış.Geziyolarmış gitmek istedikleri yere gidiyorlarmış.Yalnız kimse görmüyormuş. Alışkanlık haline getirenler bile varmış çok tehlikeli bir şeymiş. İnternetten yaptığım araştırmaya görede yapanlar deneyenler ve bilimsel bulgular var bu konu hakkında sizleride bilgilendireceğim.Belki yazıma inanmayıp bana kızanlar olabilir lütfen beni hoş görün aranızda böyle bişey yaşanyan varmı ? Eğer yaşayan varsa neler yaşadınız.Benimkiyle aynı mı merak ediyorum.Sizleride kısa sürede bu astral yolculuktan bahsedip bilgilendireceğim.Ayrıca yaşadığım bir rüya değil kendimi yatakta görüyorum.Korktuğum şey ise tekrar aynı şeyi yaşadığım farklı yerlere gitmek.
    Sevgiler...

     
  2. Young bride

    Young bride Banned

    Kayıt:
    30 Kasım 2010
    Mesajlar:
    2.218
    Beğenilen Mesajlar:
    573
    Ödül Puanları:
    0
  3. RefRa

    RefRa Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    27 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.436
    Beğenilen Mesajlar:
    369
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Bilinmezler Diyarı
    TV de duymuştum böyle bişeyin olduğunu ismi aklıma gelmiyo şu an bi prof bahsediyodu
     
  4. Young bride

    Young bride Banned

    Kayıt:
    30 Kasım 2010
    Mesajlar:
    2.218
    Beğenilen Mesajlar:
    573
    Ödül Puanları:
    0
    Bunu yapmak için uğraşanlar varmış bir kaç denemeden sonra bu astral seyahete çıkabiliyorlarmış.Ama ben bilinç dışı ruhum bedenimden çıktığını görüyorum ama odamdan dışarı çıkmıyorum:D:D Akıllı ruhum ama korkuyorum şimdi :uhu:
     
  5. EnCey

    EnCey Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    26 Şubat 2011
    Mesajlar:
    2.225
    Beğenilen Mesajlar:
    460
    Ödül Puanları:
    113
    bende izlemiştim tv de uyku halınde ruh bedenden çıkıyormuş Ömer Çelakıl'ın programında izlemiştim yanlış hatırlamıyorsam :) hatta zamanını bılsem lınkını yollardım :/
     
  6. ßeLeN

    ßeLeN Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    14 Haziran 2009
    Mesajlar:
    5.866
    Beğenilen Mesajlar:
    1.304
    Ödül Puanları:
    113
    Bende duydum ama yaşamadım hiç yaşayan bir yakınımda yok ben korkarım öyle şeylerden ya ..
     
    Young bride bunu beğendi.
  7. Young bride

    Young bride Banned

    Kayıt:
    30 Kasım 2010
    Mesajlar:
    2.218
    Beğenilen Mesajlar:
    573
    Ödül Puanları:
    0
    Bilerek çıkmak içinde aylarca uğraşanlarda varmış bend eçok korkuyorum ama sürekli yaşıyorum.Sanırım psikologdan yardım almalıyım kendimden korkarım oldum.
     
  8. ilkimsu

    ilkimsu Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    26 Ekim 2009
    Mesajlar:
    5.041
    Beğenilen Mesajlar:
    118
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    San Juan
    Bunun adına bilgiye sahibim evet istersen gece istanbulu dolaşabilir uçabilir ve hatta yurtdısına cıkabilirsin gerçekten gidiyo oluyorsun öyle biliyorum ben deneyecektim fakaat tehlikeli olduğu için yapmadım... :) bu durumdan korkuyorsan sende bir psikologa basvur derim ..
     
    Young bride bunu beğendi.
  9. Young bride

    Young bride Banned

    Kayıt:
    30 Kasım 2010
    Mesajlar:
    2.218
    Beğenilen Mesajlar:
    573
    Ödül Puanları:
    0
    Evet istediği.n her ytere gidebiliyorsun ama biraz tehlikeli ve korkuyorum mutlaka gidicem bi uzmana
     
  10. hazal gazel

    hazal gazel Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    27 Kasım 2010
    Mesajlar:
    38
    Beğenilen Mesajlar:
    17
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    izmirr
    bu konuyu bende duymuştum hatta yarışmada aref die biri bunu yaptı ve çok tehlikeli olduğunu söylemişti kontrol altında yapanlar var mış bnde korkarım umarım bi yolunu bulursun
     
