katılmayı çok işterdim ama tırnaklarım kısa suan süslenmez sanırım ama gene de denerimmm =)
tamam ama süslemek şart deği sadece oje şişelerini de çekip atabilirsin yada tırnağına sade bir oje sürüpte atabilirsin 🙂
resimini bekliyorum tatlım 🙂
katılmayı çok işterdim ama tırnaklarım kısa suan süslenmez sanırım ama gene de denerimmm =)
hahaaabende katılcam 🙂 kime ön kayıt yaptırcaz.birinci gelirsem ne hediye ediyonuz..kol saati istemem çok varhahaaa
Bu akşam sürersem bende resmimi gönderirim 🙂

Bol katılım bekliyoruz kızlar🙂 Yapacağınız şey çok basit, en sevdiğiniz ojenizi sürün, resminizi çekin, bize yollayın, yarışın, kazanın repleri alın ve nickinizin altına ayın en güzel üyesi yazsın![]()

hahaNezamana kadar resim toplanıyor. Ben dün oje sürüp resim gönderemedim.