  11. ^Gri Melek^

    ^Gri Melek^ Hamiş Melek Üye

    Kayıt:
    24 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    1.059
    Beğenilen Mesajlar:
    201
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    HiNDiSTaN :)
    ayyyy boyle bi ozellige sahip olsamda, uyuz oldugum kisileri geceleri az pataklasam ne guzel oolurdu:)
     
  12. RefRa

    RefRa Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    27 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.436
    Beğenilen Mesajlar:
    369
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Bilinmezler Diyarı
    Tehlikesi ne acaba aslında güzel bişeye benziyo gerçekte gidemediğin yerlere bu şekilde gidebiliriz :D:D
     
  13. Kayıtsız Üye

    Kayıtsız Üye Forum Okuru

    astral

    arkadaşlar sakın bilinçsizce yapmayın bu astral seyahati eyer yaparsanız siz seyahatteyken birisi size dokunursa ölüyorsunuz bir uzmana danışmadan yapmayın aslında hiç yapmayın korkudan değil hatta korkuyu tanımayın ama Allah' emrine karşı geliyorsunuz canı veren Allah almasınıda bilir yani ruhu astral seyahatteyken ölürseniz intihar gibi bişey olur ölüm riskinin olduğunu bildiğiniz içn sevgiler
     
  14. Kayıtsız Üye

    Kayıtsız Üye Forum Okuru

    banada oluyor uyurken gecelerı oluyor korkuyorum :) sabah ları denıyom cıkamıyorum :D genelde kımse olmadında oluyor gece uca bılıyonuz fln boslukta gıbı hıss oluyor ıcınızde :D huzur gelıyor ama tehlıkelı :D
    4 kez fln cıktım 1. ve 2. de oluyom zanetim
    acayıp bırsey duvardan gecebılıyonuz :D
     
  15. gothic kız

    gothic kız Aktif Üye Üye

    Kayıt:
    24 Ekim 2011
    Mesajlar:
    224
    Beğenilen Mesajlar:
    29
    Ödül Puanları:
    28
    Şehir:
    Antalya
    ebn çok denedim fakat çıkamadım
     
Astral Seyahat Acil Bakın konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. seyahatim!

    seyahatim!

    Bir dost bizi etti, bağına davet, Bu güzel teklife denmez mi “evet”. Dedi: “Kimi istersen onu da al! Eğer arzu edersen gece de kal!” Alıp üç oğlumu, dördüncüsü ol, Gece seher vakti çıkıp tuttuk yol. Üçü canım, biri c*****m idi, Gönül sarayında sultanım idi. Bunlar idi benim tek iftihârım, Önümce rehber idi bu dört yârim. Teselli bulurdum, böyle bir sözle Muhammed bakardı neşeli gözle....
  2. Astral seyahat nedir

    Astral seyahat nedir

    astral hayat astral nedir seyahat vikipedi astra seyahat asra Ruhun bedenden ayrılması diye tarifte edilmektedir astral seyahat arkadaşlarım. Daha ayrıntılı bilgileri sunuyoruz. GENEL TANIM Astral seyahat terimi Okültizm’de ve Teozofi'de kullanılan bir terim olup, kişinin uyku gibi ruh ve beden bağlarının gevşediği hallerde esîrî beden ya da astral beden (Spiritüalizm’de duble) denilen...
  3. Ambulans ve acil bakım teknikeri dgs

    Ambulans ve acil bakım teknikeri dgs

    Ambulans ve acil bakım teknikeri dgs hakkında bilgi istiyorum Ambulans ve acil bakım teknikeri mezunu olan arkadaşlar dikey geçiş yapabiliyor mu acaba? bilgisi olan varsa banada bilgi versin lütfen. şimdiden tşkler arkadaşlar.
  4. Ambulans ve acil bakım teknikerliği maaşı

    Ambulans ve acil bakım teknikerliği maaşı

    kadını yaşı erkeğin maaşı sorulmazmış ama ben zaten şahıs olarak sormuyorum sadece bein yakında ilgilendireceği için Ambulans ve acil bakım teknikerliği maaşı ne kadar diye soruyor ve merak ediyorum :) Kim bana bilgi verir.
  5. Astral seyahat nedir?

    Astral seyahat nedir?

    Astral seyahat son günlerde gündem olan ve gerçekliği henüz tespit edilmemiş bir konudur. Genel bir tabirle, astral seyahat ruhun bedeni terk ederek farklı bir boyuta geçmesidir yani beşinci boyut. Bu geçiş sırasında bilinç açıktır ve ayrılan ruh bilinçte izlerini taşır. Bu konuda çeşitli araştırmalar yapılmakla beraber birçok örnekle de karşılaşılmıştır. Bu durum uyku sırasında, beş dakika...

Sayfayı Paylaş